[Event] SweClockers BF3 Event #6: Back to SweCore

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av tkoop1:

tråkigt att så många inte kan vara med

Men det är bra för oss att veta hur många som vill vara med!

Det kan bli fler tillfällen men tveka inte, ni kan ha så kul varje dag på Mumble. Se på vårt kära Special Forces klipp, den gruppen har kul ofta!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Lan:

Men det är bra för oss att veta hur många som vill vara med!

Det kan bli fler tillfällen men tveka inte, ni kan ha så kul varje dag på Mumble. Se på vårt kära Special Forces klipp, den gruppen har kul ofta!

ja, som sagt jag kommer ju komma det är bestämt hoppas på många fler med.

försök iallafall om servern är ful är det roligast

Visa signatur

Kom in och häng med oss på Discord!

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av tkoop1:

ja, som sagt jag kommer ju komma det är bestämt hoppas på många fler med.

försök iallafall om servern är ful är det roligast

Den andra paragrafen var mer till alla andra, vet att du kommer.

Vi kommer att ha jäkligt roligt och personligen tänker jag sätta rekord i C4 galenskap. Support för hela slanten! Tre support och en medic? Understödsgrupp!

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Lan:

Den andra paragrafen var mer till alla andra, vet att du kommer.

Vi kommer att ha jäkligt roligt och personligen tänker jag sätta rekord i C4 galenskap. Support för hela slanten! Tre support och en medic? Understödsgrupp!

Ja anndra paragrafen var till alla anndra.

Jag tänkte spela in om jag får ordning på mitt nya pogram, kan bli att den kommer ut på yourube,skulle streamat om mitt internet skulle tillåta det man tyvärr har jag bara 0.5 Upp

Visa signatur

Permalänk
SpelClockers

Special forces för hela slanten

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av mr rulle:

Special forces för hela slanten

"Använd gaffeln, Luke"?

Skämt åsido så förväntar jag mig episka galenskaper och skrönor i mängder!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ska se om om jag har tid Men ska försöka att vara inne för en gångs skull:)

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

då har man fixat mumble i alla fall,en bit på vägen;)

Visa signatur

Intel core l7 8700k | asus rog strix Z370-F | strix 1080 | WD blue 500gb | velociraptor 150gb | Samsung 840 pro 250gb|Asus VG248QE 144HZ

Youtube https://m.youtube.com/user/mllndplayer

Twitch http://www.twitch.tv/linde_swe/profile

Permalänk

Skulle gärna varit med, om jag inte varit bannad...

Visa signatur

i5 12400F | RTX 4070 | 32GB DDR4 | 1440p 144Hz | Keychron Q1 Max | Logitech G Pro X Superlight 2 | Razer BlackShark V2 Pro (2023)

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Freakwenzz:

ucch,men min gissning är att du har gjort nåt dumt då som inte var tillåtet.

Visa signatur

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Freakwenzz:

Du kan ansöka om lyft av ban i servertråden. Ge oss ingamenamn och ungefärlig tidpunkt när bannen skedde.

Visa signatur

Permalänk

Jättekul att ni anordnar något sådant här, synd bara att ni gör det på en torsdag. Jag förstår förstås att det främst måste vara en dag som passar anordnarna själva, men att välja en torsdag istället för en helgdag förhindrar nog många sugna spelare (inkl. mig själv) att kunna vara med. Men som sagt har ni ju säkert själva scheman att följa och anpassa sig efter, kanske någonting ni bör tänka på inför framtida event :-)?

Permalänk
Medlem

Kul att det anordnas sånt här, men själv pallar jag inte hardcore

Visa signatur

Dator 1: Intel 6700k @ 4.5ghz |Asus Z170-A |Corsair 16GB Vengence LP |Palit 1080 Jetstream |Samsung 850 EVO 512GB + Crucial m4 128GB
Dator 2: Intel 2500k @ 4,4ghz |Asrock Z68 Extreme4 |Corsair 8GB Vengence |Gigabyte 970 G1 Gaming |Crucial m4 128GB

Permalänk
Medlem

3D-positionering fixad, nu är det bara att vänta tills imorgon!

// Wahl på mumble

Visa signatur

i5 6600k 4 Ghz , 8 GB DDR4-RAM , Asus Strix GTX980 , 1 TB HDD + 256 GB SSD , Asus moderkort av modell jag ej minns namn på, Corsair C70 Svart

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Crossblizzard:

Jättekul att ni anordnar något sådant här, synd bara att ni gör det på en torsdag. Jag förstår förstås att det främst måste vara en dag som passar anordnarna själva, men att välja en torsdag istället för en helgdag förhindrar nog många sugna spelare (inkl. mig själv) att kunna vara med. Men som sagt har ni ju säkert själva scheman att följa och anpassa sig efter, kanske någonting ni bör tänka på inför framtida event :-)?

Vi har kört veckodagar och helgdagar, fler kan på veckodagar. Det planeras mycket mer kring helger.

Men kul att det gillas!

Skrivet av loweb_:

Kul att det anordnas sånt här, men själv pallar jag inte hardcore

Det är inte hardcore, läs igen. SweCore skiljer sig. 100% hälsa och spawn på alla i gruppen.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Be Advised! Battlelog will be closed for maintenance October 11 at 08:00 UTC. Expected downtime up to 30 minutes

Visa signatur

Intel core l7 8700k | asus rog strix Z370-F | strix 1080 | WD blue 500gb | velociraptor 150gb | Samsung 840 pro 250gb|Asus VG248QE 144HZ

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av linde:

Be Advised! Battlelog will be closed for maintenance October 11 at 08:00 UTC. Expected downtime up to 30 minutes

Borde inte vara ett problem, då det är tidigt på morgonen och eventet är på kvällen. Fast man vet ju aldrig.

Visa signatur

Meow

Permalänk
Medlem

Jag tror jag kan vara med, har precis fixat mumble grejset. Jag hoppas att jag har tid bara :/

Visa signatur

Chassi: Cooler Master Storm Trooper || Moderkort: MSI Z170A Gaming M7 || CPU: Intel Core i7-6700K
|| GPU: ASUS Radeon R9 290X DirectCU II OC 4GB || PSU: Corsair RM850W || RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB 2133MHz || HDD: Caviar Blue 1TB || SSD: Samsung EVO 840 500GB || Windows 7 Home Premium 64bit

Permalänk

Ska nog kunna hoppa in en stund och lira lite

Permalänk
Medlem

Kanske hoppar in ett litet tag, är dock väldigt mycket newbie så lär ju stjälpa mer än hjälpa tyvärr :/

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Willhelm:

Kanske hoppar in ett litet tag, är dock väldigt mycket newbie så lär ju stjälpa mer än hjälpa tyvärr :/

Om du känner dig ny är det ju bara bättre att du kan hoppa in på mumble och snacka med folk som spelat lite längre? Finns inget bättre än att lira lite med andra om man vill plocka upp spel på bra sätt.

Du är varmt välkommen på mumble och evenemanget, ny eller erfaren!

Samtliga, när ni kommer in så kan ni gå till BF3 kanalen. Vi släpper lösenordet där.

Om det finns någon osäkerhet, fråga bara en admin. Vi taggar [SweC-A] på mumble men andra kan säkert också ge er hjälp, det är en snäll mumble.

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Lan:

Om du känner dig ny är det ju bara bättre att du kan hoppa in på mumble och snacka med folk som spelat lite längre? Finns inget bättre än att lira lite med andra om man vill plocka upp spel på bra sätt.

Du är varmt välkommen på mumble och evenemanget, ny eller erfaren!

Samtliga, när ni kommer in så kan ni gå till BF3 kanalen. Vi släpper lösenordet där.

Om det finns någon osäkerhet, fråga bara en admin. Vi taggar [SweC-A] på mumble men andra kan säkert också ge er hjälp, det är en snäll mumble.

ja mumble är bra det är mycket roligare att spela på mumble än att sitta helt själv och spela

Visa signatur

Permalänk
SpelClockers

Då har man laddat upp med snacks och dricka för natten och sitter redo

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Kul att man jobbar Eftermiddags skift då

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 9800X3D | Arctic Liquid Freezer III 360 | ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi |
| MSI MPG A850G 850W | Corsair Vengeance DDR5 32GB CL30 @6000Mhz |
| NZXT H7 Flow 2024 RGB | ASUS Prime GeForce RTX 5080 OC | Kingston KC3000 M.2 2TB |

Permalänk
Medlem

Usch, blir sjösjuk när jag spelar med hörlurar Men ska försöka..

Visa signatur

Baaahh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir Hitman:

Då har man laddat upp med snacks och dricka för natten och sitter redo

trevligt revligt, själlv har man laddat upp med fraps och 500 gig hdd som skall skrivas sönder

Permalänk
Skrivet av Pyootr:

trevligt revligt, själlv har man laddat upp med fraps och 500 gig hdd som skall skrivas sönder

Heheh...

Har precis nattat lillan och donerat en 50 lapp så man kan få fortsätta skjuta SweCáre

//Ses i siktet.

Visa signatur

Spel Burk: Gigabyte GA-P55A-UD4 -- I5 760 @ 4Ghz -- DDR3 1600MHz 12GB -- XFX HD 7970 -- OZC Vertex 3 60GB.
HTPC AMD A8 5600K - ASRock FM2A75M-ITX

Permalänk

Nån som har problem med EA/Origin?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sagofiguren:

Nån som har problem med EA/Origin?

japp,antar att det är detta som jag klistrade in förut ??

Visa signatur

Permalänk

Kan man logga in lite senare tror ni? Eller måste man va med nu på en gång?

Visa signatur

Insert funny joke here