Länkar mitt inlägg med bilder från chatten jag hade.
Är intresserad om nån från och med nu lyckas via chatten. Beskriv gärna exakt metod (köp först ,sen prismatch?)
Undra hur det blir för mig. La en order igår men då sa dom att jag inte skulle lägga in Trade-In utan jag skulle göra det i butiken.. får se hur struligt detta blir efter jobbet.
Angående färg. På deras hemsida står det ett produktig-id.. det id är för 256Gb Månsten
Undra hur det blir för mig. La en order igår men då sa dom att jag inte skulle lägga in Trade-In utan jag skulle göra det i butiken.. får se hur struligt detta blir efter jobbet.
Angående färg. På deras hemsida står det ett produktig-id.. det id är för 256Gb Månsten
Kan bara säga att ni som lyckats med detta kan skratta er lyckliga att det gick pga. okunskap hos försäljare/kundtjänst. Det står ju rätt tydligt att prismatchning inte går att kombinera med andra erbjudanden och så brukar det vara typ överallt vad jag vet. Följer dock tråden med intresse!
Aa, jag får tyvärr ge upp jag också det var värt ett försök. Fick igenom bokning igår med prismatch men får inte göra trade in då tydligen. Tar och behåller min pixel 8 pro ett år till, orkar inte krångla mer nu. Grattis till dem som lyckades 😆
La beställning online med inbyte, prismatchade i efterhand med chatten. Men nu när jag gick till butiken för att lämna in den gamla telefonen så sa försäljaren att han skulle dubbelkolla om det går och återkomma, så ser inte så ljust ut.
La beställning online med inbyte, prismatchade i efterhand med chatten. Men nu när jag gick till butiken för att lämna in den gamla telefonen så sa försäljaren att han skulle dubbelkolla om det går och återkomma, så ser inte så ljust ut.