Permalänk
Medlem

Operation skrivbord

Nu är äntligen datorshörnan klar.

Sammanlagt här det väll tagit cirka en månad att färdigställa p.g.a långa leveranstider ifrån Kina. Men sammanlagt har väll hörnan kostat cirka 1000:-

Operation skrivbord

Permalänk
Medlem

Fy fan det här gillar jag! Ännu en anledning till att göra eget skrivbord keep the good work up! 5p

Permalänk
Medlem

fan vad snyggt! men får du inte ont i nacken när du tittar på tv? känns som om den sitter ganska högt upp, med tanke på det korta avståndet.

Visa signatur

Main Setup: Antec P193 | ASUS Crosshair IV Formula | AMD Phenom II X6 1090T @ 4.0 GHz | CORSAIR XMS3 8GB 1600MHz 7-8-7-20 | Powercolor 5870 PCS+ 1 Gb GDDR5 | Crucial RealSSD C300 128 Gb SATA3 | Samsung F3 HD103SJ 1000 Gb | Corsair AX 850W | Windows 7 Professional x64 |
Laptop: Acer Aspire 5740G | Intel Core i5-430M | 4 GB DDR3 1333 MHz | ATI Radeon HD5650 | Windows 7 Professional x64 |

Permalänk
Medlem

Häftig subwoofer du har där i första bilden! Får man fråga efter märke och modell på det ljudpaketet?

Det där skrivbordet var förövrigt riktigt snyggt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hraf:

Häftig subwoofer du har där i första bilden! Får man fråga efter märke och modell på det ljudpaketet?

Det där skrivbordet var förövrigt riktigt snyggt!

Det är en logitech z 5500:)

Visa signatur

Lian Li PC-011D XL | Asus Crosshair VIII Formula| Ryzen 9 5950X | G-Skill Trident Z NEO 32GB 3600Mhz | MSI RTX 3080 Suprim X | Corsair AX850 Titanium | Custom vattenkylning | ASUS PG329Q

Permalänk
Medlem

Snyggt och stilrent:) får man fråga vart du köpr led listerna ifrån :)?

Visa signatur

Lian Li PC-011D XL | Asus Crosshair VIII Formula| Ryzen 9 5950X | G-Skill Trident Z NEO 32GB 3600Mhz | MSI RTX 3080 Suprim X | Corsair AX850 Titanium | Custom vattenkylning | ASUS PG329Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av Finess:

fan vad snyggt! men får du inte ont i nacken när du tittar på tv? känns som om den sitter ganska högt upp, med tanke på det korta avståndet.

Nejdå, det ser värre ut på bild. Men bilden är lutat nedåt och antingen sitter jag i fåtöljen eller ligger i divanen med en kudde så det är absolut inga problem!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chosz:

Snyggt och stilrent:) får man fråga vart du köpr led listerna ifrån :)?

http://www.ebay.com/itm/5M-LED-3528SMD-Waterproof-Strip-600-L...

http://www.ebay.com/itm/New-EU-AC100-240V-DC-12V-6A-72W-Power...

Du får dock köpa en dimmer, annars blir det väldigt ljust.

http://www.ebay.com/itm/Control-4-IR-remote-LED-Dimmer-Strip-...

Permalänk
Medlem

Tack så mycket:D!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

blev ju riktigt snyggt

Visa signatur

TUF GAMING B650-PLUS WIF|Ryzen 7 7800x3d|RTX 4080 Super 16G |DDR5 32GB |2x Kingston FURY M.2 SSD | NZXT Kraken 240|NZXT H6 Flow RGB |Dell 32" Alienware AW3225QF OLED 4K

Permalänk

Skärmen, ljudkortet, helheten. 5/5

dock nyfiken var du kirrade ljuslisterna ifrån?

Permalänk
Medlem
Skrivet av unaimednr1:

Skärmen, ljudkortet, helheten. 5/5

dock nyfiken var du kirrade ljuslisterna ifrån?

Tack så mycket!

Finns länkar lite längre upp bland kommentarerna, ebay is the shit.

Permalänk
Medlem

trodde först det var en studentlya.. Och sen såg man datorn och fåtöljen ;D

5p, riktigt snyggt!

Permalänk
Medlem

Riktigt snygg hörna du har! 5/5

Permalänk
Medlem
Skrivet av asarum:

trodde först det var en studentlya.. Och sen såg man datorn och fåtöljen ;D

5p, riktigt snyggt!

Hahaha

Tack!

Permalänk

skit snyggt dude 5 stars på den du !

Permalänk
Medlem

Led listerna ser väldigt lyckade ut. Ser ut att vara behagligt ljus, så kanske får bli ett inköp då priset var bra:)
5 p för stilrenheten!

Visa signatur

i5 2500k@4,4| NH-D14 |GTX 780| ASUS VG248QE | Asus Xonar Essence STX | Beyerdynamic DT 990 | Dali Zensor 7

Permalänk
Medlem

Hur kommer det sig att du satt tvn så högt upp?
Får du inte nackspärr både när du använder den vid datorn och när du tittar på den från soffan? Själv hade jag nog satt tvn mkt längre ned, nästan kant i kant med datorn. Alternativt sida vid sida.

Permalänk
Medlem

Grymt snyggt, 4,5 (röstade 5, men ändå )
Var köpte du klockan?

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Medlem
Skrivet av MooD:

Hur kommer det sig att du satt tvn så högt upp?
Får du inte nackspärr både när du använder den vid datorn och när du tittar på den från soffan? Själv hade jag nog satt tvn mkt längre ned, nästan kant i kant med datorn. Alternativt sida vid sida.

Den sitter faktiskt perfekt där den sitter. Jag ligger alltid ner i divanen och hade den suttit längre ner hade jag istället fått böja huvudet. Skulle jag ogilla positionen på tvn skulle jag flytta den illa kvickt!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av smacked:

Grymt snyggt, 4,5 (röstade 5, men ändå )
Var köpte du klockan?

Jysk

Betalade 250:- om jag minns rätt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

JÄVLIGT FINT! 5p

Permalänk
Medlem

Stilren och cool design, bra jobbat!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Mycket fint!
5p

Permalänk
Medlem

Snyggt

Visa signatur

Datamaskin: ///// P166 MMX//// s3virge//// tvkort/// Moderkort noname

Permalänk
Medlem

4p mycket stilrent
Håller med om klockan, jag och min sambo har en likadan

Visa signatur

"De tillverkares komponenter som just jag råkar ha i min dator är bäst, det vet jag för jag var dum nog att betala för det" (:

Permalänk

Wow, LED-belysningen är den bästa jag har sett på SweC såhär långt. Mycket smakfullt. 5p!

Visa signatur

Mister Potato Head! Mister Potato Head! Back doors are not secrets!

Permalänk
Medlem

Riktigt snygg datorhörna. Första problemet jag tänkte på var "Åh nej, inte längst-väggen-bord, då kan man inte ha sladdar bakom bordet" Sen såg jag dfin lösning... Hål i bordet... Ahh! Både smart och snyggt (om man gömmer hålet bra )

Visa signatur

AOC G2460PQU 144Hz - Fractal Design Define C - EVGA SuperNOVA G3 650W - ASUS STRIX Z270H K1 - Intel i7-7700K - Samsung 960 EVO 500GB - Corsair Vengeance 16GB 2G6Hz - ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080
Fraktfritt: Inet - Alina (registrera/aktivera)

Permalänk
Medlem
Skrivet av krutovs:

Riktigt snygg datorhörna. Första problemet jag tänkte på var "Åh nej, inte längst-väggen-bord, då kan man inte ha sladdar bakom bordet" Sen såg jag dfin lösning... Hål i bordet... Ahh! Både smart och snyggt (om man gömmer hålet bra )

Jadå funkar klockrent, tangentbordet står ju över hålet så det är inget som syns

Skrivet av SchwuntaN:

Wow, LED-belysningen är den bästa jag har sett på SweC såhär långt. Mycket smakfullt. 5p!

Bugar och bockar, tack!

Permalänk
Medlem

TV = Nackspärren deluxe