Permalänk
Medlem

Alltså vad är det här, jag är så grymt jävla besviken. Dem har lagt ner 5 år på spelet och en vecka efter release är det ta mig fan totalt ospelbart, kommer man väl in är gubbfan borta nästa gång, annars står det bara och tuggar. En vecka efter release???? Går det inte att stress testa online kapaciteten innan detta är ju löjligt!!! Gäller Ps3 ska jag väl väl också säga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av vicexx:

Alltså vad är det här, jag är så grymt jävla besviken. Dem har lagt ner 5 år på spelet och en vecka efter release är det ta mig fan totalt ospelbart, kommer man väl in är gubbfan borta nästa gång, annars står det bara och tuggar. En vecka efter release???? Går det inte att stress testa online kapaciteten innan detta är ju löjligt!!! Gäller Ps3 ska jag väl väl också säga.

ett tips: du ska inte stänga av din konsoll direkt efter du spelat gta online. gå in på start menyn och gå in på "online",tryck sedan på att lämna gta v online.
då sparas din karaktär,jag stängde av min xbox direkt efter jag spelat klart utan att gå ur online mode och då var min karaktär borta

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀

Permalänk
Medlem
Skrivet av Casper_83:

Suck! Level 10 och grindat ihop över 50.000 Nu är alt borta :/
Undrar om den kommer tillbaka om några dagar eller om man måste skapa en ny.
Stor lägga ner känsla nu.

Samma här...
Förhoppningsvis dyker gubben upp igen.

Visa signatur

REFUSED

Permalänk

Kommer knappt in på online, sen är runkstar molnen nere..
Hoppas på fix snart.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Kebabrulle

Desktop = AMD A10-6800K, 8GB, AMD R9 290 4GB

Permalänk
Medlem

Rockstars lösning verkar vara att göra så mycket folk förbannade så att de slutar spela. Först då kommer servrarna palla med trycket

Jaja solo mode i GTA Online funkar iaf fint för mig.

Permalänk
Medlem

Numer level 25 och en god stund kvar till någon high end apartment..

Folk som är sugna på å spela?

Survival @ wave 10 ger en cirka 18000$ per run, går att spamma sönder.
(Om man inte klarar wave 10 så är det 18k, klarar man däremot wave 10 så får man 20k$)

Sandy survival är den lättaste om man har rätt position.

PSN ID : wsbkvicken om någon vill köra någon gång ;>

Edit: Omogna små dvärgtomtar som är ute efter att döda varandra är inte välkomna.

Clean game är vad som gäller.

Ser gärna också att folk som vill spela har och är villiga att använda skype, betydligt lättare att kommunicera då. ^_^

Visa signatur

In Win 503 | i7-6700k | ASUS GTX 1080 Strix | 32GB Corsair Vengeance 2133MHz | Samsung EVO 850 500GB | WD Blue 1TB | EVGA Supernova G1 750W | ASUS Z170 PRO Gaming

Permalänk

Söker folk till xbox här! Ser gärna att man kan prata på skype/annat håll samtidigt på grund av samma anledning som han ovan beskrev.

Visa signatur

APB: Reloaded <3

Permalänk
Medlem

För er som lirar på PS3 och vill lira med ett skönt gäng i 25-30 års åldern: Anonymous Sweden MC på Social club.

Permalänk
Medlem

Det blir många Crews snabbt. Jag är med i ett gäng som kallar sig Borran Backstabbers vi är 11st vad jag vet är alla utom en svensk (canadensare som jag inte vet hur han kom in) i vilket fall är vi mellan 25-50år. Vissa mer aktiva än andra men bjuder gärna in fler folk så det är bara till att PM:a om intresse finns. Vi kör PS3 så har vi rett ut det för att slippa konsol frågan. Alternativt så kan ni ju joina rakt av men meddela sen så att man vet vem som poppa in.

Visa signatur

MBP Retina 15" late 13 2,3ghz / 16gb ram / 512gb ssd / GT750m / Iphone 6 64gb / Ipad 4 / Apple Watch 

Permalänk

Någon som vill köra Violent Duct? 9k + 1000rp per 2-3 minut.
Jag har garage, är level 29 + har Audi R8, Entity XF och Cheetah + pengar.

Permalänk
Medlem

Känns som om dom har släppt en laddtidsiumlator. Det är helt jävla olidligt så långsamt allt är.

Permalänk

Har blivit kickad av andra spelare två gånger nu? Varför?
Blir ju irriterade bara när det buggar så här mycket...

Visa signatur

Windows 10 64 Corsair AX 860
CPU i7 6700K @ 4,00GHz Geforce RTX 3080
MSI Z170A SLI Plus Corsair DDR4 2800MHz 16GB 4x4GB
NVMe Samsung SSD 950 Samsung SSD 860 EVO 2TB

Permalänk
Medlem

Senaste gubben, dog på min lvl 24 så nötte upp en till 23 idag.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem

Hur fan levlar folk upp så fort? tröttnade efter ett par timmar. Det enda jag gör är att spendera pengarna på ammo. Så man samlar ju aldrig ihop något direkt..

Behöver man verkligen sitta och nöta vissa missions om och om igen för att "lyckas" eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av TobbeG92:

Hur fan levlar folk upp så fort? tröttnade efter ett par timmar. Det enda jag gör är att spendera pengarna på ammo. Så man samlar ju aldrig ihop något direkt..

Behöver man verkligen sitta och nöta vissa missions om och om igen för att "lyckas" eller?

Ammo är ju nästan gratis..och man behöver inte nöta missions...racing fungerar bra för pengar och xp

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem

Plockade nyss upp en prostituerad som min kvinnliga karaktär, jag är nu mera grymt osäker på om det finns några spelbara "riktiga" kvinnor i spelet..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pewtah:

Plockade nyss upp en prostituerad som min kvinnliga karaktär, jag är nu mera grymt osäker på om det finns några spelbara "riktiga" kvinnor i spelet..

Menar du att lespiska kvinnor inte är riktiga kvinnor?

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Skrivet av Pewtah:

Homofob!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Jeddan:

Menar du att lespiska kvinnor inte är riktiga kvinnor?

Mer att hon såg ut att bli "avsugen" och "påsutten" utan att hon borde haft korrekta delarna för dessa sexuella tjänster..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pewtah:

Mer att hon såg ut att bli "avsugen" och "påsutten" utan att hon borde haft korrekta delarna för dessa sexuella tjänster..

IT'S A TRAP!

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jeddan:

IT'S A TRAP!

Menar det, alltså inte en biologisk kvinna!

Dvs GTA V innehåller inga "kvinnliga" spelbara karaktärer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TobbeG92:

Gör uppdrag hela tiden, jag är 28 eller 29 atm efter cirka 20-25 timmar spenderat på online, åker inte runt och cruisar bara utan matar uppdrag hela tiden bara.

Visa signatur

In Win 503 | i7-6700k | ASUS GTX 1080 Strix | 32GB Corsair Vengeance 2133MHz | Samsung EVO 850 500GB | WD Blue 1TB | EVGA Supernova G1 750W | ASUS Z170 PRO Gaming

Permalänk

Vad är det för fel med online nu?

Första gången jag kom in på online så fick jag free mode, typ köra runt i staden utan krav på att göra ett skit, nu hamnar jag hela tiden på race vad jag än väljer, och för att komma ur skitet överhuvudtaget måste jag stänga av xboxen..
Alltså seriöst, suger mäktigt skit om det ska vara så.

Fan vad jag är besviken på online.

Visa signatur

Kebabrulle

Desktop = AMD A10-6800K, 8GB, AMD R9 290 4GB

Permalänk
Medlem

Om man själv använder Free-Aim, använder alla andra det i den "session" man är med i då också? Eller är det blandat överallt?

Permalänk

Ny med online.

Hur ser jag vilka som är vänner/crew på kartan. Ser bara vita pluppar

Permalänk
Medlem
Skrivet av bjornligan:

Ny med online.

Hur ser jag vilka som är vänner/crew på kartan. Ser bara vita pluppar

Vänners pluppar har en blå ring runt dem också.

Anyways; Till alla de som upplever problem måste jag säga att jag tycker synd om er.
Själv har jag inte haft problem alls med spelet sedan dagen efter det släpptes, level 31 atm och det flyter på bra som fan.

Det löser sig nog rätt snart, ni får helt enkelt försöka hålla ut.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Qarez:

Vänners pluppar har en blå ring runt dem också.

Anyways; Till alla de som upplever problem måste jag säga att jag tycker synd om er.
Själv har jag inte haft problem alls med spelet sedan dagen efter det släpptes, level 31 atm och det flyter på bra som fan.

Det löser sig nog rätt snart, ni får helt enkelt försöka hålla ut.

tack. Se upp för helvita pluppar alltså

angående problem löstes dom helt för mig och även en vän när vi körde trådar utan router istället för wifi

Permalänk
Medlem

Hade planerat att skilla upp i GTA Online idag men blev lite grumpen av att några bekanta levlat upp till lvl 160+ med en tveksam metod. Är så långt efter nu i level

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knuckles:

Hade planerat att skilla upp i GTA Online idag men blev lite grumpen av att några bekanta levlat upp till lvl 160+ med en tveksam metod. Är så långt efter nu i level

Tyvärr många som exploaterat spelet med Restart mission buggen. Förstår inte riktigt nöjet men det finns alltid dom som gillar genvägar.

Visa signatur

MBP Retina 15" late 13 2,3ghz / 16gb ram / 512gb ssd / GT750m / Iphone 6 64gb / Ipad 4 / Apple Watch 

Permalänk
Medlem
Skrivet av Don_W:

Tyvärr många som exploaterat spelet med Restart mission buggen. Förstår inte riktigt nöjet men det finns alltid dom som gillar genvägar.

De gjorde det för att få 1000gamerscore så snabbt som möjligt så att dom kan lägga spelet på hyllan. Jag är ofta likadan men jag gillar faktiskt att spela multiplayern

PS. Tack vare buggarna i GTA Online och folk som exploitat restart mission för att bli miljonärer online så kommer Rockstar ge alla spelare 500k i onlineläget för att försöka balansera multiplayern när patch 1.04 släpps

Visa signatur