Massivt med utforskning ?

Permalänk
Medlem

Massivt med utforskning ?

Stalker, far cry 2-3, fallout, är alla spel som är i 1st person till största del och handlar mycket om att utforska, men nu undrar jag finns det fler såna spel i samma typ ? alltså väldigt stora fps med utforskning och mycket extra saker att göra förutom mainquesten ?

Permalänk
Medlem

Elder Scrolls

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem

Borderlands 1 och 2 kan du väl inte ha missat

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sheik Yerbouti:

Elder Scrolls

när blev elder scrolls ett shooter :)?

Visa signatur

5800x3d | 4080 | 4x8 3600 | Strix X570-F

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Coke_Smurf:

Borderlands 1 och 2 kan du väl inte ha missat

Är ju inte mycket utforskning i dom spelen.

Skrivet av Laggzor:

när blev elder scrolls ett shooter :)?

Med pilbåge/magi så är det en shooter

Visa signatur

| i5 2500K@4.2GHz | 8GB Gskill 1600MHz | Gigabyte Z68X-UD3H B3 | GTX 680 2GB w/ Twin Turbo II |
Corsair TX650W | BENQ GW2750HM | 5TB | 60GB Nova 2 SSD | Samsung 830 128GB OS SSD
Ze Best Moosic You'll Ever Hear

Permalänk
Medlem
Skrivet av Laggzor:

när blev elder scrolls ett shooter :)?

Vad jag ser så efterfrågar TS 1st person spel? Vilket finns som val i elder scrolls spelen:)

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sheik Yerbouti:

Vad jag ser så efterfrågar TS 1st person spel? Vilket finns som val i elder scrolls spelen:)

bordelands äger jag redan och elder scrolls är väl nästan givna att man äger ^^ å ja elder scrolls räknas ju som fps

Permalänk
Medlem
Skrivet av Coke_Smurf:

Borderlands 1 och 2 kan du väl inte ha missat

Skrivet av Dwightschrute:

Är ju inte mycket utforskning i dom spelen.

Njaa, finns väl massor att utforska i bordelands, än mer i 2:an med expansionerna.
Tycker det slår far cry 2 och 3 på fingrarna iaf.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Coke_Smurf:

Njaa, finns väl massor att utforska i bordelands, än mer i 2:an med expansionerna.
Tycker det slår far cry 2 och 3 på fingrarna iaf.

Tyckte det kändes som man gick runt i rätt trånga gångar i så gott som hela Borderlands 2 då, har ca 15h speltid i det.

Visa signatur

| i5 2500K@4.2GHz | 8GB Gskill 1600MHz | Gigabyte Z68X-UD3H B3 | GTX 680 2GB w/ Twin Turbo II |
Corsair TX650W | BENQ GW2750HM | 5TB | 60GB Nova 2 SSD | Samsung 830 128GB OS SSD
Ze Best Moosic You'll Ever Hear

Permalänk

kom å tänka på s.t.a.l.k.e.r. men jag vet inte om det är så, har faktiskt inte spelat det.

Visa signatur

- i7 3770K & P8Z77-V Pro - MSI GTX 680 - Vengeance 16GB 1600Mhz -

- The horror... the horror... -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Coke_Smurf:

Njaa, finns väl massor att utforska i bordelands, än mer i 2:an med expansionerna.
Tycker det slår far cry 2 och 3 på fingrarna iaf.

borderlands är ju dock roligast i coop, inte riktigt vad jag är ute efter ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av SatellitPer:

kom å tänka på s.t.a.l.k.e.r. men jag vet inte om det är så, har faktiskt inte spelat det.

stalker finns som första spel jag skrivit ;D

Permalänk
Inaktiv

Tvunget att vara 1st person? Annars kan ju Just Cause 2 är väl ett alternativ. Har för mig det är mycket utforskning i det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon172162:

Tvunget att vara 1st person? Annars kan ju Just Cause 2 är väl ett alternativ. Har för mig det är mycket utforskning i det.

nja inte direkt, det blir otroligt repetetivt efter ett tag med antingen race eller ta över baser eller samla 3 olika föremål xD äger 1an å 2an

Permalänk
Medlem

Rage! Ett spel som liknar sig väldigt mycket med Fallout men är faktist ganska roligt!

Visa signatur

Main PC: Intel Core i7-4790K@Stock, Sapphire R9 390X 8GB, MSI Z97 G5, 16GB DDR3, 240GB SSD, 2 TB HDD, Corsair 750W PSU
Telefon: Samsung Galaxy S8+

Permalänk
Medlem
Skrivet av TrevorFranklin:

Rage! Ett spel som liknar sig väldigt mycket med Fallout men är faktist ganska roligt!

fast är det så bra ? har hört av en del att det var ganska kort och att många gånger var man tvungen att besöka samma ställen

Permalänk

Minecraft

Permalänk
Medlem
Skrivet av zillyme:

fast är det så bra ? har hört av en del att det var ganska kort och att många gånger var man tvungen att besöka samma ställen

Ska jag vara ärlig så vet jag faktist inte, har aldrig spelat det själv!

Men alla spel är ju gratis på Piratebay så!

Visa signatur

Main PC: Intel Core i7-4790K@Stock, Sapphire R9 390X 8GB, MSI Z97 G5, 16GB DDR3, 240GB SSD, 2 TB HDD, Corsair 750W PSU
Telefon: Samsung Galaxy S8+

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lullebulle:

Minecraft

Gud nej xD har lyckats hålla mig borta från det träsket och tänker fortsätta med det xD

Permalänk

Stalker x3 ar ju givna som du skrev. Jag utgar fran att du kort fallout 3 + NV? Dead Island ar stort och mycket att utforska om man vill, mycket narstrid och en del buggar. Rage ar lite samma sak med men vann inte over mig direkt.

Visa signatur

Simlärare

Permalänk
Medlem

WarZ och DayZ?

Visa signatur

Stationära:[Fractal Design R2], [Asrock Fatal1ty Professional] , [Vengeance low profile 1600mhz]
[Intel Core i5 2500k 3.3 ghz (Kyld av Noctua nh-d14)], [ Referens XFX HD 6970],
[Corsair TX 650 watt], [ca 750 GB utrymme], [2x Gentletyphoon Utblås och 2x Fractal design inblås]

Permalänk
Medlem
Skrivet av TrevorFranklin:

Ska jag vara ärlig så vet jag faktist inte, har aldrig spelat det själv!

Men alla spel är ju gratis på Piratebay så!

spel är dock det ända jag aldrig skulle ladda ner dom stackars företagen behöver varje krona dom kan få. kom ihåg ett nedladdat spel skadar inte till ex ea utom dom stackarna som utvecklade spelet ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av zillyme:

spel är dock det ända jag aldrig skulle ladda ner dom stackars företagen behöver varje krona dom kan få. kom ihåg ett nedladdat spel skadar inte till ex ea utom dom stackarna som utvecklade spelet ^^

Sant, men du kan ju ladda ner det först och om du gillar du det så köp det!

Visa signatur

Main PC: Intel Core i7-4790K@Stock, Sapphire R9 390X 8GB, MSI Z97 G5, 16GB DDR3, 240GB SSD, 2 TB HDD, Corsair 750W PSU
Telefon: Samsung Galaxy S8+

Permalänk
Medlem
Skrivet av Coke_Smurf:

Borderlands 1 och 2 kan du väl inte ha missat

Exakt!... sjuk dator du har btw

Visa signatur

i7-10700K 5Ghz / 32GB 3600Mhz / RTX 4070 Ti // OnePlus 8T
Dark mode everything √