Permalänk

ny rigg

tänkte testa galleri funktionen so here goes nothing!
mitt första intel bygge någonsin...

ny rigg

Visa signatur

I am the Leech King!

Permalänk
Medlem

Någonsin hört om buntband?

Tycker du behöver lite städning i rummet samt (mycket) bättre reda på kablarna i datorn!

EDIT: Och damma av delarna i datorn.

Visa signatur

=)

Permalänk
Medlem

Dammsugar väldigt sällan min dator, men det där är något slags rekord för hyr mycket damm som finns i en dator. Hårddisken som ligger uppochner ser man knappt kretskortet under om det inte vore för dom komponenter som sticker upp.

Dammsug rummet plux datorn, bunta ihop lite kablar som Dorantic skrev så blir det iaf bättre. Annars var det ett underhållande album trots allt. Ingen röst från mig förrän du städat datorn.

Gillar att du inte försöker vara nåt som du vanligtvis inte är men man kan iaf se städad och prydlig ut

Visa signatur

/car2ns

Permalänk
Medlem

äcklig dator...

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Permalänk
Medlem

står nätagget på ett dvd fodral?

Visa signatur

i5 750@ 4.1ghz - ASUS Triton 88 - EVGA P55 FTW - GTX285 SLI - 8GB G.Skill ECO - Corsair Force GT 120GB - 1TB WD Black - 640GB WD Black - 1.5TB WD Green - 2TB WD Green - 500GB WD Cavair - Corsair TX850W - Xonar Essence STX - Corsair 650D -

Permalänk
Medlem

Är du inte klok? Ser ju ut som det bott en familj råttor där..

Permalänk
Skrivet av Meatwipe:

står nätagget på ett dvd fodral?

jupp var trött på att det hela tiden "ramlade" ner när jag rotade i burken...

Visa signatur

I am the Leech King!

Permalänk
Medlem

härligt med ett galleri från verkligheten^^
riktigt uppfriskande att se nån som inte tatt lån för att mecka ihop en skrytdator:)

Visa signatur

nörd