Permalänk
Avstängd

6H SUPER-REA

Hej, gör en tråd om 6h rean, som kom upp igen. Vad tror ni man kan fiska upp denna gången?

http://www.komplett.se/k/kcf.aspx?id=8516&kampanjebanner=pref...

Permalänk

jag tänker hålla ögonen öppna för grafikkort där

Visa signatur

|Dator: | Phantek P400S | Ryzen 5900X | X570 Aorus Elite | RTX 3080 Ventus OC | Corsair 64gb DDR4 | x2 970 EVO 1Tb | Corsair HX 850i | AC Liquid Freezer II 280 |

Permalänk

SSD, vanliga HD , Minnen och om det är ett jäkligt bra pris på något annat som skärm (eizo ips eller liknande)

Visa signatur

EMS Design Webbyrå i Stockholm:
http://www.emsdesign.se
Inet Fraktfritt
https://www.inet.se/artikel/6101343/
"Citera för svar/respons"

Permalänk
Medlem

Undrar hur stor chansen är att man kan superfynda den existerande Mbp 15" inför nästa generations släpp...

Visa signatur

Ohrstrom @ Macbook Pro 15,4" 2.2 GHz Intel I7, 8 GB 1333 MHz DDR3

Permalänk
Medlem

Riktigt schyssta erbjudanden, blir spännande att se vad resten av kvällen inbringar, kommer garanterat bli något köp!

Permalänk
Medlem

Sitter här och inväntar ett bra pris på en sjysst ssd-disk, väntat alldeles för länge på att skaffa något,
nu skulle vara ett bra tillfälle

Visa signatur

I7 9900K | Gigabyte Z390 Aorus Elite | Corsair 16GB @ 3000mhz | ASUS GTX 1070 Dual | Seasonic FOCUS Plus 750W Gold| FD Defince C | Benq 23,5" + Asus 24" 144hz

Permalänk
Avstängd

Har alltid varit sugen på en philips wake up light men det känns fortfarande inte så prisvärt i mina ögon.

Permalänk

Får lön om en vecka och betalade in alla resterande räkningar igår... Dålig tajming med rea när man är behov av hårddiskar.

Skrivet av Alle22:

Har alltid varit sugen på en philips wake up light men det känns fortfarande inte så prisvärt i mina ögon.

Min polare har en sådan, han märker ingen skillnad mot en vanlig alarm förutom att den funkar som en hyfsad lampa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oldvikingschool:

Min polare har en sådan, han märker ingen skillnad mot en vanlig alarm förutom att den funkar som en hyfsad lampa.

Och som element om den har stått på ett tag..:(

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk
Medlem

SSD SSD SSD(SweCs julsång)

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem

Sätt alarmen på 18:00!

Visa signatur

Whales are nice!

Permalänk
Medlem

Sandy bridge, måste ha!

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk

Tror ni vi får se någon 2700K till bra pris?? Tror inte Komplett låter CDON härja fritt.....

Permalänk
Medlem

min kusin hade oturen att beställa en sony S igår från siba, klart fan ska den vara med på rean idag, och kosta 5-7 hundra kronor mindre xD

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Call3xd:

min kusin hade oturen att beställa en sony S igår från siba, klart fan ska den vara med på rean idag, och kosta 5-7 hundra kronor mindre xD

Ifall han har köpt den på nätet har han ju 30 dagars öppet köp. Är den köpt i butik och oöppnat har han 30 dagars öppet köp.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Verkar vara rätt bra rabatter, just nu är lägsta rabatten 12% (400kr). Hoppas på liknande i följande segment

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

Ifall han har köpt den på nätet har han ju 14 dagars öppet köp. Är den köpt i butik och oöppnat har han 30 dagars öppet köp.

Det är ej obligatoriskt för en fysisk butik att ha öppet köp.
http://www.konsumentverket.se/Lag-ratt/Din-ratt-som-konsument...

EDIT: Ops, Siba har visst öppet köp. Disregard my post.

Visa signatur

Chromebook Pixel 2015 w/ Arch
Taggad inför frame.work!

Permalänk
Medlem

Trist att det är komplett som har rean. De har rätt höga priser från början så sänkningarna ger inte önskad effekt. Sen har jag alltid stört mig på Kompletts höga frakt.

Hur blir det om man vill beställa saker ur flera segment?
Tycker att Nokia 101 med Dual-sim kan vara intressant för 199 kr

Visa signatur

(Hackintosh) late 2011: Gigabyte H61M-DS2 | i5 3470T | MSI N210 D512D2 | 8 GB XMS3 | Crucial m4 265 GB | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av LTsm:

SSD SSD SSD(SweCs julsång)

GE MIG POWERTOMTEN!!! LALALAAL

Visa signatur

Ingen part kan vinna eller förlora en diskussion, då en diskussion är för gruppens gemensamma utveckling kring ett ämne.
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Dava:

Trist att det är komplett som har rean. De har rätt höga priser från början så sänkningarna ger inte önskad effekt. Sen har jag alltid stört mig på Kompletts höga frakt.

Hur blir det om man vill beställa saker ur flera segment?
Tycker att Nokia 101 med Dual-sim kan vara intressant för 199 kr

Komplett har ju ändrat deras fraktpriser. Tex kostar frakten 59:- om du köper en Nokia 101, köper du tex ett chassi landar frakten på 99:-
Dessutom vinner Komplett ifall man jämför med tex Inet när det gäller priser på datorer/delar. (prisjakt:s prisfightfunktion)

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dava:

Trist att det är komplett som har rean. De har rätt höga priser från början så sänkningarna ger inte önskad effekt. Sen har jag alltid stört mig på Kompletts höga frakt.

Hur blir det om man vill beställa saker ur flera segment?
Tycker att Nokia 101 med Dual-sim kan vara intressant för 199 kr

Har alltid valt komplett då de har lägre priser än tex inet på de sakerna jag köpt. Sen har de större utbud också.

Visa signatur

"Du vet väl att fildelning är förbjudet! Köp en till frugan också"

Permalänk
Medlem

Jäklar! 1995:- för en Samsung Omnia W! Inte illa....

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Skrivet av Kent:

Komplett har ju ändrat deras fraktpriser. Tex kostar frakten 59:- om du köper en Nokia 101, köper du tex ett chassi landar frakten på 99:-
Dessutom vinner Komplett ifall man jämför med tex Inet när det gäller priser på datorer/delar. (prisjakt:s prisfightfunktion)

Jag var intresserad och köpa nokia luren okså .. ,betyder det att jag måste betala ytterligare 39kr i frakt om jag väljer andra produkter från rean ?

Permalänk
Medlem

Jag har faktiskt testat lite. Du behöver inte betala mer i frakt om du beställer några grejer till, tex en extra telefon eller en GPS.

Problemet är ju att ElectroWorld säljer Nokia telefonen för 279 med frakt det är bara 20 kr till och då får man välja färg...

Bara 12 minuter kvar att bstämma sig på :S

Visa signatur

(Hackintosh) late 2011: Gigabyte H61M-DS2 | i5 3470T | MSI N210 D512D2 | 8 GB XMS3 | Crucial m4 265 GB | Windows 10

Permalänk
Skrivet av Dava:

Jag har faktiskt testat lite. Du behöver inte betala mer i frakt om du beställer några grejer till, tex en extra telefon eller en GPS.

Problemet är ju att ElectroWorld säljer Nokia telefonen för 279 med frakt det är bara 20 kr till och då får man välja färg...

Bara 12 minuter kvar att bstämma sig på :S

det jag menade var, om jag beställer en ny produkt från kommande kategori datorutrustning&gaming.?

Permalänk
Medlem

Bah! Klart man måste iväg nu vid 18 Får bli en Chrome to phone

Visa signatur

WS: AMD Ryzen 3700X | 16GB Corsair LPX 3733 | MSI RX 6800 | Samsung PM981a 1TB | Louqe Ghost S1
Laptop: ASUS UX32LN | i7-4510U | 12GB DDR3 | 13.3" FHD | 256GB SSD
Server: Intel Xeon E5-2660 | 32GB DDR3 | UnRaid

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

Ifall han har köpt den på nätet har han ju 14 dagars öppet köp. Är den köpt i butik och oöppnat har han 30 dagars öppet köp.

Öppet köp i 30 dagar på siba.se

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Thunderstruck:

det jag menade var, om jag beställer en ny produkt från kommande kategori datorutrustning&gaming.?

Verkar som att de packar det direkt, så du kommer få det i olika paket, vilket ger olika frakt, tyvärr!

Permalänk
Medlem

T-45
Gentz

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Medlem

Kanske kan ha nån skitgrej som inte finns i lager som du lägger till varje beställning, så kan du ringa komplett imorrn o be dom slå ihop ordrarna samt ta bort den grejen du bara använde för att reservera med? Vet dock inte om det funkar, men borde göra.

Visa signatur

E det så?