Permalänk
Medlem
Skrivet av Finess:

inte för att vara den som är den, men vad fan sysslar du med? du har ju förstört chassit fullständigt, ruskigt fult är det.

Jag testade bara för att testa. Och ja, det är skitfult, men nej, jag har inte förstört det. Jag har förstört sidofönstret,
men ett nytt är på väg

Permalänk
Medlem

ursäkta men det såg ju bedrövligt ut? Hur ska slutresultatet se ut egentligen?!

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marticus:

slutresultatet kommer se bra ut!

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marticus:

Stay tuned!

Skrivet av Solding:

slutresultatet kommer se bra ut!

Ohja

Permalänk
Entusiast

Klockren trea för underhållningsvärdet!

"Röv, där sprack den igen" - Hahaha

Permalänk
Medlem

Varken intressant eller underhållande imo. Blev en 1a.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweFunc:

Varken intressant eller underhållande imo. Blev en 1a.

Motivera! Vet du inte att skadeglädje är den enda sanna? Kunde du inte ens skratta lite åt min idioti?

Permalänk
Medlem

Plexi är ett väldigt svårt material att bearbeta.. så tycker inte att folk ska slänga så tuff kritik på dig.. bra jobbat iaf!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av ygd3n:

Plexi är ett väldigt svårt material att bearbeta.. så tycker inte att folk ska slänga så tuff kritik på dig.. bra jobbat iaf!

Är inte speciellt mycket svårare än något annat material.. bara man anpassar sina tekniker till materialet. T.ex. så måste man köra borrar och fräsar med lämpligt varv och tryck annars så blir det pannkaka.

Visa signatur

CPU: Det finns. GPU: Lite snabbare än den gamla! RAM: Absolut! Nätagg: Alldeles lagom. Kylning: Tyst och tillräcklig.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av gman:

Fungerar dremel till tunn metall? t.ex den på sjävla sidoplåten? (hehe, kanske blir ett till misslyckandes-galleri isåfall snart)

Svar ja, chassit jag håller på med nu har jag delat på mitten typ, där jag har gjort det grova med en vinkelslip och finliret med dremeln, var dock beredd på att det käkar sågskivor till frukost, pic related.

Värdelös bild men den monterade disken är använd till att såga upp ett galler för en 240 radioator och den lösa är oanvänd

Dold text
Permalänk
Medlem
Skrivet av Marticus:

Slutresultatet