asus padfone datumet är bekräftat?

Permalänk
Avstängd

asus padfone datumet är bekräftat?

det har nu stått bekräftat 5 gånger i rad

började med juni 21 nu har det gått upp till 25

kommer den någonsin?

och varför finns det bara 2 företag i hela sverige som säljer dem? inwarehouse och komplett

Permalänk
Skrivet av zzcool:

inwarehouse och komplett

Same shit different name Om du inte visste det redan

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem

Undrar samma, behöver köpa 10st, någon som vet vart det går att köpa utomlands?

Visa signatur

RetroPC samlare av högsta nivå.
medlem 504 på sweclockers
https://timmynator.se

Permalänk
Skrivet av TimmyQ:

Undrar samma, behöver köpa 10st, någon som vet vart det går att köpa utomlands?

Varför just 10st?

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem
Skrivet av filipcombat:

Varför just 10st?

tänkte spika upp de på väggarna som konst...

nä men det är till jobbet! och behöver de confade och klara till efter semestern och det börjar ju dra ihop sig

eller finns det alternativ? behöver vara dockad telefon, det blir besvärligt och dyrare att köpa telefon + plattor

Visa signatur

RetroPC samlare av högsta nivå.
medlem 504 på sweclockers
https://timmynator.se

Permalänk
Avstängd
Skrivet av TimmyQ:

tänkte spika upp de på väggarna som konst...

nä men det är till jobbet! och behöver de confade och klara till efter semestern och det börjar ju dra ihop sig

eller finns det alternativ? behöver vara dockad telefon, det blir besvärligt och dyrare att köpa telefon + plattor

lite synd att du ska köpa 10 stycken finns ju knappt 60 på lager och tror inte telefonen kommer att komma till sverige en andra gång (ens om den kommer den här gången datumet flyttas ju fram hela tiden) så vi har 60 stycken padfones att dela på I HELA sverige

tycker köpet av 10 stycken är lite synd

Permalänk
Medlem
Skrivet av zzcool:

lite synd att du ska köpa 10 stycken finns ju knappt 60 på lager och tror inte telefonen kommer att komma till sverige en andra gång (ens om den kommer den här gången datumet flyttas ju fram hela tiden) så vi har 60 stycken padfones att dela på I HELA sverige

tycker köpet av 10 stycken är lite synd

okej det var ju synd, då behövs det alternativ, eller hur är det med att hitta t.ex en tysk webshop? android som så går ju att byta språk på

Visa signatur

RetroPC samlare av högsta nivå.
medlem 504 på sweclockers
https://timmynator.se

Permalänk
Avstängd
Skrivet av TimmyQ:

okej det var ju synd, då behövs det alternativ, eller hur är det med att hitta t.ex en tysk webshop? android som så går ju att byta språk på

ja testa det

nu är det 46 stycken på lager enligt inwarehouse

tror inte den här telefonen kommer att finnas tillgänglig i sverige

Permalänk
Medlem
Skrivet av zzcool:

ja testa det

nu är det 46 stycken på lager enligt inwarehouse

tror inte den här telefonen kommer att finnas tillgänglig i sverige

okay, kontaktar dom omgående

någon som vet om motorola atrix 2 kommer få en liknande docka som första modellen?

Visa signatur

RetroPC samlare av högsta nivå.
medlem 504 på sweclockers
https://timmynator.se

Permalänk
Medlem

Komplett och InWarehouse är inte de enda som säljer den. Inet säger att leveransen är försenad, Webhallen och Dustin listar den fortfarande som beställningsvara.

Permalänk

Nu har PadStation sålt slut, bara telefonen och keyboard-dock kvar i lager.

Permalänk
Skrivet av TimmyQ:

tänkte spika upp de på väggarna som konst...

nä men det är till jobbet! och behöver de confade och klara till efter semestern och det börjar ju dra ihop sig

eller finns det alternativ? behöver vara dockad telefon, det blir besvärligt och dyrare att köpa telefon + plattor

Väggkonst hade inte varit fel nej

Ta o kontakta atea eller liknande och fråga om de kan fixa till er. Vet inte om de dealar med bara 10st varor sådär, men de var dem vi kontaktade från min skola när vi "behövde" 450+ st transformer prime. Atea kontaktar asus direkt så inga mellanhänder med fnuttiga konsumentinriktade lagerstatusar osv

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk

Fick precis meddelande om att min padfone med padfonestation ligger o väntar på att bli upplockad på komplett ... Blir till att flexa hem tidigare ifrån jobbet idag.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Kaffe, bullar och choklad!

Permalänk
Medlem
Skrivet av twoface76:

Fick precis meddelande om att min padfone med padfonestation ligger o väntar på att bli upplockad på komplett ... Blir till att flexa hem tidigare ifrån jobbet idag.

Skickades från m.sweclockers.com

du får gärna skriva kort vad du tyckte om den senare!

Visa signatur

RetroPC samlare av högsta nivå.
medlem 504 på sweclockers
https://timmynator.se

Permalänk
Medlem

Beställde precis den sista 2-in-1 från Inet. Nu finns det inte någon kvar och nytt datum verkar vara månadsskiftet juli/augusti enligt prisjakt. Dock kan man ju köpa endast telefonen och köpa till tablet-delen senare... Hoppas att Inet hade någon kvar inne bara så att jag får min. För mig är telefon och tablet i ett den ultimata lösningen just nu

Permalänk
Medlem

fick precis hem 2in1 från inet, tangentbordet var restat, får hoppas att tangentbordet från min tf101 kanske passar

än så länge är jag nöjd

Visa signatur

RetroPC samlare av högsta nivå.
medlem 504 på sweclockers
https://timmynator.se

Permalänk
Skrivet av TimmyQ:

du får gärna skriva kort vad du tyckte om den senare!

En mycket trevlig telefon måste jag säga, och integrationen med plattan gillar jag skarpt
Vad gäller plattan tycker jag den e skön att använda, men det e min första så jag har inte så mkt att jämföra med... tyvärr har jag ett litet fel på skärmen som dyker upp då och då en rad med pixlar flimrar emellanåt och jag tror felet ligger i själva panelen. Knappt så det märks, men ändå...

Visa signatur

Kaffe, bullar och choklad!

Permalänk

En fråga till er som använt telefonen ett tag. När jag använder gps:en i telefonen låser den inom 6-7s och 7-8 satelliter, men när jag använder telefonen dockad i plattan är gps:en knappt användbar...
liknande upplevelser? kommentarer?

Visa signatur

Kaffe, bullar och choklad!

Permalänk
Medlem

Har använt telefonen I en vecka nu. Är grymt nöjd och gillar verkligen att ha möjligheten att docka den i padstation, något jag gör dagligen. Det enda jag har haft problem med är asus egna tangentbord som var riktigt slött och knappt användbart. Det löstes dock enkelt genom att använda antingen androids egna eller swiftkey. Gps:en har jag inte testat ännu och vet inte hur många satelliter den använder.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Eli:

Har använt telefonen I en vecka nu. Är grymt nöjd och gillar verkligen att ha möjligheten att docka den i padstation, något jag gör dagligen. Det enda jag har haft problem med är asus egna tangentbord som var riktigt slött och knappt användbart. Det löstes dock enkelt genom att använda antingen androids egna eller swiftkey. Gps:en har jag inte testat ännu och vet inte hur många satelliter den använder.

Skickades från m.sweclockers.com

hur är skärmen på själva telefonen?