APP för att spela in samtal Android? Småbrådis

Permalänk
Medlem

APP för att spela in samtal Android? Småbrådis

Hej, behöver en app för att spela in samtal på min Androidmobil. Jag har provat 3 olika: Record my call, call recorder och auto call recorder. Problemet är att det är bara jag som hörs, personen i andra änden hörs inte alls eller mycket lite så det är oanvändbart. Har provat flera olika inställningar men inget fungerar.

Väldigt tacksam för tips om någon fungerande app.

Permalänk
Medlem

dom apparna som finns fungerar så, ifall du inte ska ha någon extern inpelare så får du helt enkelt slå igång högtalarfunktionen i telefonen

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakke87:

dom apparna som finns fungerar så, ifall du inte ska ha någon extern inpelare så får du helt enkelt slå igång högtalarfunktionen i telefonen

Tack.

Jag har provat det också men det fungerar inte.
Kan du tipsa om någon app du vet fungerar så ska jag prova igen. Jag har en HTC Desire S.

Permalänk
Skrivet av hakke87:

dom apparna som finns fungerar så, ifall du inte ska ha någon extern inpelare så får du helt enkelt slå igång högtalarfunktionen i telefonen

Seriöst, finns det inte till Android? Har ett sånt program till min N9 som funkar perfekt (både inkommande och utgående röst hörs) och ja. Helt otroligt om det inte finns till android (jag tror dig, tycker bara det är underligt)

Visa signatur

MAIN OS: W10PRO 64-bit, CPU: Intel 4790k @4,0GHz, CPU-kylare: Noctua NH-U9B SE2, GPU: ASUS DCII OC GTX 670, RAM: 32GB Kingston 1866MhZ, BRÄDA: ASUS Z97-A, SKÄRM: Benq BL2400PT + Samsung Syncmaster 940BW, LÅDA: Corsair 550D
LAPTOP ASUS 1215N | TV LG 55UF850V | NAS WD EX2 8TB | MOBIL YotaPhone 2 & Samsung Galaxy A3 | PLATTA Lenovo Yoga Tab 3 Pro & Linx7 32GB
KAMERA Canon 760D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Typen_200:

Seriöst, finns det inte till Android? Har ett sånt program till min N9 som funkar perfekt (både inkommande och utgående röst hörs) och ja. Helt otroligt om det inte finns till android (jag tror dig, tycker bara det är underligt)

jag har letat och testat men på alla seriösa appar så står det att inkommande ljudet inte fångas upp utan att använda speaker

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakke87:

jag har letat och testat men på alla seriösa appar så står det att inkommande ljudet inte fångas upp utan att använda speaker

OK. Har du någon du vill framhålla? Gärna tips om inställningar också:-)

Permalänk
Medlem

nej jag hade ingen direkt användning utav det när man inte kunde få med ingående ljudet. Men den jag fastnade mest för under den korta perioden var auto call recorder https://play.google.com/store/apps/details?id=com.appstar.cal...

mest för den funktionen att den kunde synka med dropbox

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakke87:

nej jag hade ingen direkt användning utav det när man inte kunde få med ingående ljudet. Men den jag fastnade mest för under den korta perioden var auto call recorder https://play.google.com/store/apps/details?id=com.appstar.cal...

mest för den funktionen att den kunde synka med dropbox

Har nu testat den och kommit fram till att om jag efter inspelningen drar över filen och lyssnar på datorn så fungerar det någorlunda men långtifrån bra.