Permalänk
Medlem

sido-usb v1/v2

Ni ska få följa med på en resa där jag tar sönder, lagar, gör nytt och går vilse i modd-skogen.

http://www.youtube.com/watch?v=OKUBjkyo8b0 v2.0

stabil för att vara av karong!

sido-usb v1/v2

Permalänk

Detta kan vara något av det fulaste jag sett

Visa signatur

CITERA!!!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av freddechr:

Det tvivlar jag inte en sekund på! Men hoppas på att någon kan sitta och skratta över hur värdelös och impulsiv jag är

Permalänk
Medlem
Skrivet av freddechr:

Instämmer helt! Vad tänkte du med om jag får fråga... ?

Permalänk
Medlem

Du kunde inte använt mer lämplig verktyg/tekniker?

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skeppner:

Instämmer helt! Vad tänkte du med om jag får fråga... ?

Tänkte att jag ska ändå köpa nytt chassi snart, så kan lika gärna testa!

Skrivet av upl8447:

Du kunde inte använt mer lämplig verktyg/tekniker?

Nix, resultatet spelade mindre roll, se ovan, mest för att testa!

Permalänk
Medlem

Haha detta är humor! Du får en 3:a för en originell lösning,... eller något

Permalänk
Medlem
Skrivet av Delot:

Haha detta är humor! Du får en 3:a för en originell lösning,... eller något

Haha underbart! Laddade upp i detta syfte, tur att någon tycker det är humor! Man tackar

Permalänk
Medlem

klar 5:a från mig! Hysteriskt fult, och du är stolt över det. Hehe

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem

bland de fulaste och sämre moddarna jag har sett men var bra ändå!
gillar hur du sket i allt som gick fel!

Visa signatur

Intel i7 2600k @ 4,4 Ghz | GTX 780 DirectCU II | H60 V.2| Maximus IV Gene | TJ08-E | Vengeance 16gig 1600MHz | 840 pro 256GB | Corsair HX 1050W

Gratis frakt Inet

Permalänk
Inaktiv

Haha fult som stryk! Får 2p för att du orkade göra ett album

Permalänk
Medlem
Skrivet av Solding:

klar 5:a från mig! Hysteriskt fult, och du är stolt över det. Hehe

Haha jag är helt galet stolt, känner att jag gjorde allt fel men tyckte det var kul och det funkar! Man tackar så hjärtligt!

Skrivet av Armada:

bland de fulaste och sämre moddarna jag har sett men var bra ändå!
gillar hur du sket i allt som gick fel!

Trots att allt fick fel så gick det som jag ville ändå! Efter ett tag kände jag att man kan åtminstonde vara bäst på att vara sämst!

Skrivet av ASUSG15:

Haha fult som stryk! Får 2p för att du orkade göra ett album

Haha tack, det var lite jobbigt att konvertera och resiza alla bilder faktiskt

Permalänk
Medlem

Till nästa gång du försöker såga eller köra hålsåg i plast; Korta intervaller med lågt tryck så du inte geggar igen skären och hugger.. kyl gärna skäret med en blomspruta med vatten också.

Visa signatur

CPU: Det finns. GPU: Lite snabbare än den gamla! RAM: Absolut! Nätagg: Alldeles lagom. Kylning: Tyst och tillräcklig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Langelus:

Till nästa gång du försöker såga eller köra hålsåg i plast; Korta intervaller med lågt tryck så du inte geggar igen skären och hugger.. kyl gärna skäret med en blomspruta med vatten också.

Tack! Känns som om jag kanske inte kommer göra något liknande inom en snar framtid, men alltid bra att få utpekat det man gjorde fel så man kan göra om, och göra rätt!

Permalänk
Medlem

Störtskönt, gillar "Röv, där sprack den igen"
Antagligen är jag jävligt trött men ett gott skratt fick jag iaf

Visa signatur

I7 9900K | Gigabyte Z390 Aorus Elite | Corsair 16GB @ 3000mhz | ASUS GTX 3060ti Dual | Seasonic FOCUS Plus 750W Gold| FD Defince C | Benq 23,5" + Alienware 27" IPS 180hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av pimpy:

Störtskönt, gillar "Röv, där sprack den igen"
Antagligen är jag jävligt trött men ett gott skratt fick jag iaf

Haha, vad härligt! Det är så det ska vara, det är det som var meningen

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av gman:

Haha, vad härligt! Det är så det ska vara, det är det som var meningen

Börjar bli trött, natthumor! 5p nu! Hahah

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon124265:

Börjar bli trött, natthumor! 5p nu! Hahah

Fan vad bra!

Permalänk
Medlem

nästan bud på att göra ett nytt sidofönster till dig, bara för det är lite synd om dig XD hehe

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Solding:

nästan bud på att göra ett nytt sidofönster till dig, bara för det är lite synd om dig XD hehe

Du får gärna det, men då kommer du få fint betalt! Kanske t.om ett backplate till mit 670? Kollade ditt galleri och du verkar som en handy-man!

Permalänk
Medlem
Skrivet av gman:

Du får gärna det, men då kommer du få fint betalt! Kanske t.om ett backplate till mit 670? Kollade ditt galleri och du verkar som en handy-man!

hehe, jo har lite mycket fritid så man har gott om tid att hålla på med lite allt möjligt

Ett sidofönster får du isf betala frakten för. men en backplate hade jag kunnat göra/skicka till dig gratis om du vill?
Vad är det för 670? referans?
Mått och bild på PCBn behöver jag isf
vill du ha den i plexi eller plåt?
ngn speciell design osv?

Mvh

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Natthumor!

Permalänk
Avstängd

Skrattade så jag fick ont i magen! Älskar människor som har råd att bjuda på sig själva. 5p Hahahaha

Permalänk
Medlem
Skrivet av gman:

Att du ens vågar kommentera här, har du ingen kritik vare sig positiv eller negativ kan du lika gärna vara tyst.

Och så kommenterar vi det inget sägande kritiken

Permalänk

"Röv, där sprack den igen"
ÅH HERREGUD JAG DÖR xD

Permalänk
Entusiast

Det är kul när man kan se dialekter i skriven text, vet inte om det är för att jag lever mig in det mer när det är skrivet i min dialekt men det var förjävla roligt att läsa igenom ditt galleri. Även om det gick åt skogen och blev fult som stryk x)

Och jag måste hålla med dig, det är sjukt klyddigt att jobba med plexi, hur försiktig man än är så spricker det. Men du får ta och såga ut en ny bit plexi. Kom ihåg att jobba långsamt, och att en dremel är underbar

Permalänk
Medlem
Skrivet av atriix:

Och så kommenterar vi det inget sägande kritiken

Inte helt säker på vad du menar

Skrivet av Blargmode:

Det är kul när man kan se dialekter i skriven text, vet inte om det är för att jag lever mig in det mer när det är skrivet i min dialekt men det var förjävla roligt att läsa igenom ditt galleri. Även om det gick åt skogen och blev fult som stryk x)

Och jag måste hålla med dig, det är sjukt klyddigt att jobba med plexi, hur försiktig man än är så spricker det. Men du får ta och såga ut en ny bit plexi. Kom ihåg att jobba långsamt, och att en dremel är underbar

Hahah vad härligt, då tjänade galleriet sitt syfte
Mjo, jag ska inte göra det men en ny bit blir det
Fungerar dremel till tunn metall? t.ex den på sjävla sidoplåten? (hehe, kanske blir ett till misslyckandes-galleri isåfall snart)

Permalänk
Medlem

Inte ens ful-snyggt. Bara fult >_>

Permalänk
Medlem
Skrivet av biorrith:

Inte ens ful-snyggt. Bara fult >_>

Provisorisk lösning! Inte meningen att den ska vara snygg, meningen att den ska funka och det gör den

Permalänk
Medlem

inte för att vara den som är den, men vad fan sysslar du med? du har ju förstört chassit fullständigt, ruskigt fult är det.

Visa signatur

Main Setup: Antec P193 | ASUS Crosshair IV Formula | AMD Phenom II X6 1090T @ 4.0 GHz | CORSAIR XMS3 8GB 1600MHz 7-8-7-20 | Powercolor 5870 PCS+ 1 Gb GDDR5 | Crucial RealSSD C300 128 Gb SATA3 | Samsung F3 HD103SJ 1000 Gb | Corsair AX 850W | Windows 7 Professional x64 |
Laptop: Acer Aspire 5740G | Intel Core i5-430M | 4 GB DDR3 1333 MHz | ATI Radeon HD5650 | Windows 7 Professional x64 |