Permalänk
Medlem

De måste ha dragit igång gpu rendering va? för det ser och flyter bra som fan

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyberz:

De måste ha dragit igång gpu rendering va? för det ser och flyter bra som fan

Läste en Known Issues BWE2 på deras forum, och enligt den skulle det inte vara GPU ännu utan CPU denna BWE också

Men jag tycker då att det flöt bättre, likaså gjorde min vän.

Permalänk
Jubileumsmästare

Någon som har ett bra tips på vilken "Home World" man ska välja?
Far Shiverpeaks är full... Som jag såg någon nämde i tidigare inlägg.
Tacksam för svar!

Visa signatur

You have come a long way, baby!

Permalänk
Medlem

Kan någon invite mig till sweclockers guilden? Mitt namn är Zoxe ingame. Tack så mycket i förhand

Permalänk
Medlem
Skrivet av mr. E:

Läste en Known Issues BWE2 på deras forum, och enligt den skulle det inte vara GPU ännu utan CPU denna BWE också

Men jag tycker då att det flöt bättre, likaså gjorde min vän.

Finns det nått Officiellt uttalande om detta, eller är detta bara Forumets användare som spekulerar?

Jag tycker också att spelet flytter på betydligt bättre nu än förra Betan enligt MSI Afterburner tuffar båda korten på i 30-90% Load kan ju hoppas på att det är som du säger då kanske man kan förvänta sig ännu bättre prestanda.

Visa signatur

Motherboard:Asus Prime B550-Plus
Cpu:AMD Ryzen 5 5600X
Memory: Corsair Vengeance LPX 32Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Inne i divinity's reach så hackar spelet som bara den för mig. Alla settings på lägsta.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Jubileumsmästare

Snälla! Någon kan säga vilken server man ska välja?
Vill väldigt gärna börja spela

Visa signatur

You have come a long way, baby!

Permalänk
Medlem

någon mer än mig som upplever laGg? känns som det går i 15-20 fps konstant, har prövat alla setting low/medium/high utan förbättring.
specs:
hd7970 3gb
i7 920 (4,2Ghz)
intel ssd
6gb ram

Permalänk

OK gubbar, vem pmar man för en invite till SWEC clanen? Jag byter server till far shiverpeaks också så jag kan ha någon att WVWVa med!

Visa signatur

Chassi: Antec 300 | CPU: AMD Phenom II 940 3.7Ghz | Kylning: OCZ Vendetta 2 | Minnen: A-Data 8192MB PC8500 | Moderkort: Gigabyte MA-790GP-DS4H | Grafikkort: MSI GTX 580 | Nätaggregat: Antec NEO 620W

Permalänk
Medlem

Skriv erat namn här i tråden ifall ni vill ha invite så fixar jag det.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Medlem
Skrivet av wa((o:

någon mer än mig som upplever laGg? känns som det går i 15-20 fps konstant, har prövat alla setting low/medium/high utan förbättring.
specs:
hd7970 3gb
i7 920 (4,2Ghz)
intel ssd
6gb ram

Jag ligger runt 20fps och gissar på att alla andra också gör det.

Citat:

"We are currently optimizing Guild Wars 2, making ongoing improvements to the game’s frame rate. Presently, the game is CPU-bound on most high-end systems, so lowering graphics settings or upgrading your video card may not have a large impact on performance."

https://forum-en.guildwars2.com/forum/info/news/Known-Issues/...

Permalänk
Skrivet av Kalium:

Gyk behöver invite!
Tack!

Visa signatur

Chassi: Antec 300 | CPU: AMD Phenom II 940 3.7Ghz | Kylning: OCZ Vendetta 2 | Minnen: A-Data 8192MB PC8500 | Moderkort: Gigabyte MA-790GP-DS4H | Grafikkort: MSI GTX 580 | Nätaggregat: Antec NEO 620W

Permalänk
Medlem
Skrivet av spot_1337:

Jag ligger runt 20fps och gissar på att alla andra också gör det.

https://forum-en.guildwars2.com/forum/info/news/Known-Issues/...

tack för heads upen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kalium:

invita Omgwtfbbqwth

Permalänk
Medlem

Minister's Waypoint i Divinity's Reach är helt ospelbart för mig. Hela spelat hackar med typ en sekunds mellanrum.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Medlem

Behöver invite till Swec

IGN: Darruk

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem

Hmm new build undrar va de kan vara för patch

Visa signatur

CPU: I5 4690K @ 4.8GHZ Vcore 1,32 Temp max load: 76c | KYLARE: Phanteks PH-TC14PE MODERKORT: ASUS Z97-A | PSU: FSP Hyper 700W
MINNE:16GB HyperX Black @ 1866mhz |SSD: PNY Optima 240 GB
GRAFIK KORT: Gigabyte 970 GTX WFx3 | BURK: Phanteks Enthoo Pro, windowed edition
Ja jag vet att jag särskriver och jag skyller på engelskan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fakkahe:

Hmm new build undrar va de kan vara för patch

De patchar hela tiden. Starta klienten ett par ggr under dagen för att vara uppdaterad, och båda gångerna laddade den ner en ny build. Så tredje på en dag nu (fast första kan ha varit äldre förstås).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buio:

De patchar hela tiden. Starta klienten ett par ggr under dagen för att vara uppdaterad, och båda gångerna laddade den ner en ny build. Så tredje på en dag nu (fast första kan ha varit äldre förstås).

Jo det vet jag, men när jag va ingame så kom det upp med gul text "NEW BUILD YOUR GAME CLIENT WILL RESTART IN 2 MINUTES!"

Visa signatur

CPU: I5 4690K @ 4.8GHZ Vcore 1,32 Temp max load: 76c | KYLARE: Phanteks PH-TC14PE MODERKORT: ASUS Z97-A | PSU: FSP Hyper 700W
MINNE:16GB HyperX Black @ 1866mhz |SSD: PNY Optima 240 GB
GRAFIK KORT: Gigabyte 970 GTX WFx3 | BURK: Phanteks Enthoo Pro, windowed edition
Ja jag vet att jag särskriver och jag skyller på engelskan!

Permalänk
Medlem

@Fakkahe: Jag har inte sett någon changelog i alla fall. Kanske kommer det bara för större patchar, och de mindre blir "ninjapatchar" ungefär som händer på Steam ibland (får uppdatering på spel, utan info om varför).

Jag gjorde en transfer, flyttade mina gubbar till en lowpop server. Sen kolla jag på pvp-statsen, ett annat realm hade i princip allt.

Permalänk
Medlem

Segt det går att levla, helt omöjligt att följa main questen....

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyberz:

Planen är väl att det ska ta ungefär lika lång tid mellan levels hela tiden. Men märkte också att det inte riktigt räckte till för att gå upp utan jag kom till ställen där mobs var högre levels och lite för svåra. I början kan man i alla fall byta områden för att komma runt det, vet inte hur det blir längre fram på högre levels.

Permalänk
Medlem

Ni som kör guardian i pvp, vad kör ni för spec och vapen? tycker det är svårt att uppnå balans i dmg/support.

Permalänk
Skrivet av Cyberz:

Gör events i alla områden du kommer till för att levla eller ta med en vän på main questen

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Permalänk
Medlem

Oj, verkligen skillnad på hur spelet flyter nu om man jämnför med förra betan

Nu får man bara hoppas på att spelfanet kommer snart också.

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Medlem

Bara för mig de inte funkar att skriva i guilden längre? Står att jag inte är med i någon fastän när jag går in under Guild så är jag med i den :S

Visa signatur

Moderkort: ASUS PRIME Z690M-PLUS D4 | Proccesor: i5 12600K @ 3.6Ghz | Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO V2 | Ram: Corsair Vengeance LPX Black 32GB @ 3200Mhz | Chassi: Fractal Design Define Mini C | Grafikkort: ASUS GeForce RTX 4070 DUAL OC 12GB | Nätagg: Corsair TX750M 80+ GOLD | Lagring: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB | Skärm: MSI 27" Optix MAG274QRF-QD IPS QHD @ 165 Hz

Permalänk
Medlem

adda gärna Edlar.3795 till guilden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Devlaska:

Oj, verkligen skillnad på hur spelet flyter nu om man jämnför med förra betan

Nu får man bara hoppas på att spelfanet kommer snart också.

24 fps med GTX 670 haha. På max kan tilläggas men ändå.
Orkar faktiskt inte spela betan pga den dåliga prestandan.

Visa signatur

Speldatorn:
Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Samsung 27G60SD QD-OLED |

Permalänk

Får gärna lägga till Flaxe till guilden också

Permalänk
Medlem

Sylvari