Bästa mobilen för max 3000:-

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jfqvist:

Officiella Instagram kommer om någon/några veckor.

Sen finns inofficiella 6tag som är bättre än officiella Instagram på Ios och Android.

Skickades från m.sweclockers.com

Aldrig använt "original instagram" men 6tag fungerar hur bra som helst. Sen kommer ju som sagt riktiga instagram om några veckor. Folk säger att dom kommer fortsätta med 6tag eftersom den har fler funktioner.

Permalänk
Medlem

Kolla på en lg optimus g.

Permalänk
Medlem

Windows Phone har fått många uppdateringar det senaste året, MS har börjat öka takten ordentligt. Många har uppfattningar om WP från WP7 tiden då det kunde dröja rejält innan man fick en uppdatering, men detta har förändrats. Dessutom så skickar Nokia ut separata uppdateringar till sina lurar utöver det.

När det gäller Instagram så kommer den officiella appen om någon vecka och innan dess så har du inofficiella alternativ som är väldigt bra. Hela denna "apputbudsfråga" är lite missvisande. Behöver du 10 olika appar för en flashlight?
I praktiken allt som används finns till WP8, och i de fall då det inte finns en officiell app så finns det ofta en väldigt bra inofficiell app.

Jag har en iPad 4 och jag använder t.ex. hellre inofficiella appar än Googles egna appar, speciellt för instagram och youtube, då de ofta är bättre. Finns ingen anledning att tro att det inte är fallet på WP8, men så vitt jag vet så är det bara YT som inte har en officiell app på WP8 just nu men alternativen där är väldigt bra ändå.

Det som det hela faller på är egentligen storleken. Lumia 920 är större än S4 mini och väger en hel del mer. Däremot är den mer robust och många som har den säger att den tål väldigt mycket, så du behöver inte vara lika rädd om du råkar tappa den.

Annars skulle jag titta på Nexus 5 om hon ska ha den i 2 år eller mer, för att Samsung lär inte uppdatera S4 mini mer än ett år till för att på så sätt tvinga folk att köpa nytt. WP8 och Nexus-lurar har den fördelen att de hela tiden får nya uppdateringar i mycket längre tid.

Permalänk
Medlem

Att bli kallad antingen inkompetent eller rövslickare är inget jag uppskattar. Likväl som jag inte säger det till andra personer på detta forum. Dessutom är det om du läste första inlägget så skulle du se att jag ber om hjälp å min frus vägnar, vilket då menas med att du kallar henne dessa saker. Och det är inte OK!
Du behöver i framtiden inte svara på mina frågor alls.
Ni andra, jag har haft ett seriöst samtal med frugan och visat att instagram kommer till wp8 och nu är det en sådan hon främst är intresserad av. Tack för all er hjälp!

Visa signatur

Dator:Ryzen 9 3900X, MSI B450 Tomahawk, 16 GB Ram, RTX 2070 Super.
Kameror: Panasonic G80, Canon G7xmk2 Gopro Hero7 black mm.
www.youtube.com/c/ronniejossan

Permalänk
Medlem

Nexus 4. Skaffade själv en för 2390 tidigare i veckan och den är äckligt prisvärd för de pengarna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ronnie60:

Att bli kallad antingen inkompetent eller rövslickare är inget jag uppskattar. Likväl som jag inte säger det till andra personer på detta forum. Dessutom är det om du läste första inlägget så skulle du se att jag ber om hjälp å min frus vägnar, vilket då menas med att du kallar henne dessa saker. Och det är inte OK!
Du behöver i framtiden inte svara på mina frågor alls.
Ni andra, jag har haft ett seriöst samtal med frugan och visat att instagram kommer till wp8 och nu är det en sådan hon främst är intresserad av. Tack för all er hjälp!

Ojsan, glömde visst att skriva att jag hoppas hon/du/ni tillhör det senare, dvs inte pålästa. Min mening var inte att förolämpa er, bara ett konstaterande som tyvärr ofta är sant. Jag ber om ursäkt för det.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av TheFlyingFin:

Ojsan, glömde visst att skriva att jag hoppas hon/du/ni tillhör det senare, dvs inte pålästa. Min mening var inte att förolämpa er, bara ett konstaterande som tyvärr ofta är sant. Jag ber om ursäkt för det.

Skickades från m.sweclockers.com

*tråd rensad från tidigare inlägg*

Tänk på forumregel 1, respekt och trivsel. Att kategoriskt ge skällsord är inte ok, vi uppskattar din personliga ursäkt till TS men tänk gärna på hur du tolkas så slipper vi sådana här tråkigheter.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rydisen:

Inte jättelätt när samsung inte släpper källkoder och håller på att göra det svårt för moddare.
Kollade själv på olika ROMs till min telefon, men hittade i princip 0 som verkade okej.

Kör cm10.1 stable på min s3a. Funkar nu klockrent. Men det tog ju sin tid för dem att få till.
Har också 3000mAh batteriet från samsung. Den enda lur som lockar (o inte lite) är LG G2.