Permalänk
Medlem

KosovarMods Sleeve Art Gallery

Halloj Swec's!

Har fått en del requests på att göra ett sleevinggalleri här på sweclockers.
Fick lite tid över idag som tur är och har nu bestämt att jag skall göra detta.
Allt som är gjort är inspererat utav mig personligen och det ligger en antal års hårt arbete och sleevande bakom detta. Så här kan det helt enkelt se ut när jag är i farten och sleevar!
Det är bara att njuta utav detta och kommentera.
Har ni frågor så svarar mer än jättegärna!
Jag kommer att fylla galleriet allt eftersom, så ju mer jag har att göra ju mer bilder blir det.

Ta även en titt på min Facebooksida för mer sleeving, projekt och mods!
https://www.facebook.com/KosovarMods

Mvh
/Kosovar

KosovarMods Sleeve Art Gallery

Permalänk
Medlem

Grymt!:3

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

5 stjärnor

/Awesomenesssss

Permalänk
Medlem

Dom svartvita var riktigt nice, och du har lyckats hålla krympslangen väldigt jämn vilket är riktigt bra och snyggt

Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8
Beyerdynamic DT1990 Pro | Topping E30 II & L30 II | Moondrop Blessing 3

Permalänk

Hur gjorde du med 24 pin på ax1200at att få det bra?

Permalänk
Avstängd

SHUT UP AND TAKE MY MONEY !!!
Btw riktigt snyggt Keep up the good work

Permalänk
Medlem

Vad tar du för att sleeva 24pin, 8pin, 8pin, 6pin, Molex, Molex? om man har sleeve och allt fixat

Permalänk
Medlem

sjukt!!! väldigt fint!! hur får du krympslangarna att krympa? tändare? mina blir inte så tajta måste typ trycka på den för att den ska blir mindre
fortsätt så och vill se mer

Permalänk
Medlem

sjukt snyggt var köper du sleeve?

Permalänk

Helt sinnessjukt! Otroligt snyggt!

Permalänk
Medlem

Är inte mycket för detta med sleeve normalt, men här har vi en kille som vet vad han gör

Permalänk
Medlem
Skrivet av zibiton:

Skulle gissa på MDPC-X.com

Grymt Snyggt!

Permalänk
Medlem

Sjukt snyggt!

Visa signatur

AMD Ryzen 7 3700X @ 4.3GHz 1.3VCore | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | Corsair Vengeance LPX DDR4-3200 16GB @ 3600MHz 16-20-20-38 1.4VDIMM | ASUS ROG Strix RTX 2070 SUPER OC @ 1705/2005MHz (15.8GHz Memory)| | Arctic Freezer Liquid II 240mm | CM Storm Stryker | Corsair HX 850W | ACER Predator XB271HU | Razer Deathadder Elite | Q-Pad MK-85 | DALI Zensor 1 AX

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr.Fox:

Grymt!:3

Skrivet av CooltSomFan:

5 stjärnor

/Awesomenesssss

Skrivet av Jerkanftw:

Dom svartvita var riktigt nice, och du har lyckats hålla krympslangen väldigt jämn vilket är riktigt bra och snyggt

Skrivet av jakob1141:

Hur gjorde du med 24 pin på ax1200at att få det bra?

Skrivet av Aquix:

SHUT UP AND TAKE MY MONEY !!!
Btw riktigt snyggt Keep up the good work

Skrivet av Wully:

Vad tar du för att sleeva 24pin, 8pin, 8pin, 6pin, Molex, Molex? om man har sleeve och allt fixat

Skrivet av Gulbanan:

sjukt!!! väldigt fint!! hur får du krympslangarna att krympa? tändare? mina blir inte så tajta måste typ trycka på den för att den ska blir mindre
fortsätt så och vill se mer

Skrivet av zibiton:

Skrivet av Kevin1992:

Helt sinnessjukt! Otroligt snyggt!

Skrivet av lanbonden:

Är inte mycket för detta med sleeve normalt, men här har vi en kille som vet vad han gör

Skrivet av iSw3de:

Skulle gissa på MDPC-X.com

Grymt Snyggt!

Skrivet av SjoggaN:

Sjukt snyggt!

Tackar allihopa

Jerkanftw: Är ju ett par års hårt arbete

Jakob1141: Hur ? Jag sleevar... den dubbelpinnade kablarna gör jag en y-kabel utav

Wully: sådana frågor får du ta via PM

Gulbanan: Jag använder Värmepistol, det går väldigt bra med tändare med men då får man trimma den lite så att man jobbar i den blåa biten utav elden...dock behövs del en hel del till ett nätagg och det är inte lönt i längden...

Att den inte krymper så värst kan också bero på krympingsfaktorn, MDPC anväder 4:1, djungelapa hade 3:1 eller 2:1 om inte jag minns.... Men det kan ju inte jämföras på raka vägar då dem använder sig utav olika diametrar på krympen...
Men försök skaffa någon som har en större krympningsfaktor iaf!
Det kommer !

Landbonden: tackar så mycket !

iSw3de: Yes!

mvh
/Kosovar

Permalänk
Medlem

tjenare tänkte börja med sleeve och undara vad får man tag på det. jag har kompisar som köper från tyskland och undrar om det fins någon närmare som säljer. typ innom norden så att frakten fortfarande är låg.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dav123x:

tjenare tänkte börja med sleeve och undara vad får man tag på det. jag har kompisar som köper från tyskland och undrar om det fins någon närmare som säljer. typ innom norden så att frakten fortfarande är låg.

Tjenare, Förr fans ju Djungelapa, dock har min goda vän Stefan valt att stänga butiken då han har två jobb och att tiden inte räckte till.
Men jag köper det från Nils som äger MDPC-X, du får lika bra bemötande och service ifrån honom och han har saker av toppkvalité han med
Är det något mer du undrar så skriv gärna

Permalänk
Medlem

gillar inte mdpc eller krympslang. sen måste jag vara lite grinig om att bilderna är för mörka och dystra. "tänd på" lite!

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt gjort, skulle önska mig dem där röda/svarta till mitt AX 1200 ^^
5/5

Visa signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.
twitch.com/MrFEGISEN

Permalänk
Medlem
Skrivet av dav123x:

jag har kompisar som köper från tyskland och undrar om det fins någon närmare som säljer. typ innom norden så att frakten fortfarande är låg.

Frakten från MDPC-x är inte så dyr, runt 80kr beroende på vad du köper.

Permalänk
Medlem

hur mycket skulle det kosta om jag vill ha slevat ett corsair ax1200?

Permalänk
Medlem
Skrivet av rmd:

gillar inte mdpc eller krympslang. sen måste jag vara lite grinig om att bilderna är för mörka och dystra. "tänd på" lite!

Smaken är som baken!
Det finns en anledning till detta, använder mig av mörka miljöer med 6000K ljus, detta för att framkalla sleevets riktiga färg och kontrast

Skrivet av Spajdah:

Riktigt snyggt gjort, skulle önska mig dem där röda/svarta till mitt AX 1200 ^^
5/5

Tack, Kan fixas...Ta dessa ärenden på pm isf

Skrivet av Marcusk:

Frakten från MDPC-x är inte så dyr, runt 80kr beroende på vad du köper.

Njah beror mer på hur mycket man köper, mina kör brukar alltid landa på vilket är dem stora paketen man får med sig hem 19€...men vafan är ju värt vartenda krona ändå!

Skrivet av orrolo:

hur mycket skulle det kosta om jag vill ha slevat ett corsair ax1200?

Ta detta ärende på pm är du snäll

Permalänk
Medlem

hur dyr är frakten för 20m sleeve

Permalänk
Medlem
Skrivet av dav123x:

hur dyr är frakten för 20m sleeve

Runt 10€, Detta gäller i kvantiteter upp till 90-100m sleeve.
Vad är det för färg du är ute efter ?

Permalänk

Vill också orka sleeva xD

Visa signatur

¤ BitFenix Prodigy ¤ Samsung 840 Series 120GB ¤ Gigabyte GA-B75N ¤ Corsair Vengeance 8GB ¤ Intel Core i5-3570K 3.6GHz ¤ OCZ 750W Fatal1ty Series ¤ BitFenix Spectre Fan White LED 230mm ¤ MSI R7950 3GB ¤ 1.5TB Western Caviar Green ¤ Corsair Hydro H80i

| CITERA FÖR SVAR |