Permalänk
Medlem

är mitt batteri dött?

har haft min telefon snart 2 år, o nu har skärmen slutat att fungera, o den vill inte ladda O.o, den kan ladda när man har den avstängd så hoppsar den på av laddningen, då laddar den, men om man har telefonen på o ansluter laddsladden så laddar den inte, så man måste ha den avstängt för att den ska ladda, någon som vet vad jag kan göra? snälla hjälp

Visa signatur

i5 4670k 4.0 GHz | noctua dh-u9b | MSI GTX 1060 3gb gaming x | Msi z87-G45 | 16 gb A-data inet edition | Be quiet power zone 650W | R.A.T. 7 white editon | razer goliathus speed edition xl | Corsair Vengeance K70 | Windows 10 |

Permalänk
Medlem

Har du provat hard reset?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av spokiii:

har haft min telefon snart 2 år, o nu har skärmen slutat att fungera, o den vill inte ladda O.o, den kan ladda när man har den avstängd så hoppsar den på av laddningen, då laddar den, men om man har telefonen på o ansluter laddsladden så laddar den inte, så man måste ha den avstängt för att den ska ladda, någon som vet vad jag kan göra? snälla hjälp

kanske dags att byta batteri du vet köpa nytt , Batterier laddas ur och behöver förnyas dom håller inte i all evighet. har du en ajfan får du skylla dig skälv, då du inte kan göra det skälv mer en att lämna in den till iphone för att byta batteri. Dock kostar väl detta typ 300kr för batteriet och 500 för arbetskostnaden

Visa signatur

MIn dator: Intel i7 4770k@4,6ghz, Gtx 780, 32gb ddr3 1866 ,4,25tb hd
Min Htpc: Intel i7 2600k@4,6ghz 1*gtx 760 ,16gb ddr 1600 ,4tb hd

Permalänk
Medlem
Skrivet av dallaboo:

Har du provat hard reset?

hur gör man de?

Visa signatur

i5 4670k 4.0 GHz | noctua dh-u9b | MSI GTX 1060 3gb gaming x | Msi z87-G45 | 16 gb A-data inet edition | Be quiet power zone 650W | R.A.T. 7 white editon | razer goliathus speed edition xl | Corsair Vengeance K70 | Windows 10 |

Permalänk
Medlem

min skärm funkar ju inte så kan inte annat än sätta på den o stänga av....

Visa signatur

i5 4670k 4.0 GHz | noctua dh-u9b | MSI GTX 1060 3gb gaming x | Msi z87-G45 | 16 gb A-data inet edition | Be quiet power zone 650W | R.A.T. 7 white editon | razer goliathus speed edition xl | Corsair Vengeance K70 | Windows 10 |