Permalänk
Medlem

Hur? :> de är ju inte playable

Permalänk
Medlem
Skrivet av YeZirko:

Intressant.
GW2 BWE1 WvWvW Resultat:

http://oi48.tinypic.com/5brczl.jpg

Många av de tidigare framstående gillena i Warhammer Online spelade på Desolation förra betan, så att de ligger i topp var inte direkt oväntat.

Visa signatur

Friskyttarna.eu - Ditt Ljus i MMO-mörkret
LotRO || SWTOR || Guild Wars 2 || World of Tanks || Elder Scrolls Online || World of Warcraft || Black Desert

Permalänk
Medlem
Skrivet av Urven:

Hur? :> de är ju inte playable

Fun box som va där gör dig till olika grejjer ^^

Visa signatur

CPU: I5 4690K @ 4.8GHZ Vcore 1,32 Temp max load: 76c | KYLARE: Phanteks PH-TC14PE MODERKORT: ASUS Z97-A | PSU: FSP Hyper 700W
MINNE:16GB HyperX Black @ 1866mhz |SSD: PNY Optima 240 GB
GRAFIK KORT: Gigabyte 970 GTX WFx3 | BURK: Phanteks Enthoo Pro, windowed edition
Ja jag vet att jag särskriver och jag skyller på engelskan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fakkahe:

Fun box som va där gör dig till olika grejjer ^^

Vad innebär detta?

Hittade inget Gw2 relaterat via google

Visa signatur

Motherboard:Asus Prime B550-Plus
Cpu:AMD Ryzen 5 5600X
Memory: Corsair Vengeance LPX 32Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av _tekken_:

Vad innebär detta?

Hittade inget Gw2 relaterat via google

Om man klickar på den gula lådan du ser i bakgrunden på bild 1 så händer olika saker, man kan köpa den i cash-shopen

Permalänk
Medlem

kan någon invita mig till swec gillen? befinner mig på Far Shiverpeaks

Permalänk
Medlem

Gick de ner? Jag blev utkastad och kan inte logga in igen. Lustigt nog befann jag mig mitt i ett fall när jag dissa (höll på och hoppa lite i en hög ruin.

Edit: Hade något lokalt fel, funka sen.

Permalänk
Medlem

Haha, Ascalon instansen där i charr-land var sjukt kul och svår Typ 117 tailoring och 128 jeweler nu tror jag

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Första gången jag spelar MMO. Känns som att det är taskig balans mellan lätt och svårt.

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna en invite om någon har.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ugga:

Jag tar gärna en invite om någon har.

Äre joel udden i värnamo?

Visa signatur

CPU: I5 4690K @ 4.8GHZ Vcore 1,32 Temp max load: 76c | KYLARE: Phanteks PH-TC14PE MODERKORT: ASUS Z97-A | PSU: FSP Hyper 700W
GRAFIK KORT: Gigabyte 970 GTX WFx3 | BURK: Phanteks Enthoo Pro, windowed edition

Permalänk
Medlem

Om ni är intresserade så postar jag GW2 videos, subba gärna

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem

Några bilder:

Dold text
Permalänk
Medlem

Något officiellt release-datum än?

Visa signatur

AMD R7 5800X3D | Asus Strix X470-F | 32GB G-Skill @ 3,6GHz | RTX 3090Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rixxz:

Något officiellt release-datum än?

nej

Permalänk
Medlem

Spelade uteslutande sPvP som Necromancer och Thief i denna beta och hade fantastiskt kul. Combaten kändes betydligt tightare än sist precis som spelet rent generellt, håller tummarna för fler sPvP-kartor och ytterligare några fps till nästa BWE!

Visa signatur

LotRO || SWTOR || Guild Wars 2 || World of Tanks || Elder Scrolls Online || World of Warcraft || Black Desert

Permalänk
Medlem

Är det någon slut event som i bwe1?

Permalänk
Medlem

Elementalist är så sjukt squishy samt att fienden bara springe ut ur alla spells innan de landar

Visa signatur

Registrerad 2001-12-24 15:10
Jul med Kalle Anka och Sweclockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Emil:

Är det någon slut event som i bwe1?

Beta Weekend Event Finale - Plains of Ashford 11:20 PM PDT

Thank you for your valuable feedback this weekend.
Join us for the Beta Weekend Event finale in the Plains of Ashford at 23:20 PDT (07:20 BST / 08:20 CEST).
Thanks for playing, and we’ll see you in-game! ~RB2

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Haha, sånt man gillar att se. Det tog några build försök, men Engineer lär bli min main när spelet släpps. Man ser knappt några i sPvP :/

Permalänk
Medlem

Jadu, kanske inte var det bästa finalevent man har varit med om.. Börjar för sent och alla servrar går ner mitt i fighten. Menmen, man ska väl inte klaga

Permalänk
Medlem

Konceptet på eventet var nice, men det var ju meningslöst med herosarna man skulle döda - det var helt enkelt omöjligt. Devourer tog noll skada, sen när man var branded så var det samma sak för rytlock och eir - dom insta-killa dessutom en med ranged attack.

Det blev liksom inget avslut oavsett sida.

Permalänk
Skrivet av Mytos:

24 fps med GTX 670 haha. På max kan tilläggas men ändå.
Orkar faktiskt inte spela betan pga den dåliga prestandan.

Överklocka din processor om du vill suga ut fler FPS och ha på lägsta settings
Fan vad sorgligt att helgen är över

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Permalänk
Medlem

Lite elementalist sPvP:

Permalänk

Förra betan hade jag bra fps och denna också. Dock så efter en hel dags spelande verkade som att fpsen sjönk en massa. Men tror de har med att göra att datorn kört på 24 tim sträck och massa skit i bakgrunden plus SC2 streamen.

Någon som vet om de körde GPU acceleration på denna beta eller om vi kan förvänta oss mer fps?

Bra och veta om jag behöver uppgradera från mina 460 SLI till något värrre eller om jag klarar mig. Vill juh alltid köra allt på MAX

Visa signatur

EMS Design Webbyrå i Stockholm:
http://www.emsdesign.se
Inet Fraktfritt
https://www.inet.se/artikel/6101343/
"Citera för svar/respons"

Permalänk
Medlem
Skrivet av ericsundell2:

Förra betan hade jag bra fps och denna också. Dock så efter en hel dags spelande verkade som att fpsen sjönk en massa. Men tror de har med att göra att datorn kört på 24 tim sträck och massa skit i bakgrunden plus SC2 streamen.

Någon som vet om de körde GPU acceleration på denna beta eller om vi kan förvänta oss mer fps?

Bra och veta om jag behöver uppgradera från mina 460 SLI till något värrre eller om jag klarar mig. Vill juh alltid köra allt på MAX

mina 460 låg på omkring 40-65% på max i 1440p

Permalänk
Medlem

De har något optimerings problem, CPUn går aldrig fullt ut och den stryper GPUn, ingen av mina gick någonsin över 60% load och ändå skönk FPSen under 60 när det var mycket folk på skärmen dock flöt det väldigt bra även i städer och stora strider men lite störande att se ~25-30FPS och en CPU och GPU load på ~50% då man vet att det finns mycket kvar i systemet att ta av.

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem
Skrivet av murklor:

http://i49.tinypic.com/ndx1yw.jpg

Haha, sånt man gillar att se. Det tog några build försök, men Engineer lär bli min main när spelet släpps. Man ser knappt några i sPvP :/

Jag uppfattade att Engineer fick lite dåligt rykte av att ha låg dps förra helgen, men det är nog för att folk inte har koll ännu.

Skrivet av Ferrat:

De har något optimerings problem, CPUn går aldrig fullt ut och den stryper GPUn, ingen av mina gick någonsin över 60% load och ändå skönk FPSen under 60 när det var mycket folk på skärmen...

Jo, de behöver optimera motorn en del. Liknande fenomen som jag märkte i Skyrim, där spelet inte belastade CPU eller GPU jättemycket. Ändå fick jag i Skyrim nära på linjär ökning av prestandan vid CPU-överklockning tills jag slog i ett tak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buio:

Jag uppfattade att Engineer fick lite dåligt rykte av att ha låg dps förra helgen, men det är nog för att folk inte har koll ännu.

Att engineer fick ett dåligt rykte berodde mycket på att folk speccade rätt risigt och inte experimenterade så mycket. De som hittade rätt, bla. med någon form av granat/bomb (eller vad man nu ska kalla det) sprängde folk i småbitar i sPvP.

Med det sagt behöver vissa aspekter av engineern ändå helt klart putsas upp lite för att matcha andra specs och klasser.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av v1ctory:

Att engineer fick ett dåligt rykte berodde mycket på att folk speccade rätt risigt och inte experimenterade så mycket. De som hittade rätt, bla. med någon form av granat/bomb (eller vad man nu ska kalla det) sprängde folk i småbitar i sPvP.

Jag slopade alla kassa och förvirrande kits (körde enbart med flamethrower för incendiary ammo) och gjorde en dedikerad bleed build.

Man kan testa effektiviten på tränings dummies i Mist (klass dummies, inte robotarna). Warrior, Guardian och Engineer var lätta att döda utan att ens ta skada. Necromancer, Elementalist och Ranger tog oftast ner mig till halva HPn (Elementalist var den farligaste av dom tre). Thief var den enda som lyckades döda mig, speciellt om jag missade unload... Reflecta jag så dog han, lol.

Det märks fortfarande tydlig skillnad på balansen mellan ranged och melee. Jag tog min greatsword warrior - som totalt roflstompar robot dummiesarna med en enda skill (9-12K skada på några sekunder) - mot klass dummies och han blev oftast värre tilltygad än min Engineer. Jag kan fortfarande inte döda mini-bossarna på Kyhlo ensam som Warrior, med Engineer så bara skrattar man åt dom utan att förlora nån HP.