Permalänk
Medlem
Skrivet av Blomman1337:

Tror många, som jag, väntar på Betan eller en större uppdatering. Dåligt med folk på servrarna och dåligt med servrar, blir troligtvis bättre med mer innehåll.

Känns annars som att man har tröttnat lite på spelet i förtid men jag själv har mest tröttnat på alla idioter på servrarna.

Vad händer själv?

Haha, trodde en massa folk hade köpt spelet och lirar det varje dag! Själv har jag fortfarande inte installerat den, orkar inte stressa, har mycket annat för tillfället.

Permalänk
Medlem

Om någon vill ha nycklar till Arma 3 Alpha lite så delar de ut gratis nycklar på www.rv4a3.org. Trodde först det var någon form av scam så jag angav en temporär mailadress men döm till min förvåning när det efter några minuter kom ett mail med en nyckel som fungerar på Steam.

Permalänk
Geeks Gaming

Är i beta nu

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Idiotech:

Om någon vill ha nycklar till Arma 3 Alpha lite så delar de ut gratis nycklar på www.rv4a3.org. Trodde först det var någon form av scam så jag angav en temporär mailadress men döm till min förvåning när det efter några minuter kom ett mail med en nyckel som fungerar på Steam.

Kommer man få det fulla spelet sen?

Permalänk

Har du köpt ALPHA eller BETA så får du det fulla spelet senare utan att det kostar dig extra.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Flexiblus:

Har du köpt ALPHA eller BETA så får du det fulla spelet senare utan att det kostar dig extra.

Är inte det bästa att köpa denna direkt?

https://store.bistudio.com/arma3-supporter-edition

Permalänk

Det går bra det också . Du får mycket mer men betalar lite mer.

Permalänk
Medlem

Det som jag personligen är mest missnöjd med är alla vapen samt vissa fordon som är prototyper till största delen. Upplever de som märkligt får inte samma realism känsla. Dem får gärna ha med dem men dem kunnde ju haft med lite verkliga vapen iallafall typ scar/m4/m16/ak74/akm.
När jag kör vilket inte hände jätte ofta så kör jag i 9/10 fall med vapen från moddar

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk

Lustigt: Få gråter när man ser buggar eller ofärdigt content i Arma t.ex.
Alla gråter och är experter inom området när samma saker förekommer i BF-spel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av upl8447:

Det som jag personligen är mest missnöjd med är alla vapen samt vissa fordon som är prototyper till största delen. Upplever de som märkligt får inte samma realism känsla. Dem får gärna ha med dem men dem kunnde ju haft med lite verkliga vapen iallafall typ scar/m4/m16/ak74/akm.
När jag kör vilket inte hände jätte ofta så kör jag i 9/10 fall med vapen från moddar

nästan alla vapen är ju tagna från verkligheten, är nog bara mx serien som är ett "nytt" påhitt än så länge som har liknelser med acr plattformen

katiba = kh2002
mk20 = fn f2000
trg = tavor tar
etc

men visst, det skulle vara trevligt med ar 15 plattformen och ak's etc också

Visa signatur

7800x3d - asus x670e hero - kingston fury 64gb 6000mhz ddr5 - xfx 9070 xt - 2tb kingston fury m2 - 1tb wd black sn850 - 1tb wd black sn850x - corsair hx1200 - lg 34gs95qe - lg 27gl850-b - acer xv322qkkv

Permalänk
Skrivet av upl8447:

Vad snackar du om? Tyckte de flesta såg ut att vara riktiga vapen, om några kanske lite modifierade, men ett par "vapen-som-finns-i-alla-spel-ever-vapen" är ju inte fel heller, kommer kanske några senare, ett par AKs vore trevligt

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Man får heller inte glömma att ARMA III utspelar sig någon gång 2030, det är alltså inte så konstigt att det är prototyper som är med i spelet.

Permalänk
Medlem

Alla vapen kommer lätt att gå att modda in, finns ju redan all in arma som gör det möjligt att spela all arma 2 content i arma 3. Tror jag och min "clan" kommer fortsätta lira med nutidens vapen som svenska armen använder sig av

Permalänk
Avstängd

Vad är "Digital Maps" som man får med i den versionen som kostar 44?
Vill helst lägga så lite som möjligt för jag behöver inte Cold war assault eller något soundtrack för den extra pengen.
http://www.arma3.com/buy

Är det framtida kartor/banor som kommer kosta eller ? Jag förstår faktiskt inte. Hur fan kan man ta betalt för en karta?

Permalänk

Bara så ni vet så är Arma 3 BETA nu. Och det finns redan relevant tråd ifall ni är intresserade

http://www.sweclockers.com/forum/138-arma-och-dayz/1219232-ar...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bort:

Vad är "Digital Maps" som man får med i den versionen som kostar 44?
Vill helst lägga så lite som möjligt för jag behöver inte Cold war assault eller något soundtrack för den extra pengen.
http://www.arma3.com/buy

Är det framtida kartor/banor som kommer kosta eller ? Jag förstår faktiskt inte. Hur fan kan man ta betalt för en karta?

Skulle gissa på kartor över stratis och altis som är interaktiva kanske?

Är väl samma sak som med andra collectors edition där man får med allt möjligt skit

Permalänk
Medlem
Skrivet av TearGasJazz:

Lustigt: Få gråter när man ser buggar eller ofärdigt content i Arma t.ex.
Alla gråter och är experter inom området när samma saker förekommer i BF-spel.

Helt enkelt lite fler mogna personer som lirar och har koll på Arma medans det är en yngre grupp som gråter för bf ?

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka :)
Speccs = Intel i7 2600K (4,5Ghz) med Sluten H80 vattenkylning sittandes på ett AsRock Z68 Extreme 7 Gen 3, Detta arbetar tillsammans med ett Nvidia GTX 680 4GB Phantom och 16GB Vengeance, samt 120 GB's SSD-OCZ Vertex 3 Max IOPS, alltsammans sitter monterat i ett H2 chassi. Bilden visas med hjälp utav Samsung's Syncmaster 245B.