Rösta om SweClockers jullogga 2012!

Permalänk

Ser ut som en del gamla ju, inga for min del.

Visa signatur

I5 2500K | 16GB DDR3 "1600" | CORSAIR FORCE GT 128GB | 38TB WD | |ASUS P8P67 DELUXE REV 3 | XFX 7970 | OCZ ZX 1000W | LG 27" | 6.0 STEREO

Permalänk
Medlem

#2 fick min röst, stod mellan den o #6.

Visa signatur

AMD 5800X3D | PowerColor 7900 XT MBA | 32 GB DDR4 2666 MHz | Windows 10 Pro (64-bit)

Permalänk
Medlem

5an får min röst, den enda som stack ut i mängden.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Sjuan, för fan!

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk

Många bra, valde mellan 1an och 7an, blev 1an tillslut!

Permalänk
Medlem

Bidrag 6 fick min röst. klart bäst. God jul.

Visa signatur

FRACTAL DESIGN R3|| GIGABYTE GA- Z68X-UD3H|| INTEL 2500K ||GIGABYTE R9 290 WF||OCZ PRO 700W|| CORSAIR H60|| CORSAIR 8GB VENGEANCE 1600MHZ || SAMSUNG spintpoint f3 || CORSAIR SSD 120gb || SAMSUNG dvd || OS win7|| DELL U2311H"
MEDIADATOR:INTEL I3 540|| ASUS P7H55-M LX P55 || HD5450 || DDR3 2GB || FINLUX 47"

Permalänk
Avstängd

vad i hela fridens, inga vackra natthimlar i år igen ledsamt..

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk

Wow, I skrivande stund är det lika mellan bidrag 6 och 7.

Permalänk
Medlem

De tycker väl helt enkelt att mörkare logotyper inte passar in i designen på sidan. Synd tycker jag, det ger lite julig känsla och skulle passa efter alla år med liknand logotyper! Många fina bidrag med mörkare design som definitivt borde ha fått chansen i omröstningen!

Permalänk
Avstängd

Ger fyran min röst, fina detaljer som man kan njuta av, något jag vill se i jul då ja loggar in på min favorithemsida

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem

Blev nummer 1,
Nummer två var rätt lik de andra och ganska lik förra årets logga men den var väldigt snygg.
Tycker om solen i bakgrunden i nummer 1, har varit en ganska mild start av vintern måste jag säga och rätt soligt, iaf här i småland.

Visa signatur

Stationära:[Fractal Design R2], [Asrock Fatal1ty Professional] , [Vengeance low profile 1600mhz]
[Intel Core i5 2500k 3.3 ghz (Kyld av Noctua nh-d14)], [ Referens XFX HD 6970],
[Corsair TX 650 watt], [ca 750 GB utrymme], [2x Gentletyphoon Utblås och 2x Fractal design inblås]

Permalänk
Medlem

2an fick min röst!

Men tycker även 4an och 6an såg bra ut också!

Permalänk
Medlem

7:an får min röst

Permalänk
Medlem

Många snygga! Men 7:an fick min röst till slut, stilren och fin, och med en stor snögubbe!

Permalänk
Medlem

Gillar alla men fick för mig att 4an såg bäst ut

Permalänk
Medlem

6an, mycket snygg och jag tycker att den är lite roligare än många av dom som bara är snö och ser ut som åren innan. Egentligen skulle jag vinna för att jag slet så med skitprogrammet Illustrator. Ja okej, mina kanske inte var så snygga men ni kan väl köra på en ful logga i år för lite omväxling!? Konformister!

Visa signatur

There's a big calculus party, and all the functions are invited. ln(x) is talking to some trig functions, when he sees his friend e^x sulking in a corner. ln(x): "What's wrong e^x?" e^x replies: "I'm so lonely!"
ln(x): "Well, you should go integrate yourself into the crowd!"
...e^x looks up and cries, "It won't make a difference!"

Permalänk
Medlem

Det blev 7an för mig. Den stod inte ut för mycket från resten av sidan.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Wow!!

Kul att man kom med till finalen

Många riktigt snygga förslag, Jag röstade på 4'an (thumbs up)..!

Longplay

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Ni som röstade på 6an, hur tänkte ni nu?

Visa signatur

Hänger på Sweclockers när jag blir köpsugen.

Permalänk
Medlem

3an utan tvekan. det ska inte vara så himla lätt att se allting. Gillar att det smälter in precis som allting gör när det är vinter och mycket snö ute!

Visa signatur

Det är inte jag som är konstig, det är du som är normal!

Permalänk
Medlem

Fattar inte varför alla gillar sjuan så mycket, vissa sweclockers drar det här med att det ska vara så "cleant" utseende som möjligt lite för långt heh.., med chassi osv. Tycker det är kul med lite färg osv, 4 eller 6 är bäst

Permalänk
Medlem

#6 helt klart.
Kommer passa in fint med det mörka SweClockers temat
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?t=1089561

Permalänk
Medlem

Svårt att välja mellan 3, 4 och 7 för min del. Det var också kul att nummer 5 var lite annorlunda. Överlag väldigt fina bidrag

Permalänk
Avstängd

har det någonsin varit så här jämt ?

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Snusfri

Nummer 4 fick min röst, lagom julaktig utan att vara för mycket.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk

Ångrar att jag röstade på 2an nu. Skulle lätt ta 6an nu när jag ser hur jämnt det är.

Visa signatur

Intel i5 2500K | GTX 980 | ASRock P67 Extreme4

Permalänk
Medlem

6:an är lätt snyggast!!

Permalänk

2:an

Visa signatur

Datorn: Lian Li Lancool PC-K62, 2st powercolor 7970, MSI P67A-GD55 B3, Intel Core i5 2500K, Noctuna NH-D14, Corsair HX750W, 12gb ram, Samsung 840 evo 250GB ssd + 3TB lagring.
Tillbehör: Benq 24", logitech Z5500, Logitech G110 + Mionix Naos 5000

Permalänk
Medlem

Nr 7 helt klart

Nr 7 helt klart!