Har ni fått erat D3 ännu?

Permalänk
Medlem

Beställt på CDON, posten skickade precis sms om att det är påväg!
Trist att de inte skickar ut så man har det den 15/5 klockan 00:01..
Men jobbar ändå 07:00->16:00

Edit. står fortfarande "Varorna packas" när ska de se över sitt leveranssystem?

Permalänk
Skrivet av Absurd:

Nästa vecka? Det är den här veckan det är det

Men jag skrev ju det där förra veckan...

Visa signatur

| Cooler Master CM 690 II Advanced | Corsair HX 750 W | ASUS Sabertooth P67 | Intel Core i7-2600K | Corsair H100 | Corsair Force Series GT 120 GB × 2 | 16 GB Corsair Vengeance DDR3 | Sapphire Radeon HD 7970 | DELL U2412M Ultrasharp | Logitech G502, G510s & G35 | Creative Gigaworks T40 Series II |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av NoArmsButCookies:

På cdon står det att varorna packas för mig, hoppas för deras skull att de kommer igång och skickar iväg det...! Hade varit tråkigt ifall jag inte kunde spela i morgon..

Bara att returnera spelet om det inte kommer imorgon.

Köp det i butik imorgon istället.

Visa signatur

[ASUS Z170 PRO GAMING] - [Intel Core i7 6700K 4.0 GHz 8MB, be quiet! Pure Rock] - [ASUS GeForce GTX 1070 8GB ROG STRIX DC3] - [Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 2133MHz CL13 Vengeance LPX] - [EVGA GQ 650W] - [Samsung 750-Series EVO 250GB] - [Fractal Design Define R4 Svart] [Acer Predator GN246HLBbid]

Permalänk
Medlem
Skrivet av D€lt@WuLf:

Det råkar inte finnas en vänlig själ som kan avvara en guestpass då jag inte får mitt d3 förrens i morgon :/

Du har PM

Visa signatur

FD Torrent Compact | Corsair RM850x | Gigabyte Z790 | Intel Core i9 13900K | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 5600MHz CL36 | Radeon RX 9070 XT Taichi | Samsung 960 Evo 500gb

Citat av en här på swec:
"AMD är sämst. Dessutom är jag AMD fanboy."

Permalänk
Medlem

Finns det något mer guestpass? Fasen så jag längtar tills imorrn.

Visa signatur

ASUS Z170 PRO GAMING | Intel Core i5 6600K 4.2 GHz | ASUS GeForce GTX 1080 Strix Gaming Advanced 8GB | Corsair Vengeance LPX 16GB 2133MHz | Corsair CX650M | Samsung 960 EVO 250GB | Kingston V300 120GB | Seagate Barracuda 64MB 1TB | Seagate Barracuda 64MB 2TB | ASUS PCE-AC68 |
Fractal Design Define R4 Titanium Windowed | AOC G2778V 27" 75Hz

Permalänk
Medlem

Verkar som mitt spel också kommer imorgon, komplett. Om någon har ett guestpass till övers så är jag djupt tacksam

Permalänk

Finns det flera vänliga själar med ett extra guestpass över? otroligt sugen på att spela ikväll men spelet kommer imorgon..

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.

Permalänk

Jag fick mitt idag från komplett

Visa signatur

|Silverstone Fortress II|Intel i5 2500k @ stock|Asus Maximus IV Extreme B3 Intel P67|CM V8|Gainward GTX 570 Phantom|Corsair Vengeance 2x4|Corsair HX 750|Iphone 4 16 Gb|Nokia Lumia 920|Macbook Air 13" 2012 8 gb|

Permalänk
Medlem

Samma här, mitt CE från webhallen började nyss rulla med posten och det vore trevligt att få ett GuestPass av en vänlig själ

Permalänk
Medlem

Hur fungerar det med Guestpass, är det upp till en specifik level?
Och kan man fortsätta med karaktären när man väl fått sitt spel?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Hur fungerar det med Guestpass, är det upp till en specifik level?

Beta content

Skrivet av KKay:

Och kan man fortsätta med karaktären när man väl fått sitt spel?

du får fortsätta från den leveln sedan när du aktiverar spelet.

Permalänk
Skrivet av t0dy:

CE från Webhallen:

14 maj kl 16:20
Stockholm, Sorterad

Vafan, står fortfarande Elektronisk förhandsinformation mottagen på min.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jyyhan:

Beta content

du får fortsätta från den leveln sedan när du aktiverar spelet.

Aha okej! Tack för svar.

Edit: Om någon har en guestpass över så tveka inte, hade varit trevlans

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Ser att det här med förhandsbokning nu fått en ny definition. Tidigare har man vant sig vid att det betyder att man ska kunna börja spela exakt när servrar går online osv. Inga såna privilegier längre alltså.

Att man betalar för ett spel ett år i förskott och låter leverantören tjäna ränta och veta hur många spel den kommer att sälja betyder visst inget längre. Men det är väl mest Blizzs fel att det blev så här. Hur tänker de när de inte låter butikerna leverera i tid?

Permalänk

Det stod att mitt spel skickdes torsdagmorgon den 10e, men Webhallen har skickat det idag och spelet befann sig i Årsta kl 15.00 och bor uppe i norr. Lär inte hinna hit till imorgon iallfall!
Kanske bättre springa till nån butik imorgon på morgon ?

Visa signatur

Asus P8Z68-V Pro - i5 2500K@4,5Ghz - MSI Radeon R9 280X 3GB - Cooler Master Hyper 212 Plus - Corsair 8GB CL9 1600Mhz - Windows 10 64bit - Fractal Design R2 800W - OCZ Trion 150 2,5" SSD 240 GB - 1TB WD Caviar Black - Fractal Design Define R3

Permalänk
Medlem

Någon som vet hur det fungerar med starter edition för oss som inte får vår kopia förrens imorgon, behöver man dra ner en speciell klient eller är det bara att köra på den vanliga?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Phukkitt:

Tyvärr så enligt min tidigare erfarenhet är CDON inte bra på att leverera på releasedagen, för mig har de failat med BF3, Skyrim, Saints Row 3 och Arkham City med 1-3 arbetsdagar. Då D3 är en ännu större release så skulle jag nog inte hoppas för mycket om jag var någon av er...

Fast posten har fått paketet och då tar det bara mer än 1 dygn i undantagsfall oavsett om det är lassestefanzfanshop.nu eller cdon.com

Permalänk
Medlem

För mig står det fortfarande att spelet packas (CDON)
Hoppas verkligen att det bara är en bugg eller något då det står att det skickas så att man har det på releasedagen.
Om paketet ej har lämnat ännu är det 2 dagar till att vänta då jag bor i Boden, Norrbotten.

Vad har man för rättigheter? Kan man låta spelet gå i retur?
Tänkte på följande textstycke på cdon.com =
"-Vi kommer att skicka ut Diablo 3 med posten, så att du mottar det på releasedagen 2012-05-15"

Permalänk
Medlem
Skrivet av lanbonden:

Någon som vet hur det fungerar med starter edition för oss som inte får vår kopia förrens imorgon, behöver man dra ner en speciell klient eller är det bara att köra på den vanliga?

Du behöver ett guest pass för att spela det, samma klient.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jyyhan:

Du behöver ett guest pass för att spela det, samma klient.

Rätta mig om jag har fel, men guest pass ger tillträdde till diablo3 starter eddition som även alla som haft closed beta har tillgång till automatiskt?

Samma klient låter bra i alla fall, men vill ha mer! Har spelat biten till SK så många gånger redan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vecwo:

Ser att det här med förhandsbokning nu fått en ny definition. Tidigare har man vant sig vid att det betyder att man ska kunna börja spela exakt när servrar går online osv. Inga såna privilegier längre alltså.

Att man betalar för ett spel ett år i förskott och låter leverantören tjäna ränta och veta hur många spel den kommer att sälja betyder visst inget längre. Men det är väl mest Blizzs fel att det blev så här. Hur tänker de när de inte låter butikerna leverera i tid?

Jo, det betyder att du får det på releasedagen. Så som det alltid varit. Spelet släpps imorgon, inte idag. Därför får man spelet imorgon, inte idag.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Beställt från Webhallen, skickades enligt dem den 10:e. Fortfarande inte dykt upp.

Visa signatur

Intel Core i7 14700k (Noctua NH-D15) | MSI Z790 Gaming Plus | Corsair Vengeance 32GB DDR5 5600Mhz | MSI GeForce RTX 4090 Gaming X Trio | Asus ROG Strix Aura 850W | Samsung 990 Pro M2 4TB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av lanbonden:

Rätta mig om jag har fel, men guest pass ger tillträdde till diablo3 starter eddition som även alla som haft closed beta har tillgång till automatiskt?

Samma klient låter bra i alla fall, men vill ha mer! Har spelat biten till SK så många gånger redan

Höm inte den blekaste faktiskt, vet bara att man behöver guest pass för att få det, om man har haft closed beta så vet jag inte om man får det, men det skulle göra mig lycklig

Permalänk

Väntar på att CDON ska få tummen ur och skicka mitt D3 CE, men har annual pass versionen på Bnet accet redan så är ju mest för den fina lådan man väntar:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saodie:

Beställt från Webhallen, skickades enligt dem den 10:e. Fortfarande inte dykt upp.

Aaaah fast det skickades ju inte då.. de packade ner det och skickade spelet idag.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Ni som beställt download på Spelbutiken.se Någon som fått cdkey skickat på mailen än? Det står att det ska ske på deras kontorstid..

Permalänk
Medlem

Mitt säger cdon att de skall komma imorgon men inte fått något mail om att de har leverats till posten eller att de packas eller någon. Börjar bli orolig

Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jyyhan:

Aaaah fast det skickades ju inte då.. de packade ner det och skickade spelet idag.

Jag sa inte packades, jag sa skickade... Har polare som beställde samtidigt som har fått sitt idag.

Visa signatur

Intel Core i7 14700k (Noctua NH-D15) | MSI Z790 Gaming Plus | Corsair Vengeance 32GB DDR5 5600Mhz | MSI GeForce RTX 4090 Gaming X Trio | Asus ROG Strix Aura 850W | Samsung 990 Pro M2 4TB |

Permalänk
Medlem

Köpte min på BattleNet just to be safe. Ska bli najs att hacka lite ikväll. Gutt att vara ledig från kneget imorgon också.

Visa signatur

Min rigg:
Corsair 275R TG, Ryzen 7 3700X, NH-U12S Chromax cooler, ASUS x570 strix-E, Corsair RMx750, Gskill Trident Z Neo 16Gb, RX6800 ref, Nvme Samsung 970 Evo.