Grupp för Hellfire ring

Permalänk
Medlem

träd dör man oftast av efter dom dör för dom sprider så djävla mycket poison.
Just nu farmar man nycklar allefall

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Vi (Svahn och jag) tänkte köra uberbossar med mp6 som start, klockan 22.30 börjar vi och om det är någon/några som vill haka på är det bara att adda mig/svahn innan dess.

Rekommenderar att ni klarar mp4-6 solo för att vara något effektiv mot the ubers.

OwNii#2459

Permalänk
Avstängd

Tackar Grimmen och OwNii för en trevlig kväll/eftermiddag trots att den senare har nån form av fusk... Mallow kom in på kvällskanten och förgyllde tillvaron med att stunna über-Siege så OwNii blev hängande i luften en halv minut eller så

Men det förtjänar man om man har sån jefla tur som han hade...

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Medlem
Skrivet av mr_svahn:

Mallow kom in på kvällskanten och förgyllde tillvaron med att stunna über-Siege så OwNii blev hängande i luften en halv minut eller så

Men det förtjänar man om man har sån jefla tur som han hade...

gahahaha

Permalänk
Medlem

;D.. Lite jobbigt att jag inte fick tillräckligt med loot. Men good game ändå.

Permalänk
Medlem

grappar! var är det lättast att hitta någon att spela med, typ köra infernal machine? irc? kanal?

Permalänk
Medlem
Skrivet av xarl:

grappar! var är det lättast att hitta någon att spela med, typ köra infernal machine? irc? kanal?

Hmm.. D2JSP kanske men många trolls där nuförtiden.

Annars om du kan solo mp6 någorlunda bra så kan du nog adda mig, svahn eller helloween, kommer nog att bli några ubers ikväll efter plugget :D., vi kör mp6.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av OwNii:

Hmm.. D2JSP kanske men många trolls där nuförtiden.

Annars om du kan solo mp6 någorlunda bra så kan du nog adda mig, svahn eller helloween, kommer nog att bli några ubers ikväll efter plugget :D., vi kör mp6.

Yes, Jag e på att köra iaf. ElSvahnomano#2997 Nu när jag skaffat mer resist så jag inte dör i mp6 som en å annan DH...

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Medlem

http://eu.battle.net/d3/en/profile/xarl-1817/hero/974979

kan sola 4-5 men är mycket lättare om man har en tank med sig, är jag för dålig för att vara med :(?

Permalänk
Medlem

BrandtOE#2895, behöver receptet fortfarande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mr_svahn:

Yes, Jag e på att köra iaf. ElSvahnomano#2997 Nu när jag skaffat mer resist så jag inte dör i mp6 som en å annan DH...

spela med 3 randoms igår på 5 och det var ganska easy, vi hade en bra tank dock

ska ni lira idag är jag gärna med, svårt att hitta folk att lira med
har act 1 och 2 nycklarna

xarl#1817

Permalänk
Medlem

Om någon vill farma lite nycklar är jag på! Lägg till Zheblo#2863

Permalänk
Medlem

Kör mp8 utan problem med min vanliga grupp men kan haka på om nån kör mp7+. 218k dps Wizard, dock brukar jag köra stunlock spec på ubers och då tappar jag rätt mycket damage. Kan hjälpa till på lägre mp också om nån annan använder machines.

Mrw#2616

Visa signatur

Assembly är ett högnivåspråk.

Permalänk

Blir det några som spelar idag? Har själv 3x Infernal Machine så vore kul att spela med någon som har ungefär lika många.

Permalänk
Medlem

Har inte kunnat spela de senaste dagarna, har tenta imorgon bitti, så kommer spela efter tentan och förväntar mig en massa ubers av de som jag redan har av sweclockers.

Har kört flera uber runs med swec members, och allt har gått find förutom ett par skele+maghda, (klarade det tillslut dock)

Adda mig gärna om ni har någorlunda bra dps för att solo mp5-6
OwNii#2459 (har nog 7-8 maskiner)

Ps. Jävligt många dhs i Swec :C

Permalänk

har just nu 5 färdiga maskiner.och kan jag bara ha mer tur i mp5 på act 2 som fan aldrig vill droppa keys åt mig så kan jag nog skrapa ihop en 4-5 maskiner till.

Så jag är helt klart på som vanligt vid tillfälle för uber runs.
Måste ju fixa en vettig ring till barben.

Permalänk
Medlem

körde säkert 8-10 runs igår på mp3-5 för att farma det där jävla receptet men icke... störande!

Permalänk
Medlem

Querth #2111 tog bort mitt förra inlägg, kände att jag hade så kass gear då, jag hankar mig fram på mp3 när jag farmar nycklar för det känns så tungt att köra högre!

Har 4 st "act 3" nycklar och en av varje i dem andra, tänkte farma dem ikväll kanske så jag har 4 machines snart!

Wizard* kör olika speccs varje gång jag spelar typ haha

Permalänk
Medlem
Skrivet av Querth:

Querth #2111 tog bort mitt förra inlägg, kände att jag hade så kass gear då, jag hankar mig fram på mp3 när jag farmar nycklar för det känns så tungt att köra högre!

Har 4 st "act 3" nycklar och en av varje i dem andra, tänkte farma dem ikväll kanske så jag har 4 machines snart!

Wizard* kör olika speccs varje gång jag spelar typ haha

Fast om du står för maskiner så kan iaf jag, och säkert flera här, hjälpa dig att köra på lite högre level så du har större chans att få något.

Permalänk
Medlem

Har nog kört minst 25 rundor i act 3 och 20 rundor i act 4 utan att få nyckel, börjar kännas riktigt tröstlöst...

Visa signatur

Fractal Design C; Corsair RM750X; ASUS Prime Z370 A ll; I9 9900K; Celsius S24 ; Corsair 16GB; Samsung 970 evo 500GB; RTX 2080 TI; Dell U3415W; W10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Luddtuss:

Har nog kört minst 25 rundor i act 3 och 20 rundor i act 4 utan att få nyckel, börjar kännas riktigt tröstlöst...

Vilken MP level kör du då? Och du fixar väl 5 valors innan du dödar bossarna?

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Luddtuss:

Har nog kört minst 25 rundor i act 3 och 20 rundor i act 4 utan att få nyckel, börjar kännas riktigt tröstlöst...

Vilken MP? Du har 5 valors innan du slår ihjäl key wardens va?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Luddtuss:

Har nog kört minst 25 rundor i act 3 och 20 rundor i act 4 utan att få nyckel, börjar kännas riktigt tröstlöst...

samma här ...

Permalänk
Avstängd

Hoppas tentan gick bra Ownii! Jag är på att lira lite keyruns lr übers på mp6 imorgonkväll.

Kommer hem runt 22-23 tiden och har 3 maskiner kvar tror jag

Härligt Grimmen, kan hjälpa dig med A2 om du fortfarande. Inte fått nåt. Brukar ha flyt där tbh.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Medlem

har 4 machines nu men kan inte ta så hög mp på bossarna tror jag, som tidigare nämnt kanske folk vill hjälpa men skulle vara kul att köra med någon som har ytterligare machines också

Permalänk
Medlem

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ryttge-2393/hero/224342

Precis börjat spela igen, sedan uppehåll i tidig juni. Har inga machines men är sugen på att skaffa hellfire ring, farmar gärna keys osv. osv

Citera, skicka ett pm här på swec eller lägg till min battletag för att få tag i mig.

Visa signatur

Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment; but you humans do not. Instead you multiply, and multiply, until every resource is consumed.
There is another organism on this planet that follows the same pattern... a virus.
CITERA CITERA CITERA

Permalänk
Medlem
Skrivet av TiasE:

Vilken MP level kör du då? Och du fixar väl 5 valors innan du dödar bossarna?

MP 4 -> 7
Japp 5 nv...

Ytterligare rundor igår utan framgång...
rng for the win!!

Visa signatur

Fractal Design C; Corsair RM750X; ASUS Prime Z370 A ll; I9 9900K; Celsius S24 ; Corsair 16GB; Samsung 970 evo 500GB; RTX 2080 TI; Dell U3415W; W10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Luddtuss:

MP 4 -> 7
Japp 5 nv...

Ytterligare rundor igår utan framgång...
rng for the win!!

Låter ju helt osannolikt att du skulle kört så många utan drop, men som du säger.. RNG for the win
Hjälpte en kompis för 2 dagar sen med A4 droppen, tack och lov fick han fick planen på första försöket på MP4 för jag hade inte orkat köra den akten igen

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem

Missade själv 6st a2 nycklar på rad när jag körde mp9, ibland har man inte flytet med sig...

Permalänk
Medlem

Kom igen nu, langa bilder på era ringar ffs!