Permalänk
Medlem

Rengöring av mitt tangentbord

Jag hade tråkigt, lite att göra och ett extremt smutsigt tangentbord, så jag tog isär det och rengjorde det och tog bilder samtidigt.

Rengöring av mitt tangentbord

Permalänk
Inaktiv

Kul att också andra försöker hålla sina prylar fräscha :D. Jag lider själv av lite tvångssyndrom: äter aldrig vid datorn och så har jag alltid en burk med handdesinfektion på skrivbordet :).

Permalänk
Medlem

Snyggt! Själv så håller jag också alla mina tillbehör rena, det är dessutom ganska roligt att hitta ett gammalt tangentbord att rengöra

Visa signatur

Dator: Chassi: Anidees Crystal Cube Lite CPU: 5900x & Noctua NH-D15 RAM: 32GB DDR4 GPU: Asus RX 7900 XT OC Nätagg: Corsair RM 1000X OS: Windows 11

Permalänk
Medlem

Det där är inget mot vad jag hittade i mitt bord får några år sen, en halv cookie och all möjligt skit

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Vad roligt att så många har sett mitt galleri, att ni har kommenterat och att jag har fått så högt betyg.

Jag lovar att jag har en betydligt modernare dator än vad jag har tangentbord, jag gillar bara att skriva på det här.

Permalänk

Jätte coolt galleri! Inspirerade mig till att göra det samma med mitt tangentbord knapparna hade börjat bli svampiga och det såg väldigt ruttet ut (5 år gammalt). Men efter en ordentlig rengöring så blev det nästintill som nytt igen! Trodde inte så mycket kunde ligga där nere och gömma sig :O. Mådde lite dåligt av vad jag såg måste jag säga :S. Tack för att du gjorde galleriet Du sparade iallafall ett tangentbord från att åka till skroten

Skickades från m.sweclockers.com