Permalänk
Avstängd

Problem med PES 2011!

Hej alla!

Jag har fått PES 2011 den iranska versionen och den inte som den ska efter som jag inte kan starta den.
Varför jag inte kan starta den är för att de behövs 2 hårddiskar eftersom spelet har 2 CD.
Jag har försökt att kopiera den, de gick bra men(jag kopiera bara CD 2 för att se vad som händer) och jag lade ikonen (hela CD2) på skrivbordet, men ÄNDÅ FUNGERADE INTE DET!

Vet nån hur man ska gå tillväga!

Jag vill inte köpa en hårddisk till!!!
De msåte finns ett sätt!

Permalänk

får du det ej installerat, eller då du installerat så får du det ej startat skulle hjälpa mej mycket så jag skulle kunna svara

Permalänk
Avstängd

ju den bli installerad och klar
problem är att (jäval iran CP land efterblivit land) båda 2 CD måste vara i samtidigt! annars så fugnerar de inte!

Finns de något sätt att lura datornm att tro att båda är i??????????????????

jäval irannnnnnnnnnnnn

Permalänk

ladda magicdisk det borde funka iaf för jag gav min kompis en kopia av ett annat spel så jag hade via magicdisk och han hade skivan

Permalänk
Avstängd
Skrivet av F1L1P99:

får du det ej installerat, eller då du installerat så får du det ej startat skulle hjälpa mej mycket så jag skulle kunna svara

Skrivet av F1L1P99:

ladda magicdisk det borde funka iaf för jag gav min kompis en kopia av ett annat spel så jag hade via magicdisk och han hade skivan

berätta lite mer hur jag sak gå tillväga?????????

Permalänk

steg:1 ladda magicdisc från nån random sida och installera

steg:2 du klickar på genvägen och sedan nere i högra hörnet nånstans brevid där det visar batteritiden finns en liten ikon som ser ut som en CD-skiva den högerklickar du på ock för musen på virtual CD/DVD-ROM , då kommer en liten sidoruta upp och du kan välja nån av de diskarna T.E.X K: No media så för du musen på den så kommer en till liten ruta där du tar mount så kommer en ruta upp där du ska välja den mapp du installerat skiten i

steg:3 du kan kontrollera attd et funkar genom att klicka på windows ikon i vänstra hörnet och ta upp dator där visas alla diskar som är isatta och om det visar nån extra disk med PES 2011 Disc 2 så vet du att det funkar

PS du ska mounta disk 2 ,disk1 har du ju i den riktiga skivspelaren

Permalänk
Avstängd

vem är du människa! hoppas GUD ger dig 100 års liv!
Ha i å tanke att du är guld värd vart du än befinner dig!

Må GUD bevara dig!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av F1L1P99:

steg:1 ladda magicdisc från nån random sida och installera

steg:2 du klickar på genvägen och sedan nere i högra hörnet nånstans brevid där det visar batteritiden finns en liten ikon som ser ut som en CD-skiva den högerklickar du på ock för musen på virtual CD/DVD-ROM , då kommer en liten sidoruta upp och du kan välja nån av de diskarna T.E.X K: No media så för du musen på den så kommer en till liten ruta där du tar mount så kommer en ruta upp där du ska välja den mapp du installerat skiten i

steg:3 du kan kontrollera attd et funkar genom att klicka på windows ikon i vänstra hörnet och ta upp dator där visas alla diskar som är isatta och om det visar nån extra disk med PES 2011 Disc 2 så vet du att det funkar

PS du ska mounta disk 2 ,disk1 har du ju i den riktiga skivspelaren

du har rädda mig ca.2000 kr som skulle gå åt dummer hetter som min far alltid säger!
för att jag hade i tanke att köpa en helt spyters ny dator!
MEN GUD rädda mig, genom en ängel (jag tror att han heter filip )

Permalänk

funkar det

Permalänk
Avstängd

har inte ännu chekat, men ska så fort så möjligt om jag får tillfälle ska jag se efter.

om något krunglar så återkommer jag!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av F1L1P99:

funkar det

Skrivet av F1L1P99:

steg:1 ladda magicdisc från nån random sida och installera

steg:2 du klickar på genvägen och sedan nere i högra hörnet nånstans brevid där det visar batteritiden finns en liten ikon som ser ut som en CD-skiva den högerklickar du på ock för musen på virtual CD/DVD-ROM , då kommer en liten sidoruta upp och du kan välja nån av de diskarna T.E.X K: No media så för du musen på den så kommer en till liten ruta där du tar mount så kommer en ruta upp där du ska välja den mapp du installerat skiten i

steg:3 du kan kontrollera attd et funkar genom att klicka på windows ikon i vänstra hörnet och ta upp dator där visas alla diskar som är isatta och om det visar nån extra disk med PES 2011 Disc 2 så vet du att det funkar

PS du ska mounta disk 2 ,disk1 har du ju i den riktiga skivspelaren

en fråga som gäckade mig nu....
är att när ska CD2 in på dessa steg så att den blir mountat??????????????

Permalänk

vad menar du??????

Permalänk
Avstängd

på dessa steg som du beskriver
när ska jag sätta in CD2 så att den mountas?

Permalänk
Avstängd
Permalänk

På steg 2 på slutet

Permalänk
Avstängd

någon annan som vet mer?

Permalänk

du ska ju inte stoppa i cd 2 nångång

Permalänk
Avstängd
Skrivet av F1L1P99:

du ska ju inte stoppa i cd 2 nångång

Jag har laddat ner Magicdics och sedan laddat ner någon sort assitens som den behöver innan man ser "virtual CD/DVD-ROM" och sedan har jag klcikat på "mount" och när jag kommer där så kommer en annan ruta upp och nu............

När jag ska trycka på mappen som jag har kopierat av CD2 av PES 2011(eftersom vi lägger inte ine någongång CD2 mer) så går det inte att ta alla och mounta dem eller de går inte heller med en att mounta vad för fel gör jag??????????????????

Permalänk
Avstängd

Kan någon hjälpa mig???????

Permalänk
Avstängd

kan någon hjälpa till?

Permalänk
Medlem

Gissar att du behöver en ISO fil av CD 2.

Visa signatur

i5-12600KF | Noctua NH-D15S Chromax Black | MSI MAG B660M | 64 GB G.Skill Trident Z | 3 * WD Black SN750 | Asus TUF OC RTX 3080 | Fractal Design Torrent | Corsair RM750W | Samsung Odyssey G9 49" |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av PierreB:

Gissar att du behöver en ISO fil av CD 2.

hur går man till väga skall man använda WINRAR???
berätta lite mer Pierre!

Permalänk

I går frågade du hur man får ett piratkopierat spel att fungera, den tråden vart låst, vad är det du försöker med nu lilla gubben? :3

Visa signatur

- Citera för svar -

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Redundant:

I går frågade du hur man får ett piratkopierat spel att fungera, den tråden vart låst, vad är det du försöker med nu lilla gubben? :3

detta är i alle falll lagligt, kanske du kan bidra!
VAd är de Pierre försöker säga?

hur gör man ISo-fielr av något spel?

Permalänk
Skrivet av jonas1989:

detta är i alle falll lagligt, kanske du kan bidra!
VAd är de Pierre försöker säga?

hur gör man ISo-fielr av något spel?

Jag har 0 förtroende för dig så mig får du tyvärr inte någon hjälp av. lycka till.

Visa signatur

- Citera för svar -

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Redundant:

Jag har 0 förtroende för dig så mig får du tyvärr inte någon hjälp av. lycka till.

typisk örebroare!

Permalänk
Skrivet av jonas1989:

typisk örebroare!

Tror fler än jag reagerar på det du frågar om, Piratkopiering är inte tillåtet på sweclockers.

Visa signatur

- Citera för svar -

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Redundant:

Tror fler än jag reagerar på det du frågar om, Piratkopiering är inte tillåtet på sweclockers.

jag kan lova dig att de är inte piratkopiering nu de handlar om!!!!!!!

De kan jag slå vad om till 10000000 kr! om så du vill???????

Permalänk
Skrivet av jonas1989:

jag kan lova dig att de är inte piratkopiering nu de handlar om!!!!!!!

De kan jag slå vad om till 10000000 kr! om så du vill???????

Nej tack, inte intresserad.

Visa signatur

- Citera för svar -

Permalänk
Legendarisk

§4 Bumpning
Det är inte tillåtet att skriva inlägg som endast är till för att flytta tråden högre upp i trådlistningen (så kallad bumpning).

Låst

Visa signatur

Abstractions all the way down.