Permalänk
Entusiast
Skrivet av fesen:

Bor du centralt i Gävle? Var nämligen där för ett par veckor sen och då såg jag en vit pitliknande hund dock på väldigt långt håll ute i Korsnäs.

Egentligen bosatt i Skutskär... Såg du hunden i Korsnäs så var det inte jag och Leia Torsdagar är väl enda gångerna vi befinner oss inne i Gävle... tränar med WP-klubben i bolougnerskogen då.

Testade nån grej här på wewewe

Original

wewewe-grejen

Här är Leia och lillebror Luke

Permalänk
Medlem

Vilken söt katt och ett fint namn ^^

Permalänk
Skrivet av Ronja_ww:

Vilken söt katt och ett fint namn ^^

Tack så mycket
Hon flyttade faktiskt in hos oss från grannen helt självmant.

Visa signatur

[i7 2600k @ 5GHz| NH-D14, fläktar utbyta mot ljudlösa 120mm SySS 800| Asus P8P67| HD6870 DirectCU| Corsair 4x8GB (32GB) 1600MHz DDR3| Moddat Corsair 550VX | Mac Pro / G5 Chassi| 2x120GB raid0 Intel 520 sys+ 2x3TB slask & home (riktig lagring på 12TB ZRAID NAS som även home backuppas/rsyncas till) ] - Helt ljudlös om man inte lägger örat intill chassit
[ MacBook Pro Retina 13 | 16GB ram | 256GB PCIe SSD | OS X(main), Arch ]

Permalänk
Medlem

Snöhästen

Permalänk
Medlem

En till.. fast med sommarkläder:

Permalänk
Medlem

Schäfrar

Tillsammans med en tredje polare

Frukost....

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Medlem

Då min ambull fick flytta så kom ett tillskott som tjejen köpte innan hon flyttade in Här tillsammans med min hund Diamond

Visa signatur

Aka Specialized på irc

Permalänk
Medlem

Ajax. en breton

Visa signatur

Kamera Kamerahus:Nikon D5000 Objektiv: NIKKOR AF-S DX 18-55/3.5-5.6G VR & Nikon Nikkor AF-S DX 55-200/4,0-5,6 G ED| aDDeNmaN Spotify playlist|
Telefon: iPhone 4S 16Gb VIT :)
Följ @adden99 på instagram!

Permalänk
Medlem

Julig bild tagen och redigerad av flickvännen igår

Visa signatur

Aka Specialized på irc

Permalänk

Här är min ödla, har inget namn på den än, någon som kan rekommendera?
(Kön är ej bestämt än, för ung för det)

Permalänk
Medlem

Mina älskade illrar!

Visa signatur

Mammas, don't let your babies grow up to be cowboys.
10700k|RTX 3070|Z490|16GB|

Permalänk
Medlem

Riktigt gulliga... Hur svåra är dem att ha som husdjur?

Permalänk
Medlem
Skrivet av m0rk:

Riktigt gulliga... Hur svåra är dem att ha som husdjur?

Jadu.. Det är inte för alla om man säger så, mycket att tänka på och mycket att jobba med. Det största problemet vi har haft med våra är att få dem att gå på lådan ordentligt. Envishet, är något man ska ha mycket av. Sen är alla tre helt underbara till sättet så där har vi haft tur, verkligen världens snällaste!

Visa signatur

Mammas, don't let your babies grow up to be cowboys.
10700k|RTX 3070|Z490|16GB|

Permalänk

Min härliga lilla Maya på snart 9år

Visa signatur

--
Mats

Permalänk
Medlem

Här är vår snart 2år gamla Mops Frank!

Permalänk

Katter och hundar i alla sina klasser, men inget slår en simple bönsyrsa.

Permalänk
Skrivet av Kaktuszon:

Katter och hundar i alla sina klasser, men inget slår en simple bönsyrsa.

https://dl.dropbox.com/u/38744892/2013-02-08%2011.19.32.jpg

Cool

Käkar den andra insekter?=) Varför grön sand?

Visa signatur

EMS Design Webbyrå i Stockholm:
http://www.emsdesign.se
Inet Fraktfritt
https://www.inet.se/artikel/6101343/
"Citera för svar/respons"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fors_89:

Här är vår snart 2år gamla Mops Frank!

http://oi48.tinypic.com/2hno044.jpg

Haha... Vilket jävla ansiktsuttryck besten har

Permalänk
Skrivet av ericsundell2:

Cool

Käkar den andra insekter?=) Varför grön sand?

Ja, den käkar andra insekter, även andra bönsyrsor.

Jag tyckte sanden var fin så frågade om i djuraffären om den var giftig eller så för bönsyrsan och det var den inte så köpte den, ska kanske blanda med blå sand med om det inte är farligt för den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av m0rk:

Haha... Vilket jävla ansiktsuttryck besten har

Inte lätt att säga nej till den killen hehe

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Fors_89:

Här är vår snart 2år gamla Mops Frank!

http://oi48.tinypic.com/2hno044.jpg

Ser ut som en härlig krabat!

Hur är det med andningen och slem/klet under "nosrynkan"? Får ni rengöra utan att han blir sur?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zpnk:

Ser ut som en härlig krabat!

Hur är det med andningen och slem/klet under "nosrynkan"? Får ni rengöra utan att han blir sur?

Han är underbar,bara positiv energi i honom!
Andningen är det inga problem med men ibland kan han få lite snor som sätter sig i luftstrupen men det är inte alls ofta.

"Nosrynkan" gör vi rent rätt så ofta, bara ta en handuk och göra rent. Han tycker det är lite obehagligt fast det går rätt snabbt att tvätta, värre med att klippa klor:-) han brukar glida in i duschen ibland när man står där så då passar man på att tvätta honom och verkar tycka om det också:-)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Vår Vorsteh "Skott", som inte bara gillar att köra bil, utan även är en jäkel på jakt och drag!

Visa signatur

| Asus ROG Strix G533ZW | Intel i9 12900H | GeForce RTX 3070Ti 16GB | DDR5 16GB 4800MHz | Windows 11 Pro |
| Asus ROG Strix G512LW | Intel i7 10750H | GeForce RTX 2070 8GB | DDR4 16GB 3200MHz | Windows 11 Pro |
| HP Omen 15 | Intel i7 8750H | GeForce GTX 1070 Max-Q OC 8GB | DDR4 16GB 2666MHz | Windows 11 Pro |

Permalänk
Medlem

Vår Main Coon S*Dreambox Bella Donna aka Bella.
passade på att ta sig en tupplur när man surfar runt.

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Entusiast

En tjej i min WP-klubb (Weight Pull) är helt reko på att fotografera och vi tog med oss vovvarna och for dit. Så här är kanonfina bilder på mina "bebisar"

Leia

Luke

osså Ace aka "Pissnisse"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zpnk:

En tjej i min WP-klubb (Weight Pull) är helt reko på att fotografera och vi tog med oss vovvarna och for dit. Så här är kanonfina bilder på mina "bebisar"

Otroligt fina. Vad är det för raser?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Batman:

Otroligt fina. Vad är det för raser?

Skickades från m.sweclockers.com

Luke och Leia är helsyskon, men inte kullsyskon. Blandningar av Staffe och Amstaff. Ace är Chihuahua

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fors_89:

Här är vår snart 2år gamla Mops Frank!

http://oi48.tinypic.com/2hno044.jpg

Min tjej har en svart mops som är i samma ålder, det är sjukt vad lika dem är!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zpnk:

En tjej i min WP-klubb (Weight Pull) är helt reko på att fotografera och vi tog med oss vovvarna och for dit. Så här är kanonfina bilder på mina "bebisar"

Förutom att dina hundar är jättefina så måste jag även kommentera dem sjuukt snygga halsbanden på Leia och Luke!
Vart har du fått tag i dem? Jag blev väldigt sugen på att skaffa ett sådant till min Vorsteh nämligen.

Visa signatur

| Asus ROG Strix G533ZW | Intel i9 12900H | GeForce RTX 3070Ti 16GB | DDR5 16GB 4800MHz | Windows 11 Pro |
| Asus ROG Strix G512LW | Intel i7 10750H | GeForce RTX 2070 8GB | DDR4 16GB 3200MHz | Windows 11 Pro |
| HP Omen 15 | Intel i7 8750H | GeForce GTX 1070 Max-Q OC 8GB | DDR4 16GB 2666MHz | Windows 11 Pro |

Permalänk
Medlem
Skrivet av galaXy:

Förutom att dina hundar är jättefina så måste jag även kommentera dem sjuukt snygga halsbanden på Leia och Luke!
Vart har du fått tag i dem? Jag blev väldigt sugen på att skaffa ett sådant till min Vorsteh nämligen.

http://www.hardcoreharness.se/Halsband1.htm