Permalänk
Medlem

Hej,

Asus PB278Q finns på Dustin.se men inte Dustinhome.se (blå sidan kontra den orangefärgade).
Kan man inte beställa den monitorn som privatperson, eller saknas den i lagret och inte införd i Dustinhome?

Visa signatur

Whisky kan drickas på 3 sätt:
1. Utan vatten. 2. Med vatten. 3. Som vatten.

CR-10S Pro, CR-10S5, CR-10 Max

Permalänk
Skrivet av phz:

Tidigare inlägg

Nu citerar jag fel inlägg här, hoppas det inte gör något. Fick ett svar från vår marknadsavdelning i frågan, hoppas det bringar lite mer klarhet i frågeställningen:

Hej!

Stort tack för ditt påpekande. Det är givetvis tråkigt att du är missnöjd med vår tjänst/verksamhet. Vi på Dustin vill dock understryka att vi är noggranna med att vi i alla lägen ser till att vi efterlever marknadsföringslagens bestämmelser och att Dustin inte använder sig av några vilseledande affärsmetoder eftersom det skulle innebära att vi agerar i strid med lagstiftningen precis som du mycket riktigt påpekar. Vid vår utformning av kampanjer och dylikt försäkrar vi oss alltid om att vi följer samtliga av marknadsföringslagens bestämmelser och eventuell annan lagstiftning. I de fall som vi har kampanjer med varor som det är en stor efterfrågan på är det inte ovanligt att vi enbart på ett par minuter säljer slut på det antal av produkten som Dustin i sin tur köpt in i en leverantörskampanj. Antalet som vi köpt in är således begränsat och därför kan enbart de antalet som vi köpt till just det priset ingå i den aktuella kampanjen. I och med att produkterna tar slut på så kort tid kanske det kan verka som vi enbart har ett fåtal produkter för köp i kampanjen men så är aldrig fallet. Anledningen till att det då finns liknande produkter eller i vissa fall samma produkt till ett annat pris beror då enkom på att de produkterna köpts in till helt andra priser och inte i en leverantörskampanj. Dustin kan därför inte erbjuda ett kampanjpris på produkter som inte köpts in i en leverantörskampanj. Vi arbetar dock ständigt med försöka förbättra oss och får titta på om vi på något lämpligt sätt kan förtydliga kring aktuella kampanjerbjudanden.

Skrivet av Pappy:

Hej,

Asus PB278Q finns på Dustin.se men inte Dustinhome.se (blå sidan kontra den orangefärgade).
Kan man inte beställa den monitorn som privatperson, eller saknas den i lagret och inte införd i Dustinhome?

Hoppsan, en liten miss av oss där! Vi ser till att den dyker upp på Home också, tack för att du uppmärksammade det

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk

Underbara leveranstider! Jag hade produkten hemma inom 21 timmar och jag bor i Fagersta. Underbar servicegrad! Produkten var tyvärr defekt men det löste ni på direkten! Korta telefonköer! Gav mig faktiskt huvudvärk när jag satt och lyssnade på en djävulsk musik i en timme när jag handlade hos en konkurrent och försökte nå deras kundtjänst. Tummen upp! Jag trodde aldrig att ett RMA ärende skulle gå så smidigt när man läser det här forumet på daglig basis. Tummen upp!

Visa signatur

Razer Blade Pro 17 | RTX 2070 Max-Q

Permalänk
Medlem

Hej.
Hur är det egentligen med SoundMagic E10 lurarna? Står femte november på dom röd svarta. Har inte sätt någon av dem i lager på ett bra tag.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk

Hej, köpte för 2-3 månader sedan ett razer lycosa mirror edition hos er. Tangentbordet driver mig till vansinnes, jag har gjort en rapport om defekt produkt för några dagar sedan men har inte fått något svar ännu. Knappar hänger sig och man måste dra ut och plugga in usb kontakterna för att återställa det. Lyset stänger av sig själv när det känner för det, ibland kan touch-play knappen gå igång av sig själv, hela touchplattan värkar leva sitt egna liv.

Permalänk

Beställt från er en gång och beställer aldrig igen, beställde en billig neon.
När den kom hem var den trasig och jag var tvungen att betala frakten för att skicka tbx den, vilken var ungefär lika mycket som värdet på varan!
Jag skippade det och sitter fortfarande med trasig neon!

Visa signatur

i5 + antec 620 35c idle | asus 6870 | asus p8h61/usb3 | corsair 8gb xms3 | fractal design tesla 650watt | antec dark fleet 85

Permalänk
Medlem
Skrivet av roxor1337:

Beställt från er en gång och beställer aldrig igen, beställde en billig neon.
När den kom hem var den trasig och jag var tvungen att betala frakten för att skicka tbx den, vilken var ungefär lika mycket som värdet på varan!
Jag skippade det och sitter fortfarande med trasig neon!

Ganska säker på att om du reklamerat de så betalar dustin frakten tillbaka, min RMA skötte dom utmärkt, lite tråkigt att man fått 2 defekta nätagg men det är ju ingenting dustin har hand om då de bara är återförsäljare.

Visa signatur

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk
Skrivet av Devil May Cry:

Hej.
Hur är det egentligen med SoundMagic E10 lurarna? Står femte november på dom röd svarta. Har inte sätt någon av dem i lager på ett bra tag.

Halloj,
De kunder som beställt tidigare bör mycket riktigt ha fått sina hörlurar igår. Tyvärr har vi ganska många restnoterade fortfarande då de verkar vara väldigt poppis, så för de kunder som inte fått sin beställning än är det 23'e November som är det senaste budet.

Skrivet av beowulf494:

Hej, köpte för 2-3 månader sedan ett razer lycosa mirror edition hos er. Tangentbordet driver mig till vansinnes, jag har gjort en rapport om defekt produkt för några dagar sedan men har inte fått något svar ännu. Knappar hänger sig och man måste dra ut och plugga in usb kontakterna för att återställa det. Lyset stänger av sig själv när det känner för det, ibland kan touch-play knappen gå igång av sig själv, hela touchplattan värkar leva sitt egna liv.

Halloj,
Kan det varit så att du felanmälde i helgen? Vi brukar ha en drös med ärenden att handlägga efter helgen, du bör troligtvis ha fått svar vid det här laget. Men om du fortfarande saknar ett svar så är det bara dra iväg ditt ordernr till mig via PM så ska jag kika på vad jag kan göra.

Skrivet av roxor1337:

Beställt från er en gång och beställer aldrig igen, beställde en billig neon.
När den kom hem var den trasig och jag var tvungen att betala frakten för att skicka tbx den, vilken var ungefär lika mycket som värdet på varan!
Jag skippade det och sitter fortfarande med trasig neon!

Det där lät inge vidare, men att du skulle behöva betala frakt för att returnera en defekt vara stämmer inte. PM'a mig ditt ordernr så kan jag ta och kika på ditt ärende.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Beställde en U500VZ av er idag runt 16:40, finns det någon chans att den skickas iväg idag?

Edit: Fyfan vad fint. 18:26 fick jag mail om att de skickat iväg den! Props till dustin, har handlat mängder av er tidigare och har bara bra erfarenheter!

Visa signatur

Kontor: Intel Core i3-12100F | ASUS B660-I STRIX | Intel Arc A750 Founders Edition | 16 GB Kingston Fury Beast DDR5 5200Mhz CL40 | Corsair SF750 Platinum 750W | Noctua NH-L12 Ghost S1 Edition | Louqe Ghost S1 MKII Limestone
Soffan: AMD Ryzen 5 7600 | ASUS B650E-I STRIX | ASUS Geforce GTX 1080 Ti STRIX | 32 GB Corsair Vengeance DDR5 6000Mhz CL36 | Corsair SF750 Platinum 750W | Thermalright AXP120-x67 | Fractal Design Ridge White
Bärbart: Apple Macbook Air 13" M1 Space Grey (8GB RAM, 256GB SSD)
Server/NAS: AMD Ryzen Pro 5 4650G | Gigabyte MC12-LE0 | 64GB DDR4 3200MHz ECC | Fractal Design Node 804

Permalänk
Skrivet av Dustin Home:

Halloj,

Halloj,
Kan det varit så att du felanmälde i helgen? Vi brukar ha en drös med ärenden att handlägga efter helgen, du bör troligtvis ha fått svar vid det här laget. Men om du fortfarande saknar ett svar så är det bara dra iväg ditt ordernr till mig via PM så ska jag kika på vad jag kan göra.

Tack, fick svar alldeles nyss.

Permalänk
Skrivet av Dustin Home:

Halloj,
De kunder som beställt tidigare bör mycket riktigt ha fått sina hörlurar igår. Tyvärr har vi ganska många restnoterade fortfarande då de verkar vara väldigt poppis, så för de kunder som inte fått sin beställning än är det 23'e November som är det senaste budet.

Halloj,
Kan det varit så att du felanmälde i helgen? Vi brukar ha en drös med ärenden att handlägga efter helgen, du bör troligtvis ha fått svar vid det här laget. Men om du fortfarande saknar ett svar så är det bara dra iväg ditt ordernr till mig via PM så ska jag kika på vad jag kan göra.

Det där lät inge vidare, men att du skulle behöva betala frakt för att returnera en defekt vara stämmer inte. PM'a mig ditt ordernr så kan jag ta och kika på ditt ärende.

har släppt det nu, var ett tag sen trottsallt!:)

Visa signatur

i5 + antec 620 35c idle | asus 6870 | asus p8h61/usb3 | corsair 8gb xms3 | fractal design tesla 650watt | antec dark fleet 85

Permalänk
Medlem

Vet inte om ni tittar i denna tråd under helger men ville köpa YAMAHA RX-V771 7.1 under weekendrean men den står nu som "Beställningsvara" (går dock ändå att köpas av någon lustig anledning). Hur länge måste man vänta innan den skickas? Trots allt är det en utgången produkt.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

12:15 Var är dagens erbjudande Dustin?

12:27 Behöver ni hjälp?

Permalänk
Hedersmedlem

Weekend rush my *ss. 2000 spänn för en Nexus 7 16GB importversion (UK) med eu-adapter. Är detta ett skämt eller?
32GB ej import för 2290:- och 2 års garanti istället för 1. http://www.inet.se/produkt/1971185/asus-nexus-7-32gb (i lager den 16 nov)
Dessutom har ni ockerpris (2740:-) på 32GB versionen, men det är väl bara för att lura folk att tro att 16GB-versionen är billig. Usch.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1469131

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

Weekend rush my *ss. 2000 spänn för en Nexus 7 16GB importversion (UK) med eu-adapter. Är detta ett skämt eller?
32GB ej import för 2290:- och 2 års garanti istället för 1. http://www.inet.se/produkt/1971185/asus-nexus-7-32gb
Dessutom har ni ockerpris på 32GB versionen, men det är väl bara för att lura folk att tro att 16GB-versionen är billig. Usch.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1469131

Gillar inte att gnälla när det gäller sånt här, men lite besviken är även jag. Men jag hade det på känn, Dustin har höjt priset på 32GB versionen flera gånger senaste dagarna, och eftersom de är bland de enda att ha den i lager kan de ha högre pris än t.ex. Inet som inte har den än, och definitivt inte ha med den på nått helgerbjudande. Det är ju ingen välgörenhet detta, utan tillgång och efterfrågan.

Jag har kvar min beställning på Inet istället.

Visa signatur

Desktop: i7 3770 @4,2ghz, H100 | Maximus V Gene | Vengeance LP 16GB 1600MHz | Asus GTX 970 Strix | Corsair HX750

Permalänk
Skrivet av Kent:

Weekend rush my *ss. 2000 spänn för en Nexus 7 16GB importversion (UK) med eu-adapter. Är detta ett skämt eller?
32GB ej import för 2290:- och 2 års garanti istället för 1. http://www.inet.se/produkt/1971185/asus-nexus-7-32gb
Dessutom har ni ockerpris (2740:-) på 32GB versionen, men det är väl bara för att lura folk att tro att 16GB-versionen är billig. Usch.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1469131

Jag håller med, grymt besviken på den rean. Mycket lägre än vad jag trodde, hade det varit 32 gb-versionen för 2000 så hade jag beställt direkt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

Weekend rush my *ss. 2000 spänn för en Nexus 7 16GB importversion (UK) med eu-adapter. Är detta ett skämt eller?
32GB ej import för 2290:- och 2 års garanti istället för 1. http://www.inet.se/produkt/1971185/asus-nexus-7-32gb
Dessutom har ni ockerpris (2740:-) på 32GB versionen, men det är väl bara för att lura folk att tro att 16GB-versionen är billig. Usch.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1469131

Haha, vad har detta med Dustin och göra?

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jeddan:

Haha, vad har detta med Dustin och göra?

Att Dustin är dyra har väl med Dustin att göra?

Visa signatur

Intel Core i5 4690k | ASUS Z97I-PLUS mITX | PowerColor Radeon HD 7970 3GB OC | Corsair Vengeance LP 8 GB 1600MHz | Corsair Force GT 120GB | Crucial v4 256GB | Corsair CX 600W v2 | Fractal Design Node 304 Svart

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Jeddan:

Haha, vad har detta med Dustin och göra?

???? Vad är det som är svårt att förstå?

Dustin kör "weekend rush" super mega yo rea och har en importerat Nexus 7 16GB för 2000:- Löjligt pris med tanke på att den har utgått, är importerat, 16GB istället för 32GB, engelsk strömadapter och sämre garanti.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

???? Vad är det som är svårt att förstå?

Dustin kör "weekend rush" super mega yo rea och har en importerat Nexus 7 16GB för 2000:- Löjligt pris med tanke på att den har utgått, är importerat, 16GB istället för 32GB, engelsk strömadapter och sämre garanti.

Jaha, såg inte att det stod något om Dustin i ditt inlägg, trodde att Weekend rush var något som Inet körde med eller nåt

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

Skulle inte rekommendera Dustin åt någon efter ett ärende gällande en mobiltelefon som strulade. Det var inom garantitiden och telefonen skickades på service, först en gång och när den kom tillbaka med samma fel skickades den in en gång till. Tillbaka igen, och åter med samma fel för tredje gången. Mailar felbeskrivning samt min faktura till Dustin för att göra en reklamation, efter tillverkarens råd. De vill då att jag ska skicka in servicerapporter som de säger att jag ska ha fått av deras serviceverkstad, jag får då själv kontakta verkstaden (ja...) som upplyser mig om att servicerapporterna kostar 125:- styck att få ut, 250:- dvs (mobilen kostade knappt 1000:-). Påpekar det orimliga och undrar vad de sysslar med egentligen, men Dustin står på sig och vägrar ge sig. Kontaktar Allmänna Reklamationsnämnden till slut, men de kan inte göra något då beloppet understiger 1000:-, så jag fick nöja mig med att använda en gammal reservtelefon och stå handfallen och häpnad över den totala bristen på service och ärligt beteende...

Verkar inte riktigt som att Dustin bättrat sig heller att döma från tråden, kräver att man betalar returfrakt för DOA-produkter och ursäktar sig när det kommer ut på publika forum, etc. Nä, varning för Dustin om ni bryr er om att få fungerande produkter och god service. Och ärendet i fråga är sedan länge preskriberat så inga ordernr-PM fungerar som ursäkt. Aldrig mer Dustin, sämre service får man leta efter

Permalänk
Medlem

Du hade kunnat betala för service rapporterna för att sen kräva dessa pengar (plus en eventuell resa till service stället om du behövde göra det).
För enligt lag ska kund få betalt för alla extra kostnader som uppstår på grund av en felaktig vara vid en eventuell reklamation.

Det kan ju vara bra att veta för dig i framtiden.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem
Skrivet av grizzly666:

Du hade kunnat betala för service rapporterna för att sen kräva dessa pengar (plus en eventuell resa till service stället om du behövde göra det).
För enligt lag ska kund få betalt för alla extra kostnader som uppstår på grund av en felaktig vara vid en eventuell reklamation.

Det kan ju vara bra att veta för dig i framtiden.

Tack för tipset! Väldigt tveksamt om det kommer att hända i framtiden dock, första och hittils sista gången det händer mig någonsin (och då har jag reklamerat flera varor hos flera olika återförsäljare). Mindre omständigt att välja en butik som man har bättre erfarenheter av då

Permalänk
Skrivet av Mocka:

Vet inte om ni tittar i denna tråd under helger men ville köpa YAMAHA RX-V771 7.1 under weekendrean men den står nu som "Beställningsvara" (går dock ändå att köpas av någon lustig anledning). Hur länge måste man vänta innan den skickas? Trots allt är det en utgången produkt.

Nix, helgen spenderades på bästa tänkbara sätt bakom tangentbordet framför en hel drös med spel
Beträffande leveranstid vet jag inte riktigt, vi har en drös beställda men ett fåtal dök upp förra veckan, så med lite tur kanske leverans den här veckan. Om du la beställningen i helgen så kommer det dock i vanlig ordning ut ett mail med ett datum så fort vi vet lite mer.

Skrivet av SUMITOMO:

12:15 Var är dagens erbjudande Dustin?

12:27 Behöver ni hjälp?

Jag tror tyvärr hela Weekendrush utbudet trillade ut på sidan i fredags, men jag jag återkommer när jag fått klara besked från vår marknadsavdelning.

Skrivet av Kent:

Weekend rush my *ss. 2000 spänn för en Nexus 7 16GB importversion (UK) med eu-adapter. Är detta ett skämt eller?
32GB ej import för 2290:- och 2 års garanti istället för 1. http://www.inet.se/produkt/1971185/asus-nexus-7-32gb (i lager den 16 nov)
Dessutom har ni ockerpris (2740:-) på 32GB versionen, men det är väl bara för att lura folk att tro att 16GB-versionen är billig. Usch.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1469131

Det är svårt att göra alla nöjda hela tiden utan att gå o konkurs, men våran målsättning är inte på något sätt att vara den billigaste aktören på alla saker hela tiden. Hittade du enbart en sak som var intressant på rean men priset var fel kan jag inte göra annat än att beklaga, det kanske kommer något som passar dig bättre på nästa rea

Skrivet av WaR:

Skulle inte rekommendera Dustin åt någon efter ett ärende gällande en mobiltelefon som strulade. Det var inom garantitiden och telefonen skickades på service, först en gång och när den kom tillbaka med samma fel skickades den in en gång till. Tillbaka igen, och åter med samma fel för tredje gången. Mailar felbeskrivning samt min faktura till Dustin för att göra en reklamation, efter tillverkarens råd. De vill då att jag ska skicka in servicerapporter som de säger att jag ska ha fått av deras serviceverkstad, jag får då själv kontakta verkstaden (ja...) som upplyser mig om att servicerapporterna kostar 125:- styck att få ut, 250:- dvs (mobilen kostade knappt 1000:-). Påpekar det orimliga och undrar vad de sysslar med egentligen, men Dustin står på sig och vägrar ge sig. Kontaktar Allmänna Reklamationsnämnden till slut, men de kan inte göra något då beloppet understiger 1000:-, så jag fick nöja mig med att använda en gammal reservtelefon och stå handfallen och häpnad över den totala bristen på service och ärligt beteende...

Verkar inte riktigt som att Dustin bättrat sig heller att döma från tråden, kräver att man betalar returfrakt för DOA-produkter och ursäktar sig när det kommer ut på publika forum, etc. Nä, varning för Dustin om ni bryr er om att få fungerande produkter och god service. Och ärendet i fråga är sedan länge preskriberat så inga ordernr-PM fungerar som ursäkt. Aldrig mer Dustin, sämre service får man leta efter

Precis som du nämner så kräver vi servicerapporterna (dessa skickas alltid med din telefon när du får tillbaka den) när du vill häva ditt köp för att du haft samma fel på din telefon tre gånger även efter reparation. Detta för att vi ska kunna säkerställa att det verkligen rör sig om samma fel, och att det faktiskt har åtgärdats något på din telefon.
Om du tappat bort rapporterna eller helt sonika slängt dom, kan du precis som Grizzly666 påpekat få ersättning för utgifterna i samband med att du beställer nya, under förutsättningen att du kan uppvisa kvitton på utgiften (i det här fallet hade själva rapporten räckt). Något som våra kundservice-medarbetare normalt informerar om, när man pratar med dom som vanligt folk. Nu vet jag inte hur just ditt ärende fortlöpte men det är inte ovanligt att kunder är "riktigt otrevliga" ( i brist på mer politiskt korrekt term) när de inte får som de vill/förväntar sig.

Beträffande returfrakt för DOA ärenden är det som jag påpekade lite längre upp i tråden en felaktighet, faktum är att vi till och med bjuder på fraktsedlar vid nyttjandet av ångerrätten. Så vad som hänt i roxor's fall vet jag tyvärr inte då jag inte har ett returnr att kika på.

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dustin Home:

Nix, helgen spenderades på bästa tänkbara sätt bakom tangentbordet framför en hel drös med spel

Helt jävla rätt! Den lilla fritid vi har här i livet är fan så mycket viktigare än att hålla kolla på skitfrågor åt kunder

Visa signatur

System: Aerocool DS Cube|| i5 4690K @ Stock || Phanteks PH-TC12DX || MSI Z97M-G43 || G.Skill Ripjaws 8-9-9-24 1866 MHz 8 GB || Gigabyte GTX460 1GB OC || PNY Optima SSD 480GB || Crucial C300 128 GB || Samsung Spinpoint F3 1TB || Fractal Design Edison M 750W 80+ Gold

Permalänk

Jag tycker Dustin hanterat mina ärenden riktigt bra. Min 2tb hårddisk börjar krångla. Jag kör seatools test vilket säger att det är ett allvarligt fel på disken. Jag ringer dustin och meddelar om rapporten och de skickar en ny, utan att ens få rapport numret.
Haft en annan gång där ärendet gick lika snabbt och enkelt.
Och nu när jag får student rabatt så är frakten fri så kommer jag handla det mesta från dustin nu!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dustin Home:

Nix, helgen spenderades på bästa tänkbara sätt bakom tangentbordet framför en hel drös med spel
Beträffande leveranstid vet jag inte riktigt, vi har en drös beställda men ett fåtal dök upp förra veckan, så med lite tur kanske leverans den här veckan. Om du la beställningen i helgen så kommer det dock i vanlig ordning ut ett mail med ett datum så fort vi vet lite mer.

Bra jobbat Det är ju det bästa sättet att spendera helgen på.

Fick tyvärr ta det säkra före det osäkra och köpa något annat (dock sämre) i butik, men tack ändå.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Hej

Fråga ang. era beställningsvaror som saknar uppskattat leveransdatum. Hur lång tid kan det ta innan ni får in varan?

Visa signatur

Intel Core i5-3570K | Corsair XMS3 - 8 GB | ASUS P8Z77-V PRO | Corsair Neutron Series 240GB | Corsair AX 860W | ZOTAC GFORCE GTX 670 2GB

Permalänk
Medlem

Hoppas på ett Z77 erbjudande nästa weekend rush ni kör!
Missade ju helt MSI Z77 MPOWER denna helgen :(, när man funderat på köpa nytt mobo me så sved det lite hehe.

Permalänk
Skrivet av nukey:

Hej

Fråga ang. era beställningsvaror som saknar uppskattat leveransdatum. Hur lång tid kan det ta innan ni får in varan?

Det varierar från artikel till artikel, men det är ganska vanligt med ung. 2veckors leveranstid från att vi beställer in en beställningsvara om vi inte ser till extremfallen som t.ex. när nya telefoner och liknande släpps.

Skrivet av Nivity:

Hoppas på ett Z77 erbjudande nästa weekend rush ni kör!
Missade ju helt MSI Z77 MPOWER denna helgen :(, när man funderat på köpa nytt mobo me så sved det lite hehe.

Finns en stor chans för att det dyker upp ett nästa gång också, det verkar nämligen som Z77 erbjudandena går hem hos kunderna

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin