Du blev tidsbannad på 3 dagar. Du skrev följande;
Hade du inte lagt till det där sista hade du åkt på en permanent ban.
Det förekommer väldigt mycket onödigt skitsnack i chatten som inte har att göra med spelet, så vad farao har dina kommentarer där att göra? Fattar du vad någon tycker som bara såg dina första två och inte ditt sista tillägg? Folk tar anstöt och lämnar! Så begrip en gång för alla, precis som i forumet har vi regler för att göra spelet till en gemytlig stämning för alla. Skulle du säga en sådan sak i förbigående till någon IRL?
bra att någon kollade upp vad som skrevs
och av någon anledning så tänkte jag att det kanske kunde uppfattas som att jag inte menade i själva spelet så därför lade jag till det. för det inte är självklart att man fattade vad det var jag tänkte på .
jag vet ej vad du menar med att fråga om jag skulle säga så till en förbigående . om jag gick förbi någon jag inte kände på stan så skulle jag väll inte helt utan anledning säga till den att jag har mördat för många araber i BF2 för denne skulle ju inte förstå alls vad jag menade.
men skulle jag tala med någon jag inte känner om BF3 eller BF2 så skulle jag absolut kunna säga så till honom eftersom han då skulle förstå vad jag menade.
du skriver även att du vill ha en gemytlig stämning samtidigt som du skriver
"Det förekommer väldigt mycket onödigt skitsnack i chatten som inte har att göra med spelet, så vad farao har dina kommentarer där att göra? Fattar du vad någon tycker som bara såg dina första två och inte ditt sista tillägg? Folk tar anstöt och lämnar! Så begrip en gång för alla "
det tycker inte jag är en gemytlig ton och vart ska jag skriva kommentarer om inte i chatten , nu skriver jag väldigt sällan något där eftersom jag inte är så snabb och är upptagen med att spela .
själv så är jag en tre barns far på 45 år och jag begriper vad vett och etikett är och jag gjorde ett misstag genom att inte vara tydlig nog med vad jag menade och det kan jag be om ursäkt för
men jag tycker inte att jag förtjänar den spydiga tonen du ger mig och jag tycker inte att jag har förtjänat att få en tre dagars ban heller .
sweclockers servern är väl till för oss medlemmar så jag undrar vad en tre dagars ban ska göra för nytta som straff när jag nu har fått veta vad jag gjorde för fel ,
nu vet jag ju att det är så gott som noll tolerans så det är ju ingen idé att skriva något alls i chatten så slipper det dyka upp ord som skulle kunna uppfattas stötande av någon även om jag knappt alls skriver där
och det borde väll vara lika trist för alla andra att jag inte kan vara med och spela precis som alla andra tycker att det vore trist om folk lämnar spelet på grund av det som jag skrev. ju fler sweclockers vi är och spelar desto roligare är det ju
du känner nog själv att jag förstått problemet och att det inte kommer att hända igen och det är väll bättre att vi är fler som spelar än att jag ska behöva vänta i tre dagar av ren princip nu när jag ändå förstår problemet.
och jag kan ju passa på att säga att jag tycker det är väldigt bra att ni har strikta regler för att hålla rent och snyggt men alla kan vi ju begå ett misstag och att det är bra att vi har en sweclockers server för BF
tjoo flöjt
inget av det understående stämmer /länge sedan det gjorde det
GA-MA790FXT-UD5P / AMD Phenom™ II X6 1100T BE 4.118GHz 1.45v / Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP SVART / Radeon HD7950 X 2 / Fractal Design Define XL / Be quiet dark power 10 850W