Permalänk
Medlem

iPod problem

Permalänk
Medlem

Har du provat med något annat program, eller uppdaterat MusicMatch?

Visa signatur

AMD Ryzen 7950x3D | Asus ROG Strix B650E-E | 32GB G.Skill DDR5 6000Hz CL30 | ASUS TUF RX 7900 XTX OC | Cooler Master Tempest GP27U, Dell U2515H

Permalänk

har sagt det förut och säger det igen... apple suger

Visa signatur

Intel C2D E6400 @ 2.13GHz || Zalman CNPS9500LED • Gigabyte GA-965P-DS3 v.3 || Corsair TWIN2X 6400 DDR2 2x1GB || PowerColor Radeon X1900XT 256MB GDDR3 || Hiper Type-M 580W 18dB || Seagate Barracuda 7200.10 320GB SATA2 16MB 7200RPM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dubalizer
har sagt det förut och säger det igen... apple suger

Varför då?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThomasT

Varför då?

För att NuttiNalle säger så:
http://www.blip.nu/dan/nuttinalle/?sager=Apple SUGER!!!

Visa signatur

[font="arial"][size="1"]| "Never Argue With An Idiot. They´ll Lower You To Their Level And Then Beat You With Experience." |[/size][/font]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haribo

För att NuttiNalle säger så:
http://www.blip.nu/dan/nuttinalle/?sager=Apple SUGER!!!

moget

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
NAS: Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Medlem

hehe...
så hur funkar ipoden då?? är lite sugen på en sån själv, synd bara att dom är så jävla dyra.

Visa signatur

Fuck The World

Permalänk
Medlem

Jag har också ett iPod-problem.. Problemet är att jag inte har en iPod!

Permalänk
Medlem

Jag har sagt det förut och jag säger det igen:
Av alla som påstår att Apple suger så är 99% bara avundsjuka eller vet inte vad de pratar om, och den återstående procenten är folk som haft otur.
(trots min avatar så är faktiskt bara en femtedel av de datorer jag har hemma Macar, och den femtedelen får jag knappt använda för min flickvän snor den alltid)

On topic:
MusicMatch, som var nån slags halvtaskig nödlösning bara för att kunna sälja "iPod för Windows" är erkänt sämst. ephPod är groteskt mycket bättre, och klarar dessutom mac-formaterade iPodar (dock med lite pillande, eftersom man måste ha nån slags HFS+-driver, typ MacOpener eller MacDrive).

Visa signatur

Min dator är tuffare än din.

Permalänk

Ja det stämmer nog att 99% av de som säger att mac suger bara är töntar som inte har egna åsikter utan lyssnar på de med erfarenhet och kompetens att avgöra en sådan intrikat fråga.

För att kontra kan man ju då säga att 100% av dem som tycker mac är bra är för dumma för att veta att de använder ett undermåligt system.

Visa signatur

I was sent by god to save the world from ignorance. My first stop is sweclockers.