Permalänk
Medlem

Spela tillsammans!

Hejsan! nu när 1.0.4 har släppts så vill man börja lira rätt mycket igen och hoppas på att få lite legenderys osv. Så jag undrar om någon skulle vilja farma act 3 med mig och kanske även snacka skype sammtidigt. Här min profile.http://eu.battle.net/d3/en/profile/duozthebeff-2741/hero/3212... skulle helst vilja att ni är jämna med mig med dps och hp // Rickard

Visa signatur

MSI GT683DX-648NE - i5-2430M / 8GB / 500GB / GTX 570M / 15.6" / BT / Win 7 HP

Permalänk
Medlem

Spielen zusammen ohne kraven except hår und skägg attentaten bitte!

Hej!
Jag har en dh som var tank i 1.03 Nu vet jag inte vad hon är. Har även en munk som jag får köra om dh:n inte klarar av 1.04. Kommer dra upp alla klaser till 60 och prioriterar att lira med svennar vare sig dom heter sven eller mohammed. Inva mig i d3 och skriv gärna sweclockers i inven så acceptar jag er såklart. Det enda jag kräver av alla som vill lira med mig är att ni deltar i ett skäggigt attentat mot swclockers när tillfälle ges. Kramiz! /Bengt!

Permalänk
Medlem

haha nice skicka din battle tag så lägger jag till dig

Visa signatur

MSI GT683DX-648NE - i5-2430M / 8GB / 500GB / GTX 570M / 15.6" / BT / Win 7 HP

Permalänk
Medlem

Sådär, efter några felinloggningar och återställningar verkar det som jag lyckats haxa mig in på mitt eget konto. Battle tag var det ja. Missade att det finn mer än en Bengt.
Tom¤2566 verkar vara min battletag
men alla mina brudar heter ungefär bengt, och dom älskar mig så försök inte ens. lira med er alla vill dom däremot

Permalänk
Medlem

Jag kör gärna oxå. Kör en DH med 80k dps obuffrat. adda menurally#2826

Permalänk
Medlem

För dem som spelar Hardcore, lägg gärna till Youjimbo#2513.
Jag är bortrest 3 veckor nu, men sen kommer jag fortsätta farma act 2 Inferno till jag får lite bättre gear. Inte redo för Act 3 riktigt än.

Visa signatur

Silverstone FT-02 Silver | Seasonic Platinum 1200W | Ryzen 9 5900X | MSI X570 Tomahawk | G.Skill Trident Z Neo RGB 32GB @ 3600/16/16/16/36 | ASUS TUF 3080 OC V2 | 1TB SSD WD SN850 | Noctua NH-D14 | Win 11 Professional | QPad MK-95 Pro | Logitech G903 | Acer X34P | Asus Xonar Essence STX | Beyerdynamic A1 | QPad QH-1339 | Beyerdynamic T1 | Fanatec CSWv2 + CSP | Thrustmaster Warthog | MFG Crosswind v3 | Xbox 360 | Xbox One | PS3 | PS4 | PS VITA | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Började även spela igen. Monk, 63k Hp, 18k dps.

Swepis#2173

Permalänk

Jag är online rätt ofta Spelar min Barb just nu. Runt 45k dps beroende vilka klasser jag spelar med.
Adda Silly#2835

Permalänk
Medlem

Har en demon hunter i inferno och jag är fast i act 2 eller tre tror jag om någon vill hjälpa mig och min kusin citera svar då

Permalänk
Medlem
Skrivet av shawn882:

Har en demon hunter i inferno och jag är fast i act 2 eller tre tror jag om någon vill hjälpa mig och min kusin citera svar då

Jag kör monk och är på ungefär samma nivå som dig... Vill du farma akt 2?

Permalänk
Medlem

Adda gärna mig
PaPaGoja#2616 i d3
papagoja1 på skype

Visa signatur

| Asus M4A78-E | Phenom2 X4 940 @ 3,4Ghz | Corsair 8GB (4x2GB) XMS-2 8500C5 | HD6950 2GB | 640GB HDD |

Permalänk
Medlem
Skrivet av PaPaGoja:

Adda gärna mig
PaPaGoja#2616 i d3
papagoja1 på skype

Lägger till dig

Permalänk
Medlem
Skrivet av M4rsian:

Jag kör monk och är på ungefär samma nivå som dig... Vill du farma akt 2?

Nja inte helt säker nu då jag tröttnat helt.och hållet på d3 men tänkte vänta en eller två veckor sen farma hell för att få gold så jag kan köpa bättre gear

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Laserhona#2489 kör inferno act III, som DH skulle jag behöva en tank!

Hoppa in och hjälp mig, mina rep-kostnader ligger på över 300k för tillfället!

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter