Permalänk
Medlem

Hallåj, jag har farmat Hunter Hellqvist efter Bee Shield i 2 timmar nu, har dom nerfat han eller kommer jag inte att få bee shield??
hur lång tid har det har det tagit för er andra att farma hunter???

Visa signatur

| MB MSI S02 Inet edition | CPU 7700K @ 4.8 Ghz (DELID) | CPU KYL NZXT X52 240mm RAD | GPU EVGA RTX3080 FTW3 ULTRA GAMING | RAM 16Gb Corsair 3600Mhz@3600 CL16 | SSD Gigabyte NVMe 1Tb | Chassi Fractal Design S2 TG | PSU EVGA Supernova 750W G2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av era909:

Jag har en CC med fire. Vi kan utbyta kopior någon gång.

Absolut, du kan väl skicka ditt Steam ID i PM eller här så löser vi det när det går!

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av p_stman:

Hallåj, jag har farmat Hunter Hellqvist efter Bee Shield i 2 timmar nu, har dom nerfat han eller kommer jag inte att få bee shield??
hur lång tid har det har det tagit för er andra att farma hunter???

Har en Bee till övers. Vill du ha?

Visa signatur

Ryzen 3900X

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrGoreMann:

Absolut, du kan väl skicka ditt Steam ID i PM eller här så löser vi det när det går!

Skickade PM.

Permalänk
Medlem

Jag har problem hoppas någon kan hjälpa till. När jag försöker starta spelet idag är allt jag får "Borderlands 2 launcher has stopped working...." jag har validerat spelcache och får att en fil inte kan valideras så den laddas ner igen. Men trots detta får jag samma fel och samma fil laddas ner om och om igen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Jag har problem hoppas någon kan hjälpa till. När jag försöker starta spelet idag är allt jag får "Borderlands 2 launcher has stopped working...." jag har validerat spelcache och får att en fil inte kan valideras så den laddas ner igen. Men trots detta får jag samma fel och samma fil laddas ner om och om igen.

http://i1137.photobucket.com/albums/n501/GrumpyOldM4n/Borderl...

Du har provat att starta om Steam och datorn antar jag?

Funkar inte det kan du prova att hoppa över launchern: Högerklicka på Borderlands 2 i biblioteket i Steam, välj properties och sedan Set Launch Options. Där lägger du in "-NoLauncher" utan "" runt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrGoreMann:

ja tack gärna, hur tar jag emot den då??

Visa signatur

| MB MSI S02 Inet edition | CPU 7700K @ 4.8 Ghz (DELID) | CPU KYL NZXT X52 240mm RAD | GPU EVGA RTX3080 FTW3 ULTRA GAMING | RAM 16Gb Corsair 3600Mhz@3600 CL16 | SSD Gigabyte NVMe 1Tb | Chassi Fractal Design S2 TG | PSU EVGA Supernova 750W G2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av era909:

Du har provat att starta om Steam och datorn antar jag?

Funkar inte det kan du prova att hoppa över launchern: Högerklicka på Borderlands 2 i biblioteket i Steam, välj properties och sedan Set Launch Options. Där lägger du in "-NoLauncher" utan "" runt.

Tog bort mappen borderlands 2 i documents, alltså där savefilen finns. Sen installerade jag om allt och steam cloud återställde savefilen så allt fanns kvar å nu funkar spelet

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrGoreMann:

tackar så mycket för skölden..

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av p_stman:

tackar så mycket för skölden..

Inga problem!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 3900X

Permalänk
Medlem

Är det någon som har en Conference Call över som skulle kunna tänka sig att byta?? jag har en extra Bee Shield som jag farmade mig till idag och en legendary sniper (Pele Sacrifice) och 2 st E-tech, skulle verkligen behöva en för att spöa terramorpheus..
jag har farmat Warrior sen 9 i morse utan lycka.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av p_stman:

Är det någon som har en Conference Call över som skulle kunna tänka sig att byta?? jag har en extra Bee Shield som jag farmade mig till idag och en legendary sniper (Pele Sacrifice) och 2 st E-tech, skulle verkligen behöva en för att spöa terramorpheus..

Se PM.

Permalänk
Medlem
Skrivet av p_stman:

Nu har vi ju spöat honom!

Visa signatur

Ryzen 3900X

Permalänk
Medlem

Terra är en pushover bara man har bee-shield. Tyvärr droppar det så dåligt med bra grejor från honom.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrGoreMann:

Nu har vi ju spöat honom!

japp, gick riktigt fort när du hade CC och mata med, snacka om OP..

jag har nött på han själv säkert 10 ggr och inte lyckats..

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av p_stman:

japp, gick riktigt fort när du hade CC och mata med, snacka om OP..

jag har nött på han själv säkert 10 ggr och inte lyckats..

Jag har 2 som jag dual-wieldar!

Visa signatur

Ryzen 3900X

Permalänk
Medlem

En snabbskjutande Hyperion shotgun funkar också bra. Jag brukade använda det innan jag hittade en CC - Terra brukade dö när han morphat till att börja kasta sten. Förutsatt att du har bee-shield givetvis.

Permalänk
Medlem
Skrivet av era909:

En snabbskjutande Hyperion shotgun funkar också bra. Jag brukade använda det innan jag hittade en CC - Terra brukade dö när han morphat till att börja kasta sten. Förutsatt att du har bee-shield givetvis.

det var när han började kasta sten som jag dog när jag var själv..

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Är det NÅN här som klarat av Hyperius the invincible i DLC:n??? han är absolut omöjlig... jag har provat säkert 25 ggr men det går fanken inte, kanske ska jag använda nått annat vapen?? nu kör jag CC utan elemental och CC slag + Bee Shield.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av p_stman:

Är det NÅN här som klarat av Hyperius the invincible i DLC:n??? han är absolut omöjlig... jag har provat säkert 25 ggr men det går fanken inte, kanske ska jag använda nått annat vapen?? nu kör jag CC utan elemental och CC slag + Bee Shield.

Jag och min polare kom fram till att Bee + Infinity + Baby Maker är det vinnande konceptet. Vi tog baby makern och skadade honom så mycket vi kunde innan han fick upp skölden.

Visa signatur

Ryzen 3900X

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrGoreMann:

Jag och min polare kom fram till att Bee + Infinity + Baby Maker är det vinnande konceptet. Vi tog baby makern och skadade honom så mycket vi kunde innan han fick upp skölden.

Baby Makern?????? Låter inte som ett farligt vapen direkt jag har en sån här hemma, hon är inte direkt farlig, kan dock vara lite skrämmande ibland

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av p_stman:

Baby Makern?????? Låter inte som ett farligt vapen direkt jag har en sån här hemma, hon är inte direkt farlig, kan dock vara lite skrämmande ibland

LAWL. =P

Det är en Tediore SMG som orsakar två explosioner. Den första gör en till. En baby.

Visa signatur

Ryzen 3900X

Permalänk
Medlem

Gäller till 4e Nov.

Halloween Shift codes for Maya skin:

PC SHiFT Code: WTKBJ-XRHTW-C63BT-JTB33-J6C9T
Xbox 360 SHiFT Code: WJC3T-SS6S5-X9FTF-WRTB3-BT39H
PlayStation 3 SHiFT Code: KTCTJ-ZHCKB-BKKW3-STCJT-3FZTW

Salvador Halloween skin code:

PC SHiFT Code: CTK3J-9XH3W-CRB3J-33TBJ-9JJHW
Xbox 360 SHiFT Code: WTK33-HFR95-RZRJX-KRBB3-CZ3KF
PlayStation 3 SHiFT Code: C3W3B-5JX5J-3C55J-ZJWTJ-RH3HR

Axton skin

PC SHiFT Code: KT53J-36HBK-W6JJ3-BJJB3-WH95H
Xbox 360 SHiFT Code: KBKBT-WH6Z5-X96B6-WX3TJ-5J6J3
PlayStation 3 SHiFT Code: CJ5T3-5H5KT-3KCKT-9JKBB-3SKHT

Zer0 skin

PC SHiFT Code: 5J5JB-B9S35-W6J33-3BJBT-33JSF
Xbox 360 SHiFT Code: 5J53B-J96HW-F9FBX-CFTT3-FTFXS
PlayStation 3 SHiFT Code: KBKB3-J3R5J-BKCKT-H3W33-9F56C

Mechromancer

PC SHiFT Code: W3WBJ-C6ZB5-C6JJT-33JJB-JSFX6
Xbox 360 SHiFT Code: WTKTJ-696S5-R9RB6-5RTT3-BTS3H
PlayStation 3 SHiFT Code: CJWTB-FZK5T-TKKWT-ZJ5B3-X56B9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stune:

Gäller till 4e Nov.

Halloween Shift codes........... en massa koder

Jag har lagt in koderna i spelet men tyvärr dyker inte dräkten till Axton upp i listan

Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Jag har lagt in koderna i spelet men tyvärr dyker inte dräkten till Axton upp i listan

Det kanske är lite obvious, men har du aktiverat skinet som hamnade i din inventory?

Visa signatur

Ryzen 3900X

Permalänk
Skrivet av Stune:

Gäller till 4e Nov.

Halloween Shift codes for Maya skin:

koder

Fungerade utmärkt för min Siren, tack Fick en golden key för det också

EDIT: var tydligen att jag registrerade shiftkonto som gav mig nyckeln, blev dock av med både nyckeln och looten från kistan när spelet krashade

Visa signatur

Citera för svar :)

Kom ihåg att alltid avsluta mening med glad smiley :)
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrGoreMann:

Det kanske är lite obvious, men har du aktiverat skinet som hamnade i din inventory?

Hamnade inget skin i inventory :/

Dock så är det tydligen "Bee skin" då en polare redan låst upp sitt före halloween så då han redeemade koden så fick han ett till så jag fick det.
http://imgur.com/a/g0UeC#2

Jag fick två golden keys av nån anledning?

Permalänk
Medlem

Undrar om nån har Shredifier (gul assault) att byta ?

Permalänk
Medlem

Vilka ställen farmar ni för att få orange vapen?

fick nyss hide of terramorphous ifrån ett terra run.

Visa signatur

p5edeluxe, 4gb corsair pc8500, q9550 @2.83ghz w Noctua, HIS 4870x2. 750w corsair. p182 antec

Permalänk
Medlem

bunker, warrior, terra, leviathan