Stats återställda på Battlelog

Permalänk
Medlem

Stats återställda på Battlelog

Hej!

Allt var normal igår kväll när jag spelade senast men nu idag när jag skulle spela så var alla mina stats återställda till noll. Jag har inte ens varit i närheten av "Reset stats" knappen.

Antingen så har DICE misslyckats igen eller nån hacker. Det är flera andra som har fått sina stats återställda. Har detta hänt för någon av här?

Visa signatur

/Felix

Permalänk
Skrivet av FyoDisco:

Hej!

Allt var normal igår kväll när jag spelade senast men nu idag när jag skulle spela så var alla mina stats återställda till noll. Jag har inte ens varit i närheten av "Reset stats" knappen.

Antingen så har EA misslyckats igen (om det är dom som står för allt sånt) eller nån hacker. Det är flera andra som har fått sina stats återställda. Har detta hänt för någon av här?

Det har hänt för min kompis med, han är level 1 igen och är inte glad över detta.

Visa signatur

Lagring 2x Intel 330 180 GB/Seagate Barracuda 1 TB/ Western Digital Black 1 TB | Moderkort Asus P8Z77 V - LX2 | CPU Intel i5 3570K | GPU MSI Geforce 660TI | PSU seasonic 520 W | Ram 2x4 GB Corsair Dominator | Chassi Fractal Design R4 black

Tagentbord Tesoro Durandal ultimate Black | Mus Qpad 5K

Permalänk
Avstängd
Skrivet av FyoDisco:

Hej!

Antingen så har EA misslyckats igen (om det är dom som står för allt sånt) eller nån hacker. Det är flera andra som har fått sina stats återställda. Har detta hänt för någon av här?

This soldier doesn't have any stats... yet.
Står det för mig. Antagligen battlelog som buggar ur, igen.

Globalt problem.

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Medlem
Skrivet av Demonoidz:

This soldier doesn't have any stats... yet.
Står det för mig. Antagligen battlelog som buggar ur, igen.

Globalt problem.

Samma här, orkar inte ens spela ett game för att se om det hjälper <.<

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Relive:

Samma här, orkar inte ens spela ett game för att se om det hjälper <.<

Är en stor tråd (som jag linkade). Den har blivit klistrad, så det är säkert bara Dice som kukade ur med en update igen.

Visa signatur

E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Medlem

Coolt, då kan man spela publikt där alla kör med samma vapen?

Hoppas det håller i sig länge.

Visa signatur

Dualbot, w10, Ubuntu, 2600k

Permalänk
Medlem

Går det inte att återställa så blir det nog inge mer bf3 för mig på ett bra tag...

Men dom har uppmärksammat problemet och kollar på det nu. Är ju ganska allvarligt enligt mig så dom bör försöka lösa det fort.

Visa signatur

/Felix

Permalänk
Medlem
Skrivet av Modellören:

Måste förstöra för dig nu.

Det är inte alla som har fått sina stats återställda.

Visa signatur

/Felix

Permalänk
Avstängd
Skrivet av FyoDisco:

Går det inte att återställa så blir det nog inge mer bf3 för mig på ett bra tag...

Men dom har uppmärksammat problemet och kollar på det nu. Är ju ganska allvarligt enligt mig så dom bör försöka lösa det fort.

Inte första gången det har hänt. Blir nog bra snart så.

Visa signatur

E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Skrivet av FyoDisco:

Måste förstöra för dig nu.

Det är inte alla som har fått sina stats återställda.

Bara dom som fuskar har fått sina stats återställda.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Modellören:

Min första tanke också!

Hoppas det håller i sig för alltid.

Visa signatur

5700X3D | 5080 Prime OC | Katt

Permalänk
Inaktiv

Jag har inte fått mina stats återställda iaf. Bara att spela på

Permalänk
Medlem
Skrivet av furuliden:

Bara dom som fuskar har fått sina stats återställda.

Nej jag fuskar inte...så?

Visa signatur

Permalänk

Har också fått mina stats resetade, är så jävla less på EA. Tror ni det kommer fixas eller är det permanent?

Visa signatur

Define C, GTX 1070, R5 1600, ROG STRIX B350-F, AX860
Logitech G533, Logitech G502, QPAD MK 80

Samsung Galaxy S8 Plus, Synology DS218+ 8TB, AKRACING GaMiNGl33t-stol, Lenovo Yoga 710

Permalänk
Medlem

Kanske bara är en stats servers som ballat ur... förhoppningsvis är det fixat snart.

Visa signatur

| MSI B650 Tomahawk | Ryzen 7 9800X3D | ASUS RTX 3070 | 64GB DDR5 6000MHz | MSI MPG A1000G | Samsung 970 Evo M.2 1TB + 2x WD Black SN850X 2TB|

Permalänk
Medlem

lustigt... Dom har inte fått ordning på liret än... Blir ingen BF4 för mig. jag ger upp och har lirat nästan hela FBsrien Sedan Battelfield 1942"

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag har kvar mina stats iallafall. Hade gärna bytt plats med dig. Tycker att spelet är ganska tråkigt med allt upplåst.

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wrathborn771:

Jag har kvar mina stats iallafall. Hade gärna bytt plats med dig. Tycker att spelet är ganska tråkigt med allt upplåst.

Det rasslar ju till med medaljer hit och dit och upprankningar så...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

[QUOTE="Wrathborn771;13561577"]Jag har kvar mina stats iallafall. Hade gärna bytt plats med dig. Tycker att spelet är ganska tråkigt med allt upplåst. :([/QU
Du kan ju resetta manuellt. Men tror att det kanske är premium.

Visa signatur

/Felix

Permalänk
Avstängd

[QUOTE="FyoDisco;13561666"]

Skrivet av Wrathborn771:

Jag har kvar mina stats iallafall. Hade gärna bytt plats med dig. Tycker att spelet är ganska tråkigt med allt upplåst. :([/QU
Du kan ju resetta manuellt. Men tror att det kanske är premium.

Är inte så det fungerar. Du resettar score per min, accuracy, wins och K/D (men inte längst ned på sidan. bara bredvid time played). Värdelös funktion.

Visa signatur

E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk

Det hände en kompis, det är fortfarande inte återställt, han är orolig :/

Visa signatur

I'm dreaming of a technical christmas, just like the ones at webhallen. I'm dreaming of the good christmas, when sweclockers will come byyy.

Permalänk
Medlem

Det är säkert bara en statsserver som krånglar och förhoppningsvis så kommer statsen tillbaka igen hyfsat snart.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

[QUOTE="Demonoidz;13561678"]

Skrivet av FyoDisco:

Är inte så det fungerar. Du resettar score per min, accuracy, wins och K/D (men inte längst ned på sidan. bara bredvid time played). Värdelös funktion.

Okej, så alla ens vapen och assignments är kvar?

Skrivet av flyawaynille:

Det är säkert bara en statsserver som krånglar och förhoppningsvis så kommer statsen tillbaka igen hyfsat snart.

Mmh, hoppas det

Visa signatur

/Felix

Permalänk
Avstängd

[QUOTE="FyoDisco;13561910"]

Skrivet av Demonoidz:

Okej, så alla ens vapen och assignments är kvar?

Mmh, hoppas det

Japp.

Visa signatur

E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Medlem
Skrivet av Modellören:

Score/Min, W/L ratio, Accuracy och K/D ratio är det enda som försvinner

Permalänk
Medlem

kan detta vara anledningen till att det är så få som kör bf3 för tillfället? för nu när jag skulle in o splea var det en ca 120 personer totalt!!!!
vilket gör det oändligt tråkigt. då det i princip inte finns några att köra med :/

Visa signatur

Jag tar jobbet med mig hem, i form av Tinitus.

Permalänk
Medlem

har mina stats kvar köpte dock spelet i februari i år så mitt konto är nog reggat på en annan server än era som krånglar...

Visa signatur

Ryzen 7 5700x3d, MSI B450 Tomahawk Max, 2x16 gb kingston reaper rgb 3600 mhz Gigabyte rtx 4060 ti Eagle OC och nätagg be quiet 700w SSD: 1 tb pny cs 900, 2x Kingston Fury 1 tb, wd blue ssd 500gb, 1x Samsung PM9A1 1 tb

Permalänk

Från battlelog:

Citat:

[PC] We are aware of the current stats issue some PC players are experiencing and looking into it. Stay tuned for updates as they happen!

Jag hade kvar mina stats i alla fall

Visa signatur

För övrigt anser jag att Copyswede bör förstöras.

Permalänk

Min stats är kvar o jag har spelat sen det kom ut. Det var nå fel förut idag när jag skulle logga in. Sen när jag var inne så fanns det inga servrar å spela på.

Visa signatur

Min dator
"Delid" I7 4790K@4.8Ghz 1.390v adaptiv volt + 16GB Gskill TridentX cl 9 2400mhz Vattenkylning EK-Supremacy naked Ivy mount. SLI 2xEvga GTX 980 Ti 6GB SC+ ACX 2.0 [Evga supernova P2 1000w]Min spel burk Corsair 900D

Permalänk
Medlem

Står tydlig på battlelog där olika statusmedelanden från dice alltid står: "[PC] We are aware of the current stats issue some PC players are experiencing and looking into it. Stay tuned for updates as they happen!"

Visa signatur

AMD R9 280x @1100/1600Mhz | i5 2500k @4Ghz | 120GB intel 330-series SSD | 8GB 1600mhz RAM