Spelar någon från SweC Bulletstorm?

Permalänk
Medlem

Spelar någon från SweC Bulletstorm?

Finns det några som spelar multiplayer här på sweclockers? Jag tycks Bara hamna i grupper med ryssar,polacker,amerikanare ocha liknande. Jag är mest nyfiken på om det verkligen är så att svenskar bara underskattar detta sköna spel. eller är det Bara för svårt kanske

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

F-D Define R3-Svart Intel Core i5 2500K 3,3GHz MSI P67A-C45 REV B3 Corsair 8GB (4x2048MB) 1333MHz@1600 1,5V MSI Radeon HD6950 2GB Hårddisk: OS-Disk, 120GB SSD Intel 510 XtraHDD 500GB Samsung Spinpoint F3 Optiarc AD-7260S DVD±RW Windows 7 Home Premium 64-bit Svensk Acer TFT 22" P226HQ LED Corsair TX 650W V2 80+ Bronze

Permalänk

Tyvärr mannen jag har inte bulletstorm längre och när jag nördade det för ett år sedan fanns det inte heller några svenskar online. Jag tror det har att göra med att folk inte vågar dra sig ifrån Cod och BF och pröva nåt nytt.

Visa signatur

Dator:
Antec P280 | I7 6700K | GTX 980 Ti | 16 GB 2133Mhz DDR4
Skärm: LG UM95 34UM95
Ljud: Dynaudio Xeo 4

Permalänk
Medlem

jag köpte bulletstorm under julrean 2011, körde igenom singleplayer delen rätt snabbt och provade lite multiplayer, men jag kom bara in med folk man hade askass ms/latency mot samt att dom inte ens försökte göra något teamarbete och bara sprang åt var sitt håll och döda... jag gav upp för ingen kompis vill köpa de heller

Visa signatur

Dator: ASRock B650i, AMD Ryzen 7600, Corsair Vengeance 32GB DDR5, Corsair H115i Elite, INNO3D RTX 4060Ti 8GB TWINX2, SSUPD Meshlicious, Corsair SF850L skärm: Asus PB238Q, DELL U2211H kringutrustning: Corsair k70 TKL RGB, Logitech 603, SMSL SA 300, Magic S-4 EX

Permalänk
Medlem
Skrivet av The_PC_Gamer:

Tyvärr mannen jag har inte bulletstorm längre och när jag nördade det för ett år sedan fanns det inte heller några svenskar online. Jag tror det har att göra med att folk inte vågar dra sig ifrån Cod och BF och pröva nåt nytt.

Jo jag antar att det är så, Cod och BF är ju inne och om man inte spelar det är man ju ingen riktig gamer som jag

Skrivet av pjuppi:

jag köpte bulletstorm under julrean 2011, körde igenom singleplayer delen rätt snabbt och provade lite multiplayer, men jag kom bara in med folk man hade askass ms/latency mot samt att dom inte ens försökte göra något teamarbete och bara sprang åt var sitt håll och döda... jag gav upp för ingen kompis vill köpa de heller

Jag köpte också det på rean, känns otroligt värt Jag har kört MP med både och, det är otroligt stor skillnad på spelare och spelare. Det är aptrist att bara köra med icke teamplayers. och de verkar verkligen inte fatta att det är teamplay som gäller för att fixa det. dock har jag ju även kört med mkt bra lagspelare och då blir det skitkul.

Det är iaf synd att det är ett så underskattat spel här i sverige. eller så kör kanske alla det på konsol och jag tror inte de blandar konsol- och PC-spelare i MP.

Visa signatur

F-D Define R3-Svart Intel Core i5 2500K 3,3GHz MSI P67A-C45 REV B3 Corsair 8GB (4x2048MB) 1333MHz@1600 1,5V MSI Radeon HD6950 2GB Hårddisk: OS-Disk, 120GB SSD Intel 510 XtraHDD 500GB Samsung Spinpoint F3 Optiarc AD-7260S DVD±RW Windows 7 Home Premium 64-bit Svensk Acer TFT 22" P226HQ LED Corsair TX 650W V2 80+ Bronze

Permalänk
Hedersmedlem

*rubrik redigerad*

Försök att skriva en så beskrivande rubrik som du bara kan, det underlättar för medlemmarna som kan vara intresserade av att läsa tråden.

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.

Permalänk
Medlem

köpte de på ps3 på premiären, 700 kr slösade. Singeplayer var för kort och multiplayer funkade inte då :S

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ XFX Core 550 ] [ Intel i5 2500k ] [Asus P8P67-M B3 ] [ GTX 970 4GB ] [ CORSAIR 8GB VENGEANCE 1600Mhz] [ 1TB Samsung Spinpoint F3 ] [ Cooler Master Hyper 212 ] [ Win8.1 x64 PRO]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hilton:

*rubrik redigerad*

Försök att skriva en så beskrivande rubrik som du bara kan, det underlättar för medlemmarna som kan vara intresserade av att läsa tråden.

Tack för justeringen av topicen, dock tänkte jag tråden som mer allmän om varför man spelade/inte spelade spelet. dock nu i efterhand kan jag tycka att det vore kul om någon vill hänga på.

Skrivet av Pazooken:

köpte de på ps3 på premiären, 700 kr slösade. Singeplayer var för kort och multiplayer funkade inte då :S

Jo om man nu betalar 700 spänn så förstår jag att du blev besviken. :/ så mycket är det inte värt. inte heller de 449 som de ville ha på en elgigantenaffär jag var inne på. nu tycker jag att multiplayern funkar hyfsat bra på pcversionen iaf, hur det ligger till på konsol vet jag inte. tyvärr blir det ofta mycket lagg pga dålig uppkoppling mot de andra, dock spelar man som tidigare nämnt mest med ickesvenskar, italienare spanjorer ryssar amerikanare och polacker verkar vara de vanligaste och ca 70% verkar inte ha förstått att man ska spela som team för att plocka in poäng vilket är tråkigt.

Visa signatur

F-D Define R3-Svart Intel Core i5 2500K 3,3GHz MSI P67A-C45 REV B3 Corsair 8GB (4x2048MB) 1333MHz@1600 1,5V MSI Radeon HD6950 2GB Hårddisk: OS-Disk, 120GB SSD Intel 510 XtraHDD 500GB Samsung Spinpoint F3 Optiarc AD-7260S DVD±RW Windows 7 Home Premium 64-bit Svensk Acer TFT 22" P226HQ LED Corsair TX 650W V2 80+ Bronze