Permalänk
Medlem

Windows login screen eyefinity?

Hej, jag har trippla skärmar, 5760x1080 och undrar ifall jag skulle kunna ha min login/lock screen i eyefinity, som det ser ut just nu tagen ifrån nätet men det ser likadant ut för mig.
Har själv också en "custom" bakgrundsbild istället för "default"

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem

Du kommer aldrig få ett vettigt svar om du inte skriver så vi begriper.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av panpo98:

Du kommer aldrig få ett vettigt svar om du inte skriver så vi begriper.

Vad är det du inte förstår?
Läs om, läs rätt.
han vill att login screen visas på alla skärmar istället för bara en skärm.

Visa signatur

i5 3570K @4.9GHz | XFX Radeon HD7970 Ghz Edition | ASRock Extreme 4 | Corsair Vengeance DDR3 1600MHz, 2x4GB

Permalänk
Medlem

Om du t.ex kollar på bilden, så är just inloggning skärmen över alla skärmar.. bara att formatet/storleken är för liten för att 'dras' ut över alla skärmar.
Tror inte det går att fixa så att själva bilden går över alla skärmar

Visa signatur

-ASUS Crosshair III Formula 790FX ROG-<>-AMD Phenom II X4 945 3.0GHZ 8MB-<>-Corsair XMS3 1600Mhz 12GB PC3-12800 (2X2GB+2X4GB)-<>-XFX Radeon HD6870 1GB-<>-Sapphire Radeon HD6870 1GB-<>-Cooler Master HAFx-<>-Samsung Spinpoint F1 1TB-><-WD RE4-GP Enterprise 2TB->
"Jag har alltid rätt! förutom dom tillfällena då jag har fel" - Unknown

Permalänk
Medlem

Går tyvärr inte. Har samma problem.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av RambOFreAc:

Vad är det du inte förstår?
Läs om, läs rätt.
han vill att login screen visas på alla skärmar istället för bara en skärm.

Det borde du också göra. Läs det han skrivit efter sin fråga. Antingen fattas delar av hans inlägg eller så påstår han att han redan lyckats få det som på bilden som han hittade på internet.

Edit:
Ni har rätt att det inte verka gå. Jag lyckades bara få ut det till halva vänstra och halva högra. Har ej testat custom bakgrunder som trådskaparen snackade om. Inte för att jag bryr mig om login skärmen (Jag använder Truecrypt).

Permalänk
Avstängd
Skrivet av panpo98:

Det borde du också göra. Läs det han skrivit efter sin fråga. Antingen fattas delar av hans inlägg eller så påstår han att han redan lyckats få det som på bilden som han hittade på internet.

Edit:
Ni har rätt att det inte verka gå. Jag lyckades bara få ut det till halva vänstra och halva högra. Har ej testat custom bakgrunder som trådskaparen snackade om. Inte för att jag bryr mig om login skärmen (Jag använder Truecrypt).

Då äre ju för fan du som har problem att förstå, för fler här på tråden förstog vad han menade.

Visa signatur

i5 3570K @4.9GHz | XFX Radeon HD7970 Ghz Edition | ASRock Extreme 4 | Corsair Vengeance DDR3 1600MHz, 2x4GB

Permalänk
Medlem

Jag skrev "Läs det han skrivit efter sin fråga. "EFTER". Du har inte ens försökt förklara den biten. NEJ, jag snackar INTE om sista meningen även om nån gott kunde förklarar varför det inte heller funkar eftersom trådskaparen verka ha problem där med.

Permalänk
Medlem

men vad har ni för problem? det är en utmärkt ställd fråga.

svaret är som jag skrev tidigare; nej, det går tyvärr inte att ändra.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem

Det var likadant för mig när jag körde på eyefinity.
Tror att du får leva med det, dock så borde det inte göra något då du ändå loggar in så fort du kan.
Eller har jag fel?
Sen vill jag tillägga, jag hade inga som helst problem att förstå frågan.

Visa signatur

Stationär: Core i9 13900k | Asus X790 ROG Strix Gaming-F | 32GB DDR5 | RX 7900 XT | Lian Li PC-O11 dynamic evo
Laptop: Macbook Air | Apple M1