Komplett.se - allmän diskussion

Permalänk
Medlem

Missade Datorutrustning och Gamer-rean kl 18.. var det nåt bra förutom crucial M4 128GB eller?

Visa signatur

Intel i7 2700k@4.3 | Gigabyte Z68X-UD3H-B3 | Gigabyte R9 280X | Fractal Design Define R3 |
Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Corsair SSD 120GB Force GT | Templarius Imperator 850W | Corsair Hydro H60 |
BenQ XL2410T | BenQ GL2450 | SteelSeries Siberia v2 | Razer BlackWidow | Zowie EC1

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Marxor:

Hade inte UX31E varit rosa skulle jag slagit till.

Nu fixade de rea på silver också, troligtvis just för din skull
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=654251

Även den högre versionen av Zenbook är nedsatt nu.
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=647353

Skrivet av MacAtax:

Missade Datorutrustning och Gamer-rean kl 18.. var det nåt bra förutom crucial M4 128GB eller?

Ja, en hel del.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Marxor:

Hade inte UX31E varit rosa skulle jag slagit till.

Tar tillbaka det jag skriv tidigare, kika in igen så hittar du fler UX31E http://www.komplett.se/k/kcf.aspx?id=8201

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Skrivet av Komplett:

Hej,
Priset sparas i kundvagnen i din session i cirka 45 minuter men det är ingenting vi rekommenderar eftersom produkten kan ta slut och du riskerar att missa erbjudandet.
/Mikael

Så man måste alltså betala frakt flera gånger? Det är ju inte så roligt.

Visa signatur

Denon AVR-1801 | Dali Blue 5005 | Turtle Beach Audio Advantage Micro II

Permalänk
Skrivet av MacAtax:

Ett par corsair chassin, ram, z68 moderkort men det största kapet i mina ögon var steelseries 7g för 599kr, riktigt grymt pris! Dock var m4an det som sålde mest skulle jag gissa på

Ett stort tack till komplett för denna rea som faktiskt förtjänar beteckningen rea, det är annars ovanligt nuförtiden när det gäller datorgrejjer!

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem

Hur kommer sista chansen fungera?
Kommer ni ha allt igen som inte gick slut i lagret?
Fyndande 2st SteelSeries Fang Nordic för 29kr st
Var tvungen att köpa bara för att det var så löjligt hög rea på dom XD 94%

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem
Skrivet av gammarayburst:

Ett par corsair chassin, ram, z68 moderkort men det största kapet i mina ögon var steelseries 7g för 599kr, riktigt grymt pris! Dock var m4an det som sålde mest skulle jag gissa på

Ett stort tack till komplett för denna rea som faktiskt förtjänar beteckningen rea, det är annars ovanligt nuförtiden när det gäller datorgrejjer!

Satan att man missade. Lite sugen på att byta till ett Corsair chassi med fläktfilter.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk

Hur fungerar sista chansen??

Mvh!
Måste berömma er för eran super service!

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Medlem

Kommer rean på m4 ssd 128 gb tillbaka i sista chansen? Hann inte hem från jobbet:/

Visa signatur

Amd Ryzen 5 2600x | Kfa2 1080ti | Samsung 860 evo | MSI B450I GAMING PLUS AC | Loque Ghost S1 | Corsair 16gb 3000mhz | Noctua L12 | Corsair sf600 V2 |

Permalänk
Medlem

Sjukt grym rea!

Är kanonnöjd med priserna! Beställde totalt delar för drygt 7000 kr. Inväntar sista chansen så jag hoppas det dyker upp något mer intressant!

Sedan undrar jag om ni har fått någon mer info om Asus DC2 varianten av HD 7970? Finns det något datum på kortet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av agressor:

Kommer rean på m4 ssd 128 gb tillbaka i sista chansen? Hann inte hem från jobbet:/

Hur mycket gick 128gb m4 på?
Om det var ett bra pris så kanske jag tar två om dom dyker upp igen

Beställde via mobilen så jag mmissade den helt tydligen

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Jag skulle precis köpa Sapphire Radeon HD 7970 då den var på 8% rabatt. När jag klickade på köp så var jag tydligen för långsam för rabatten hade gått ut!

Kommer rabatten tillbaka?
(länk: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=659711)

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av gammarayburst:

Kul att du uppskattade skottårs-rean och hittade något som passar dig!

Skrivet av RainesX:

Hur kommer sista chansen fungera?
Kommer ni ha allt igen som inte gick slut i lagret?
Fyndande 2st SteelSeries Fang Nordic för 29kr st
Var tvungen att köpa bara för att det var så löjligt hög rea på dom XD 94%

Skrivet av lillen99:

Hur fungerar sista chansen??

Mvh!
Måste berömma er för eran super service!

Vi kommer att samla det bästa och mest populära från kvällen under sista chansen. Håll utkik!
Tack för berömmet lillen99! Häng gärna med oss på Facebook för lite sköna filmer och uppdateringar: https://www.facebook.com/Komplettse

Skrivet av agressor:

Japp!

Skrivet av mapo:

Sjukt grym rea!

Är kanonnöjd med priserna! Beställde totalt delar för drygt 7000 kr. Inväntar sista chansen så jag hoppas det dyker upp något mer intressant!

Sedan undrar jag om ni har fått någon mer info om Asus DC2 varianten av HD 7970? Finns det något datum på kortet?

Kul att du gillar vår rea och hittade lite sköna delar! Tyvärr har vi inte fått någon information om leverans av grafikkortet ännu.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av RainesX:

Den låg på 1199 om jag inte minns fel:P

Visa signatur

Amd Ryzen 5 2600x | Kfa2 1080ti | Samsung 860 evo | MSI B450I GAMING PLUS AC | Loque Ghost S1 | Corsair 16gb 3000mhz | Noctua L12 | Corsair sf600 V2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av RainesX:

1199:- gick den för, har redan SSD så det räcker men beställde ändå.....

Permalänk
Skrivet av Komplett:

Kul att du uppskattade skottårs-rean och hittade något som passar dig!

Vi kommer att samla det bästa och mest populära från kvällen under sista chansen. Håll utkik!
Tack för berömmet lillen99! Häng gärna med oss på Facebook för lite sköna filmer och uppdateringar: https://www.facebook.com/Komplettse

Japp!

Kul att du gillar vår rea och hittade lite sköna delar! Tyvärr har vi inte fått någon information om leverans av grafikkortet ännu.

Vänligen

/Mikael

Hej!
Har inte Facebook =(
snälla kan ni ta med Logitech G35!!!!

Mvh: Eric

Visa signatur

Permalänk

Här kommer jag och lägger lite smolk i denna bägare av glädje. Varför får jag den support jag behöver av er? Jag vill ju även jag vara en nöjd kund. Men en eloge till era killar i telesupporten, de är trevliga och tillmötes gående, trots att de inte kunde svara på mina frågor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Tar tillbaka det jag skriv tidigare, kika in igen så hittar du fler UX31E http://www.komplett.se/k/kcf.aspx?id=8201

/Mikael

Ouch, jag gick i från datorn ett tag eftersom jag trodde att det inte skulle bli något. Och nu är det för sent. Hoppas på sista chansen!

Visa signatur

AMD Ryzen 5900x | ASUS ROG X570 Crosshair VIII Dark Hero | ASUS TUF OC RTX 3090 | G.Skill 32GB DDR4 3600MHz CL14 | Corsair AX1200

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av lillen99:

Hej!
Har inte Facebook =(
snälla kan ni ta med Logitech G35!!!!

Mvh: Eric

Tyvärr har vi inte möjlighet att köra Logitech G35 på rean, däremot kommer det ett par andra sköna headset på sista chansen 21:00!

Skrivet av Riddaren54:

Här kommer jag och lägger lite smolk i denna bägare av glädje. Varför får jag den support jag behöver av er? Jag vill ju även jag vara en nöjd kund. Men en eloge till era killar i telesupporten, de är trevliga och tillmötes gående, trots att de inte kunde svara på mina frågor.

Hej,
Tråkigt att du inte är nöjd med vår service. Skicka gärna ditt ärendenummer i ett PM om du har ett sådant eller din fråga så undersöker vi din förfrågan vidare.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Marxor:

Ouch, jag gick i från datorn ett tag eftersom jag trodde att det inte skulle bli något. Och nu är det för sent. Hoppas på sista chansen!

Din önskan kommer uppfyllas.

/Mikael

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Mer billiga nätagg:P?

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Medlem

Rackarns rabarberpaj att jag missade detta, sitter beredd med bankdosan inför sista chansen nu i alla fall. Kul rea och grattis till er som lyckats göra några fina fynd hittills.

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk
Skrivet av Komplett:

Tyvärr har vi inte möjlighet att köra Logitech G35 på rean, däremot kommer det ett par andra sköna headset på sista chansen 21:00!

Hej,
Tråkigt att du inte är nöjd med vår service. Skicka gärna ditt ärendenummer i ett PM om du har ett sådant eller din fråga så undersöker vi din förfrågan vidare.

Vänligen

/Mikael

Skickat ett PM till dig!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Din önskan kommer uppfyllas.

/Mikael

Trevligt, trevligt! Det kallar jag service.

Edit: Beställd!

Visa signatur

AMD Ryzen 5900x | ASUS ROG X570 Crosshair VIII Dark Hero | ASUS TUF OC RTX 3090 | G.Skill 32GB DDR4 3600MHz CL14 | Corsair AX1200

Permalänk

Spammar ctrl+r just nu på komplett.se

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv

Bara 2 headsets ? :/

Permalänk
Medlem

Att köpa eller inte köpa en crucial ssd.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk

Varför kör ni inte 2700kn på sista chansen! missade första!

Permalänk
Medlem

Vad tror ni om ssdn? Något att ha?

Visa signatur

500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Varför endast usb headsets?!