Komplett.se - allmän diskussion

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon157700:

22:00, slut.. Och inget 3.5 headset

Sorgligt eller hur

Sitter med corsair i kassan men vet inte om jag vill ge enns 449kr för det i och med usb :\

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av RainesX:

OH MY GOD PPL
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=657313

OCZ RevoDrive 3 X2 SSD 240GB
1500kr

FOCK!! skulle precis klicka på bekräfta >.<

Skrivet av Xermalk:

Well 5.699 -> 1500 är ett rätt uppenbart fel heh.

Skrivet av Kiddy:

Skulle köpa men såg att det står Nu 4.899:- i kassan. Usch, fel pris

Skrivet av pompa_kumla:

fel pris på ssd disken eller?

Skrivet av RainesX:

Troligen men vill gärna få bekräftat av komplett om den lyckliga som hann före mig får den för 1500 eller inte. (fanns bara en i lager så jag sen)

Skrivet av DeathMetal:

fick köpt en revodrive för 1499, stod samma pris i kassan och på oderbekräftelsen till min mail

Skrivet av Zandr:

shit vilket pris om det inte va feltryck...beställde massa saker från cdon igår för jag tyckte Komplett blivit lite dyra på sistonde... hoppas inget av dom sakerna kommer upp nu doms sista minuterna

Skrivet av anon160366:

kolla under orderbekräftelsen, den är borttaget, Cancelled på min

Hej alla,

Tyvärr var detta priset så många av er misstänker ett feltryck från vår sida. Vi ber om ödmjukast om ursäkt för detta. Rätt pris ska vara 4899:-. Alla order lagda till det felaktiga priset kommer att tas bort. För er som har fler produkter på samma order kommer endast denna felaktiga produkt tas bort.

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Det blev en 7970 i alla fall... Man kanske skulle ta en 7950 istället...

Visa signatur

Spelburk: Lian Li O11D XL | R9 Ryzen 5950X |
Phanteks Revolt X 1000W | EVGA RTX 3090 FTW3 Ultra | G.Skill 3600MHz 64GB RAM | Samsung 49" C49RG90
HTPC 1: Streacom F1C | AMD A-5600K | Crucial M4 64 GB | 8 GB RAM @ 1866 MHz
HTPC 2: Raspberry Pi -> Raspbmc

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon157700:

Inet är snart uppe i 20.000 medlemma på facebook blir säker något då:)

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Medlem

Jävlar nu känns det svårt om man ska vänta till nVidia släpper sina nya kort eller om man ska slå till på ett 7970! Varför komplett, varför!!

Visa signatur

|| Citera för svar ||
--
Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & EK-Nucleus AIO 360 Dark | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E
--
Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | Stabilizers: AP TX Screw-in

Permalänk
Skrivet av RainesX:

Sorgligt eller hur

Sitter med corsair i kassan men vet inte om jag vill ge enns 449kr för det i och med usb :\

Var ca 15 sekunder från att köpa det men struntade i det ska jag ha ett i usb då ska det bara Logitech G35

Mvh!

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Hej alla,

Tyvärr var detta priset så många av er misstänker ett feltryck från vår sida. Vi ber om ödmjukast om ursäkt för detta. Rätt pris ska vara 4899:-. Alla order lagda till det felaktiga priset kommer att tas bort. För er som har fler produkter på samma order kommer endast denna felaktiga produkt tas bort.

/Mikael

Som misstänkt då.
Men man måste ju testa om ifall ni skulle vart seriösa med tanke på bara en i lager.
Tänk lotteri XD

EDIT:
Stort tack för en extremt rolig och spännande kväll
Fick lite högt blodtryck och ont i f5-fingret dock

God natt alla SweCare och komplettare!

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Inte en enda IPS skärm

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av pompa_kumla:

Inet är snart uppe i 20.000 medlemma på facebook blir säker något då:)

Det har du rätt i, då har man nått annat att längta till

Permalänk

Oj schysst att ni har grabbar på lagret såhär dags, såg att min order ändrades till plockad! Innebär det att jag eventuellt kan få grejjerna i morgon?

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Skrivet av Komplett:

Hej alla,

/Mikael

Nu får komplett.se ett självmord på halsen

Visa signatur

PC1: MSI P67A-GD65 / i5 2500K @ 4.4Ghz / HD6950 2GB / 8GB 1600Mhz / Corsair TX650W / SSD 128GB / ~1,5TB HDD
PC2: GA-990FXA-UD3 / Athlon 965 @ 3,4GHz / 2x HD5770 1GB / 4GB 1600Mhz / Antec 480W / SSD 128GB / 280GB HDD
HP Probook: i5 2410M @ 2,3GHz / 8GB / 256GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon157700:

Sibiria v2 headsetet (usb) är endast ett 3.5" headset med en usb adapter.. (A)
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=744346#extra står längst ned typ!;)

Fast. Siberian är inte längre vad den har varit va? :/ Icemat!

Permalänk
Medlem

Fan min puls blev helt sjukt hög när jag så att de sålde Revodriven för 1.5

Permalänk

Sikken pärs. kom in klockan 21.45 såg corsair 7.1 lurarna för 445kr!!
Gissa om sambons brossa blev galet glad när jag la en order till honom.

Det va rabatter det!!!

Bra jobbat Komplett.se

Mvh

Permalänk
Medlem

med ca 15 sek kvar blev det i allafall en WD 2tb disk för 895kr.. bra med lite mer lagring.

Visa signatur

| MB MSI S02 Inet edition | CPU 7700K @ 4.8 Ghz (DELID) | CPU KYL NZXT X52 240mm RAD | GPU EVGA RTX3080 FTW3 ULTRA GAMING | RAM 16Gb Corsair 3600Mhz@3600 CL16 | SSD Gigabyte NVMe 1Tb | Chassi Fractal Design S2 TG | PSU EVGA Supernova 750W G2 |

Permalänk
Medlem

Mycket bra rea.

Permalänk
Skrivet av Pewtah:

Sibiria v2 headsetet (usb) är endast ett 3.5" headset med en usb adapter.. (A)
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=744346#extra står längst ned typ!;)

Fast. Siberian är inte längre vad den har varit va? :/ Icemat!

Och det skriver du nu? NU?NU? NU?
>:(

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av lillen99:

Och det skriver du nu? NU? NU? NU?
>:(

Ja, 11 minuter försent men, de är nog inte så bra..

Permalänk
Skrivet av Pewtah:

Ja, 11 minuter försent men, de är nog inte så bra..

Jag ska ta kol på dig!
Tragiskt att man inte kolla på det:(
Äsch då det får väl bli ett G35 ^^

Visa signatur

Permalänk
Medlem

meeeen.... spelade heroes 3 och glömmde tiden... vill ju ha en revodrive

Permalänk
Medlem

Blev ett 7970 HD för mej, äntligen dags för Crossfire!

Visa signatur

Speldator:
Chassi: Corsair 900D | CPU: Intel i7 2600k | Kylning: Corsair H100 | Ram: Corsair Vengeance 16gb | Grafik: Sapphire Radeon HD 7970 3GB x 2
Laptop:
Modell: Lenovo Thinkpad Yoga | CPU: Intel i7 4600 | Lagring: 256gb SSD | Ram: 8gb | Grafik: Intel HD4400

Permalänk
Skrivet av WolfZap:

Blev ett 7970 HD för mej, äntligen dags för Crossfire!

Äntligen dags för trubbel!

Visa signatur

I Fractal Design Define R4 Arctic White I EVGA GeForce GTX 680 2GB I i7 2600K I 16gb 1333mhz I Be-Quiet Pure Power L8 630W I 1 TB hårddisk I SanDisk SSD Extreme 120GB I Logitech MX Master I SteelSeries 4HD Mousepad I Samsung S27A950D I Logitech Z623 I

Permalänk
Medlem

Trevlig rea detta, tack tack komplett.
Känns som ni fått mycket mer generellt god kritik på detta än era 1337deals, som bara brukar myna ut i haters
Faaast, jag gillade era 1337deals

Permalänk
Medlem

Ni hade tidigare en drive på Logitech Squeezebox Radio för under 800 riksdaler. Är det något som kommer igen?
Jag hade inte bankdosan med mig på jobbet & köper ogärna saker mot faktura.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dartan:

Ni hade tidigare en drive på Logitech Squeezebox Radio för under 800 riksdaler. Är det något som kommer igen?
Jag hade inte bankdosan med mig på jobbet & köper ogärna saker mot faktura.

Kan man handla direkt emot internetbank?!

Handlade via mitt visa kort i onödan då jue...

Permalänk
Medlem

Lite smått besviken på Komplett idag.
Igår kväll beställde jag lite produkter. insåg sedan efter att supporten hade stängt att det vart fel grafikkort.
Ringde exakt kl 9 imorse om o be dom byta ut grafikkortet, och antingen skicka faktura på mellanskillnaden eller ge mig konto nummer att föra över till.

Men ICKE vart det så. varorna hade blivit packade och skickade enligt han på supporten. jo tjena att varorna är skickade. sen när skickar komplett sina varor innan kl 9 på morgonen då dom vart packade 08:45. för övrigt så var inte kollit reggat. så nej det har inte blivit skickat.
så nu måste jag vänta på att få varorna och sedan skicka tillbaka grafikortet, för att sedan vänta på pengar o sedan beställa nytt grafikkort.

väldigt omständigt skulle jag säga....

order nr: 18561228

posten har fått förhandsinfo om att hämta det kl 12:42 idag. så killen på supporten ljög så det skrek om det. jävligt dålig stil.

Visa signatur

Dator 1: Chassie: Phanteks Enthoo Evolv X Moderkort: Asus Rog Strix B650E-F Gaming Cpu: AMD Ryzen 7800x3d Gpu: Rtx 4090 Minne: 32gb Corsair VengeanceKylning:Custom loop, Ekwb med 2x 360 radiator Lagring:För mycket ssd´s PSU: Corsair hx 1200

Dator 2: Chassie: Lian li O11 Dynamic mini Moderkort: Asus Prime B660 Cpu: Intel 12600k Gpu: Radeon 7900GRE Minne: 64 Corsair VengeanceKylning:Custom loopLagring:2tb Samsung 990pro PSU: Corsair SF750W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pewtah:

Kan man handla direkt emot internetbank?!

Handlade via mitt visa kort i onödan då jue...

Jag har Nordea & då måste man ha dosan för att verifiera (secured by VISA).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gloremir:

Lite smått besviken på Komplett idag.
Igår kväll beställde jag lite produkter. insåg sedan efter att supporten hade stängt att det vart fel grafikkort.
Ringde exakt kl 9 imorse om o be dom byta ut grafikkortet, och antingen skicka faktura på mellanskillnaden eller ge mig konto nummer att föra över till.

Men ICKE vart det så. varorna hade blivit packade och skickade enligt han på supporten. jo tjena att varorna är skickade. sen när skickar komplett sina varor innan kl 9 på morgonen då dom vart packade 08:45. för övrigt så var inte kollit reggat. så nej det har inte blivit skickat.
så nu måste jag vänta på att få varorna och sedan skicka tillbaka grafikortet, för att sedan vänta på pengar o sedan beställa nytt grafikkort.

väldigt omständigt skulle jag säga....

order nr: 18561228

posten har fått förhandsinfo om att hämta det kl 12:42 idag. så killen på supporten ljög så det skrek om det. jävligt dålig stil.

Är du säker? Mina prylar skickades innan 8, jag fick ett bekräftelsemail 07:41:16 med trackingnummer och allting, och sen ännu ett för min andra order klockan 08:41:09, så som jag förstår så skickades alla beställningar tidigt imorse

Edit: Såg din edit nu, strunta i det här inlägget, my bad

Permalänk

Jag beställde en 42" Led tv av er igår och idag när jag försöker spåra paketet så står det "Posten, P g a överskridna produktvillkor kan försändelsen bli försenad" Vad menas med det?

Permalänk

Tjenare!

Tänkte bara kolla hur frakttiden ligger till nu iom rean som var.
Fick mitt paket skickat igår (1 mars, beställdes 18:28 29e), fick packsedeln 2012-03-01 11:23.
Antar att paketet bör ha skickats vidare från lagret då ni har stopptid vid 12:00.

Nu till "problemet";
Kollar jag upp var paketet är så finns det bara "Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen" än så länge.
Precis som om paketet inte skulle ha skickats från lagret... :/

Hade ju varit riktigt kul att få sakerna idag, får be till Det flygande spaghettimonstret att det bara är postens hemsida som segar sig

Kundnr 7064651