Permalänk
Medlem

Måste man vänta tills klockan sju för att kunna ladda ner spelet? Om servrarna kommer upp då så är det ju lite konstigt.

EDIT: As far as I know there will be no possibility to register a new account or pre-download before the release takes place. ^Rwy'n @Twitter
Äsch då.

Visa signatur

http://e-sim.org/lan.96619/ | Hjälp Svergie!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Raikiri:

Måste man vänta tills klockan sju för att kunna ladda ner spelet? Om servrarna kommer upp då så är det ju lite konstigt.

EDIT: As far as I know there will be no possibility to register a new account or pre-download before the release takes place. ^Rwy'n @Twitter
Äsch då.

Servarna kommer nog bli lite överlastade när alla vill ha ner klienten ikväll.
Själv väntar man på att få nya datorn nästa månad förhoppningsvis, lite segt att spela med ett GTX 275..

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av mattias_gbg:

Buff the Lib.

sooo underpowered trollolololol

Hehe, men skämt åsido, om Libs blir för jobbiga att ha att göra med kommer det väl skapas typ Reaver-outfits som ägnar all sin tid åt att skjuta ner dem..? Jag vet inte om ni fick någon uppfattning om hur organiserat motståndet var (jag såg bara första filmen), men så här utifrån såg det ganska planlöst ut från deras sida..

Permalänk
Skrivet av PHJ:

Hehe, men skämt åsido, om Libs blir för jobbiga att ha att göra med kommer det väl skapas typ Reaver-outfits som ägnar all sin tid åt att skjuta ner dem..? Jag vet inte om ni fick någon uppfattning om hur organiserat motståndet var (jag såg bara första filmen), men så här utifrån såg det ganska planlöst ut från deras sida..

Sant

Finns många sett att försvara sig mot Liberator's.
Tyvär är det många som inte hittat nån Outfit än eller helt enkelt inte insett vikten av samarbete i spelet.
Men nu släpps spelet "live" så det är bara att organisera sig och ha kul.

Appropå Reavers
http://www.youtube.com/watch?v=KeS2bk3KefU&feature=plcp

Permalänk
Medlem

Vilka servrar kommer det att finnas i Europa och vilken kommer folk att placera sig på?

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Från förstasidan: http://www.sweclockers.com/nyhet/16177-nvidia-slapper-geforce...

Förbättringar för PS2 är kontentan. Tanka/installera och håll tummarna för att det är stabilt. Dryga timmen kvar nu

Permalänk
Medlem

Sjukt taggad, letar andra att spela med, helst en outfit. PM eller rar1012 på skype.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RaR:

Sjukt taggad, letar andra att spela med, helst en outfit. PM eller rar1012 på skype.

Kommer bli episkt

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Planetside 2 is currently under maintenance, och när jag uppdaterade var sidan nere. Inte så förvånande kanske..

Permalänk
Medlem

Sidan är nere

Visa signatur

Programmerare -> PHP | HTML | CSS | JS | Java.

Permalänk
Medlem

steam grabbar....

jag laddar ner nu 7.2 gb, klart om 5 min

Permalänk
Medlem

Så jag har längtat!!

Permalänk
Medlem

Åh, steam ja. Får 11 mb/s, man blir lite imponerad.

Permalänk

Steam säger "Error - no subscription."

*edit* Funkar, ty Tehlamah.

Permalänk
Skrivet av Volvopower:

Steam säger "Error - no subscription."

Samma här. :/

Visa signatur

Corsair 450D |MSI P67A-C45 B3 | Windows 10 |Intel i5 2500K @ 4.5GHz ( Noctua NH-C12P SE14) |RAM:Kingston Fury 16gb | MSI R9 390 Gaming | SSD: Samsung Evo 850 250gb

Permalänk
Medlem

Steam funkar fint för mig. Håller på tanka ner nu

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem

Starta om steam så ska det fungera.

Permalänk
Medlem

Blev ni inloggade ordentligt? Jag fick starta om Steam en gång, men sen gick det.

edit: fuck, nere på 0.5 - 1 mb/s nu, häpp..

Permalänk
Medlem
Skrivet av PHJ:

Blev ni inloggade ordentligt? Jag fick starta om Steam en gång, men sen gick det.

edit: fuck, nere på 0.5 - 1 mb/s nu, häpp..

Jag kan inte logga in på steam, står "ansluter" i hundra år.......

Visa signatur

Programmerare -> PHP | HTML | CSS | JS | Java.

Permalänk
Medlem

Hastigheten droppade fort nu, senaste minuterna under 1 Mb/s

Permalänk
Skrivet av Tehlamah:

Starta om steam så ska det fungera.

Tack. Nu gick det igång

Visa signatur

Corsair 450D |MSI P67A-C45 B3 | Windows 10 |Intel i5 2500K @ 4.5GHz ( Noctua NH-C12P SE14) |RAM:Kingston Fury 16gb | MSI R9 390 Gaming | SSD: Samsung Evo 850 250gb

Permalänk
Medlem

samma här! gick som tåget i början men nu har väll resten av folket börjat ladda ner med

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robonnet:

Hastigheten droppade fort nu, senaste minuterna under 1 Mb/s

Går i 10mbit/sec för mig. Föresten är det sagt något om vart folk tänkt spela? Har själv inte riktigt bestämt mig varken för faction eller något

Permalänk
Medlem

Yeeey, steam loggade in mig. Bara det att butiken är helt tom.....

Visa signatur

Programmerare -> PHP | HTML | CSS | JS | Java.

Permalänk
Medlem

If you want to start pre-downloading PlanetSide 2 just use this one here: http://launch.soe.com/installer/PS2_PSG_setup.exe

Från planetside 2 eu's facebooksida.

Permalänk
Medlem

Ett tips för er som för er som tycker hastigheten gick ner på steam, Välj View-Settings- download+cloud. Ändra land till något av våra nordiska grannar och starta om steam så får ni upp hastigheten lite i alla fall. Verkar inte vara lika belastade som den svenska steam servern.

Permalänk
Medlem

Hmmm... funtar på att testa TR, körde NC under betaperioden. Blev aldrig riktigt kompatibel med NC vapnen dock och fått för mig att TR vapnen har högre frekvens och lägre skada, något som jag tror passar mig bättre. Körde på eurydome-servern tidigare, inga problem där, men om någon har argument för varför man ska välja en annan server som svensk så lyssnar jag gärna.

Permalänk
Avstängd

Det går bra att tank från den officiella sidan också, tog en kvart med min 100 mb lina så det går väl hyfsat fort där.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Avstängd

woodman eller miller? :/

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG