Tips för att gå upp i rank snabbare i BF3?

Permalänk
Medlem

Tips för att gå upp i rank snabbare i BF3?

Hej

Jag har haft Battlefield 3 sens det kom ut och även nyligen köpt premium service.
Det är riktigt roligt spel, men tyvärr så hinner man inte spela 24/7 och komma upp i högsta rank, 50 eller vad det nu är.
Tyvärr är det så att ibland så är det riktigt segt att komma igång i spelet, man spawnar och dör direkt av andra som redan är grymma i spelet osv och det kan bli jäkligt segt att försöka plocka poäng för at ranka sig uppåt och låsa upp nya vapen och perks osv...

Har ni några tips på hur man på bästa och snabbaste sätt går upp i rank?
Tipsen kan vara som vilken class ska man köra, vilka vapen, vilket mode, perks och inställningar osv....Allt som kan hjälpa en att gå upp i rank på snabbast möjligast sätt.
Tipsa gärna även om vilken karta man borde köra på eller vilken expansion osv....

Jag tar gärna emot bra strategi tips ifrån er Battlefield 3 veteraner.
(Sen vet jag såklart att man får spela länge och spela bra om man vill komma någon vart.)

Permalänk
Medlem

Varför är det så viktigt att nå högsta rang?
Detta är inte ett MMO där spelet börjar först när man nåt max-level...

Spela för att det är ett kul tidsfördriv istället.

Visa signatur

Citera om du skriver till mig. Annars läser jag troligtvis INTE.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anden12:

Varför är det så viktigt att nå högsta rang?
Detta är inte ett MMO där spelet börjar först när man nåt max-level...

Spela för att det är ett kul tidsfördriv istället.

Det är väl kul att ha ett mål.

Visa signatur

ffffffffc

Permalänk
Medlem
Skrivet av meqanix:

Hej

Jag har haft Battlefield 3 sens det kom ut och även nyligen köpt premium service.
Det är riktigt roligt spel, men tyvärr så hinner man inte spela 24/7 och komma upp i högsta rank, 50 eller vad det nu är.
Tyvärr är det så att ibland så är det riktigt segt att komma igång i spelet, man spawnar och dör direkt av andra som redan är grymma i spelet osv och det kan bli jäkligt segt att försöka plocka poäng för at ranka sig uppåt och låsa upp nya vapen och perks osv...

Har ni några tips på hur man på bästa och snabbaste sätt går upp i rank?
Tipsen kan vara som vilken class ska man köra, vilka vapen, vilket mode, perks och inställningar osv....Allt som kan hjälpa en att gå upp i rank på snabbast möjligast sätt.
Tipsa gärna även om vilken karta man borde köra på eller vilken expansion osv....

Jag tar gärna emot bra strategi tips ifrån er Battlefield 3 veteraner.
(Sen vet jag såklart att man får spela länge och spela bra om man vill komma någon vart.)

för det första högsta ranken är 175 och för det andra du måste spela länge om du vill bli bättre men jag rekommenderar conquest normal eller TDM dom brukar vara där jag får lätt runt 5-10k i score! och sen spela när det kommer 2x XP brukar komma lite då o då för hos premium användare! och en annan rolig grej är det att jag använder för det mesta första vapen du får i support och engeeiner

Visa signatur

Chassi*fractal design define C* *Nätaggregat*EVGA Supernova G2 750W* *Grafikort*EVGA 1070 * *moderkort*MSI Z170A KRAIT GAMING 3X* *Ramminne*Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance LPX Svart* *Processor*Intel Core i7 6700K * *SSD*Samsung 850-Series EVO 500GB**SSD*WD 240GB ssd[B]

Permalänk
Medlem
Skrivet av anden12:

Varför är det så viktigt att nå högsta rang?
Detta är inte ett MMO där spelet börjar först när man nåt max-level...

Spela för att det är ett kul tidsfördriv istället.

Håller med dig att man ska ha det som kul tidsfördriv...
Men jag tycker ändå det skulle varit kul att nå högsta rank. Man får fler vapen och perks ju mer man spelar och ju högre rank man är i osv. Alltså blir det roligare att spela, anser jag.

De flesta är nästan på högsta rank och man märker att de har bra grejor till sina classer.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xquade:

för det första högsta ranken är 175 och för det andra du måste spela länge om du vill bli bättre men jag rekommenderar conquest normal eller TDM dom brukar vara där jag får lätt runt 5-10k i score! och sen spela när det kommer 2x XP brukar komma lite då o då för hos premium användare! och en annan rolig grej är det att jag använder för det mesta första vapen du får i support och engeeiner

*host* 145 *host*

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av meqanix:

Håller med dig att man ska ha det som kul tidsfördriv...
Men jag tycker ändå det skulle varit kul att nå högsta rank. Man får fler vapen och perks ju mer man spelar och ju högre rank man är i osv. Alltså blir det roligare att spela, anser jag.

De flesta är nästan på högsta rank och man märker att de har bra grejor till sina classer.

Skickades från m.sweclockers.com

Du får inte fler vapen ju högra rank du är, Du kan fixa atta Assignments vilken rank du än är bara du har rätt Xpack för det vapnet.
Så det är bara att gå igenom Assignments och kolla vad du för Vapen beroende på vad du gör.

Det är bara att välja och köra! Och som en annan i tråden skrev. Maxrank är 145 och inte 50

Visa signatur

How do you know if a person playing Diablo on Hardcore? They will tell you!

Permalänk
Medlem
Skrivet av meqanix:

Hej

Jag har haft Battlefield 3 sens det kom ut och även nyligen köpt premium service.
Det är riktigt roligt spel, men tyvärr så hinner man inte spela 24/7 och komma upp i högsta rank, 50 eller vad det nu är.
Tyvärr är det så att ibland så är det riktigt segt att komma igång i spelet, man spawnar och dör direkt av andra som redan är grymma i spelet osv och det kan bli jäkligt segt att försöka plocka poäng för at ranka sig uppåt och låsa upp nya vapen och perks osv...

Har ni några tips på hur man på bästa och snabbaste sätt går upp i rank?
Tipsen kan vara som vilken class ska man köra, vilka vapen, vilket mode, perks och inställningar osv....Allt som kan hjälpa en att gå upp i rank på snabbast möjligast sätt.
Tipsa gärna även om vilken karta man borde köra på eller vilken expansion osv....

Jag tar gärna emot bra strategi tips ifrån er Battlefield 3 veteraner.
(Sen vet jag såklart att man får spela länge och spela bra om man vill komma någon vart.)

Skrivet av BrutalSwede:

*host* 145 *host*

är det 145? ursäkta då ahha man håller inte 100% kolla på det

Visa signatur

Chassi*fractal design define C* *Nätaggregat*EVGA Supernova G2 750W* *Grafikort*EVGA 1070 * *moderkort*MSI Z170A KRAIT GAMING 3X* *Ramminne*Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance LPX Svart* *Processor*Intel Core i7 6700K * *SSD*Samsung 850-Series EVO 500GB**SSD*WD 240GB ssd[B]

Permalänk
Medlem
Skrivet av meqanix:

Håller med dig att man ska ha det som kul tidsfördriv...
Men jag tycker ändå det skulle varit kul att nå högsta rank. Man får fler vapen och perks ju mer man spelar och ju högre rank man är i osv. Alltså blir det roligare att spela, anser jag.

De flesta är nästan på högsta rank och man märker att de har bra grejor till sina classer.

Skickades från m.sweclockers.com

Är inte lvl 45 sista ranken när man får prylar? Ranken har inget med upplåsning av prylar till vapnen att göra, du måste få kills. Hoppa in i TDM's för det.

Permalänk
Medlem

CQ och assault tycker jag funkar bra

Visa signatur

GeForce GTX 275. AMD Phenom II X4 640 3ghz. Gigabyte m720-us3. 4GB Ram. Samsung Syncmaster 24" 2ms. Astro A40. Razer Lycosa. Razer Deathadder.

Data = Information, inte dator.

Permalänk
Medlem

Med andra ord är du i en liknande sits som jag, inte alltid den roligaste sitsen. Jag förstår mycket av vad du säger även om ditt mål är att nå hög rang så är mitt mål att få så hög K/D som möjligt.

När man som du och jag ligger lite efter dem som spelar mycket kan det som sagt bli rätt frustrerande att spawn-dö hela tiden, spelet blir ju frustrerande. Att det dessutom slinker in en del fuskare då och då gör ju inte saken bättre. Det har emellertid för mig pekat ganska bra uppåt när det gäller K/D sedan jag bytte tangentbord och mus. Tidigare körde jag med Razer Lycosa tangentbord och Roccat Kone+ mus, bytte till QPAD MK-50 samt Corsair M60 vilket gjorde att min aiming blev avsevärt bättre. Vi kan kalla detta för första tipset.

Rent generellt handlar det om att hålla sig i liv och det gör du enklast genom att alltid försöka sammarbeta med andra spelare genom att gå tillsammans och undvika att gå själv. Alternativet är att köra en tank och göra det bra.

Man skramlar ju ganska enkelt poäng genom att återuppliva folk och då bör man gå i grupp och göra sitt jobb, dock inte gå i den yttersta täten för är det du som får kulan i dig så försvinner poängen med att kunna liva upp.

Plocka flaggor ger gott om poäng, även här bör du gå i grupp för att lyckas med bedriften utan att dö på kuppen.

Vapen:
Vilket vapen du ska använda är jätte svårt att säga för det beror ju på hur bra du är på att träffa, vilken miljö du föredrar att spela i samt vilken spelstil du har. Jag tycker det är väldigt roligt att spela med C4 och då ha något lite mindre vapen med låg rekyl och hög firerate, då kan jag C4 fordon och sedan ta dem som hoppar ur ganska enkelt. Sen är det ju så att DICE ofta ändrar vapens värden vid patchningarna vilket gör att ett tidigare favoritvapen inte längre bettar som förr och då får man leta efter ett nytt. Personligen gillar jag nästan alla vapen då alla har sin speciella karaktär, ibland vill man ju köra close combat och ibland range och ibland lite blandat.

Klass:
Som jag tidigare nämnde tjänar du nog mest poäng genom att återuppliva folk. Jag kan få ganska mycket poäng genom att C4 tanks men det är lite svårare än att återuppliva någon. Annars skulle jag helt enkelt säga att du själv nog måste avgöra vilken klass som är mest intressant för dig för ju roligare det är att spela desto bättre kommer det att gå för dig.

Det bästa sättet att träna upp sin reaktion och rörelseförmåga är att köra Gun Master läget för då får man aldrig vila samt att du då får pröva på många olika vapen (även de du inte låst upp) och säkert hittar ett som du gillar. Kör man deathmatch är ju det också bra för reaktionen men här måste man själv välja vapen och har du inte så många blir det mindre kul.

Kort sagt:
Se till att gå i grupp, plocka flaggor och återuppliva så många du bara kan.

Visa signatur

ASUS ROG Strix X570-F, AMD Ryzen 9 5900X, ASUS GTX 1080 Ti Strix Gaming OC, 32GB G.Skill Trident Z Neo CL16 3600MHz, Arctic Freezer II 240, Seasonic Prime Titanium 850W, Phanteks Enthoo Evolv X, 2x Samsung 970 EVO Plus 1TB, Seagate Firecuda 2TB, Seagate Ironwolf 4TB, ASUS PG278Q

ASUS ROG Crosshair VI Hero, AMD Ryzen 9 3900X, ASUS RTX 2060 Dual OC, 16GB G.Skill Flare X CL14 3200 MHz @3200 MHz, Arctic Freezer 240, Seasonic Prime Titanium 850W, Phanteks Eclipse P400S Glass, Samsung 960 Pro 512GB, Samsung 850 Pro 512GB, Seagate Ironwolf 4TB, ASUS PG278Q

ASUS Maximus V GENE, Intel i7 3770K @ 4,6 GHz (1.190 V), EVGA GTX 670 FTW SLi, 8GB G.Skill TridentX CL10 2400 MHz, Samsung 850 Pro 512GB, Samsung 840 Pro 256GB, Corsair Hydro H100i, Corsair AX860i, Fractal Design Define R4W, ASUS PG278Q

Permalänk
Medlem

Att nå sista ranken är lite trist på ett sätt även om det är skönt att slippa "jaga" se.

Men om du vill ha mycket poäng snabbt är det close quarters som medic som gäller. Ta en M16, paddlar o mediclåda och kör järnet. Hinner få massor av poäng på dom korta rundorna efter ett tag när du kan banorna. Och då du känner vapnet bra.

Jag får iaf betydligt mer poäng på dom är TDM kartor där du bara får kills. Flaggorna i CQ gör mycket för poängen. Speciellt då det är dubbel xp.

Visa signatur

NZXT H2 Vit| i7 2600 + Hyper 212 | Fractal Design Newton R2 650W | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | G.Skill Ripjaws X 2x4GB | SSD A-Data 511 120 GB | 1TB WD Caviar Blue | Gigabyte GTX670 Windforce 3X OC | 2 x DVD | Corsair Vengeance K60 & Razer Imperator & Steelseries Siberia V2 USB

Permalänk

Själv tycker jag CQ eller rush i en mer close quarter bana (behöver inte vara close quarter banorna) och sen maxa på objectives. Sen är ju assault bra och då revivea sina teammates, men sen också köra recon med en icke sniper och då placera tugs och beacon strategiskt så att du tjänar på spawns och massa assists o sånt där utan att göra något alls.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tjodd:

Är inte lvl 45 sista ranken när man får prylar? Ranken har inget med upplåsning av prylar till vapnen att göra, du måste få kills. Hoppa in i TDM's för det.

Man får ju fina dogtags i colonel 10, 25, 50 och 100

OnT: När det gäller att få mycket poäng, satsa på att få lätta medaljer Typ transport vehicle medal (Kör Aftermath med en Rhino (tror jag den heter)) eller M-COM attacker medal

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |

Permalänk
Medlem

Det är nog därför jag inte gillar att spela BF3. Det är inget större fel på det, tvärtom egentligen, men det uppskruvade tempot, hetsen kring poängsamlandet, "ägandet", fuskanklagandet och trashtalkandet som alltid uppstår är en spelmiljö jag inte är speciellt förtjust i.
Den fria, öppna sandlådan är numera en liten grusstig.

Hoppas Dice vågar gå tillbaka till en aningens mer nedtonad "setting" till nästa spel. Om det är någon som skulle klara av det är det väl ändå Dice?

Permalänk
Medlem

Är du enbart ute efter poäng så lira någon TDM bana, lägg dig i ett hörn och lura omkring med MAV hela rundan och spotta som en tok samt förstör utrustning för fiendelaget. Var så jag låste upp alla vapen för recon samt tog lite levels under en 2ggr XP vecka. Vill du vara lite mer hands-on så lira typ 870MCS på små banor eller TDM.

Vill du låsa upp saker till vapen är också TDM ett ganska bra gamemode tillsammans med Rush eftersom det är mycket fiender på lite yta. Kan tänka mig att scavanger kan vara kul att kasta in här och där också för lite omväxling.

När det kommer till vapen, klass etc så började i varje fall jag min karriär med att älska assault pga medpacks och att assault rifles är ganska enkla att använda. Lira M16 som alla andra så löser det sig nog, även om jag själv föredrar G3A3 och AUG men de har du nog inte ännu? Som Engineer tror jag att A-91 kan vara ett bekvämt vapen om du kastar på laser sight och valfritt sikte för bekväm hip-fire accuracy. Som Support är startvapnen ganska ok fram tills du får PKP (som har ett horribelt iron sight) men blir ganska fin så fort du får ett nytt sikte. Annars ser jag en hel del Type-88 sen förra patchen så jag antar att den är ganska fin nu också. Som recon har jag ingen aning eftersom jag är väldigt dålig som recon

Försök ta assignements, är så jag lärt mig och fortfarande lär mig spela. Du får mycket vapen och en del uppdrag är faktiskt väldigt lärorika medans andra är rena rama självmorden (typ döda folk med repair tool).

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tjodd:

Det är nog därför jag inte gillar att spela BF3. Det är inget större fel på det, tvärtom egentligen, men det uppskruvade tempot, hetsen kring poängsamlandet, "ägandet", fuskanklagandet och trashtalkandet som alltid uppstår är en spelmiljö jag inte är speciellt förtjust i.
Den fria, öppna sandlådan är numera en liten grusstig.

Hoppas Dice vågar gå tillbaka till en aningens mer nedtonad "setting" till nästa spel. Om det är någon som skulle klara av det är det väl ändå Dice?

Längtar dock efter BF2s vapen upplåsningssystem där du blev högre rank så fick du välja ett vapen mellan olika kategorier.

Visa signatur

Ryzen 7 3700X | MSI B550 Tomahawk MAG | 3600mhz DDR4 | RTX 3070 | EVGA G2 Supernova 750W | Phanteks Enthoo Pro M

Permalänk
Medlem

TDM eller Gun master. Bäst score/min om du är bra. Kom ihåg att ressa mycket i TDM, så kör assault. Eller så kör du sniper och får en jävla massa marksman bonus.

Visa signatur

Intel I5 7600k, 16GB 2400mhz , 2x Sapphire Nitro 390, 1,25 tb HDD, 250gb SanDisk Ultra SSD, 950w nätagg.

Permalänk
Medlem

Dubbel XP weekend i Februari + Metro 64 High ticket meatgrinding = mycket poäng, dock en smula tråkigt efter ett tag.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Förstår inte riktigt vitsen med att gå upp till maxad rank....men mitt bästa tips är conquest och så kör du som tank eller skytt i helikoptern. Brukar i snitt få mellan 15-20k exp för en omgång om jag kör med dom. Tycker att du hellre ska köra det som du tycker är roligt och bli bra på det. Att köra spela med vänner hjälper en hel del också.

Permalänk
Medlem

Hora runt på Metro som assault med medkit och paddlar så ska du se att du får en hel drös poäng.
Mest hjärndöda sättet att köra dock.

Annars blir du skitbra i tank/heli/jet och äger servern istället. Betydligt roligare.

Visa signatur

Ducati Streetfighter 848, -2013
Yamaha FZR 1000, -1987

Permalänk
Medlem

Metro CQ 64players.

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | CPU: i7 2600k Kylare: Corsair H100i | Moderkort: Asus Maximus IV Gene-Z | Minne: Corsair Vengance 8GB 1600Mhz | GPU: EVGA GTX780 SC | PSU: Corsair AX 850w | HDD1: Corsair Force GT 120gb | HDD2: 2TB WD Green | HDD3: Samsung 840 256gb | HDD:4 Samsung 1TB | Skärm: Dell U2311H IPS

Permalänk

Teamwork!

Visa signatur

Tip: When vertices won't merge, check the normals.

Citera!

Permalänk

Noshahr Canals, TDM, 32 spelare, Assault, AEK-971, G18 Suppressed och medic kit.

Givetvis krävs skicklighet också.

Permalänk
99:e percentilen

Kör tighta banor, t ex Metro (Conquest), Grand Bazaar (Conquest) eller Noshahr (TDM), eller stora banor.

Om du kör små banor: Kör Assault eller Support och lägg ut medkit och ammo. (När du lägger ut ett nytt försvinner det du la ut innan, så du kan inte spamma ut dem.) Är du Assault, reviva teammates! Är du Support, lägg suppressive fire! Du behöver inte träffa ett enda skott för att få poäng.

Om du kör stora: Försök cappa flaggor och därmed casha in hundratals poäng. Funkar även bra i Conquest Domination (Close Quarters).

Om du spelar på det sättet kommer du plocka mer poäng än om du bara försöker döda. Jag minns själv hur sjukt dålig jag var i början. 1–20 var normala stats för mig de 100 första timmarna. Nu, efter över 400 timmar, får jag oftast positiva stats.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Här kommer mina tips för höga poäng

  • Var alltid längst fram

  • Spawnar du på någon som är i strid, spamma 3 och släng ut ett healthpack

  • Spela Assult för det mesta

  • Ta upp supportkit och släng ut en ammo låda, tänk på att placera den strategiskt så den inte sprängs 1 sekund senare av en granat

  • Ser du att många lagkamrater står vid ett hörn och strider, anslut dig inte till dem då utan spring runt/försök att flanka

  • Utnyttja supression till max. Vet du att de sitter en kille bakom en låda och du inte kommer åt honom, ge supressing fire! Räcker med single fire ett par gånger.

  • Var alltid längst fram

  • Ta upp recon-kits och släng ut tugs när tillfälle erbjuds.

  • VAR ALLTID LÄNGST FRAM, Tål att sägas många gånger.

  • Se tiill att vara i squads eller skapa en egen där ni använder attack/defend order, ger mycket poäng om alla gör det som de ska.

Viktigast av allt, ha kul!

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xquade:

för det första högsta ranken är 175 och för det andra du måste spela länge om du vill bli bättre men jag rekommenderar conquest normal eller TDM dom brukar vara där jag får lätt runt 5-10k i score! och sen spela när det kommer 2x XP brukar komma lite då o då för hos premium användare! och en annan rolig grej är det att jag använder för det mesta första vapen du får i support och engeeiner

Ok, jag kanske inte behöver sikta på att nå 175 eller som någon annan rättade, rank 145.
Jag vill iaf komma upp i högre rank än vad jag är i nu. Nu är jag i rank 28.
Rank 50 ligger väl dem flesta i och då antar jag att man har låst upp massa perks och vapen...

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av meqanix:

Ok, jag kanske inte behöver sikta på att nå 175 eller som någon annan rättade, rank 145.
Jag vill iaf komma upp i högre rank än vad jag är i nu. Nu är jag i rank 28.
Rank 50 ligger väl dem flesta i och då antar jag att man har låst upp massa perks och vapen...

145 är max. När du når 45 blir du Colonel, och sedan Colonel Serivce Star 1, 2, 3 osv.

Tror att du låser upp .44 Magnum på rank 44 eller nåt. Riktigt go revolver.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av topfuel:

Längtar dock efter BF2s vapen upplåsningssystem där du blev högre rank så fick du välja ett vapen mellan olika kategorier.

Hade BF2 levelar? Har jag missat något?

Du kanske menar BF: BC2?

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrutalSwede:

Hade BF2 levelar? Har jag missat något?

Du kanske menar BF: BC2?

Jo, det fanns. Var inte så hysteriskt många vapen och inga attachments. Tog längre tid att levla upp och få tag på fler vapen.