ASUS på Dreamhack Winter 2013

Permalänk
Inaktiv

ASUS på Dreamhack Winter 2013

Ett glatt gäng med ASUS-folk som drar till Jönköping för Dreamhack Winter 2013 redan i morgon för att rigga och förbereda
Vi har en monter i hall B från torsdag till söndag, och alla som har vägarna förbi är varmt välkomna att hälsa på. Här är en kass karta men ni fattar ungefär var vi står

PS. Svarstiden för frågor både här och på Facebook kommer att bli längre än vanligt under tiden vi är på Dreamhack.

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av ASUS_Caroline:

Ett glatt gäng med ASUS-folk som drar till Jönköping för Dreamhack Winter 2013 redan i morgon för att rigga och förbereda
Vi har en monter i hall B från torsdag till söndag, och alla som har vägarna förbi är varmt välkomna att hälsa på. Här är en kass karta men ni fattar ungefär var vi står

PS. Svarstiden för frågor både här och på Facebook kommer att bli längre än vanligt under tiden vi är på Dreamhack.

Kommer ni ha liknande grejer som ni hade i somras? Eller vad kommer det finnas där?

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 5900X MB: ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero GPU: GIGABYTE Radeon RX 6900 XT AORUS Ultimate Xtreme WaterForce WB RAM: 32GB 3200 MT/s CL 16 Trident Z RGB SSD: WD Black SN750 1 TB PSU: ASUS ROG Loki 1000W SFX-L Skärm: Alienware AW3423DW

Permalänk
Medlem

Soft. Kommer tigga giveaways bara så ni vet

Visa signatur

Chassi Phanteks Enthoo Evolv. MB Gigabyte GA-z97M-D3H. CPU Intel Core i5-4670K@4.3GHz. Kylning Phanteks PH-TC14PE BLUE. SSD OCZ-Agility 3 120GB. GPU Gigabyte GTX 780 GHz @1440MHz. RAM 16GB Kingston HyperX blu 1600mhz. PSU Antec High Current Pro 1200W.
Laptop ASUS K55VM, Intel Core i5-3210M, Nvidia GT630M 2GB. 6GB RAM. Samsung 840 250GB SSD.

Permalänk
Medlem

Btw, Tack för att ni sponsrar Dreamleague!

Permalänk
Administrativ avgift

Kan man då gå och klaga lite på de moderkorten jag fick 2x doa och ett x79 extreme som pinne brann på ?

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 OLED | Quest Pro | Noctua fans | Custom loop

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Schackmannen:

Kommer ni ha liknande grejer som ni hade i somras? Eller vad kommer det finnas där?

Det blir liknande koncept som i somras men den här gången har vi ett specialerbjudande med Webhallen/Dreamstore

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv
Skrivet av trisse23:

Kan man då gå och klaga lite på de moderkorten jag fick 2x doa och ett x79 extreme som pinne brann på ?

Du får gärna komma och gråta lite på våra axlar

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Nice! Givetvis tar man svängen förbi!

Visa signatur

Desktop: MSI MPG X570 GAMING PLUS, AMD Ryzen 9 5950X, Be Quiet Dark Rock Pro 4, 32GB G.Skill Trident Z RGB 3200,
ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 8GB GAMING, Samsung 970 EVO Plus 500GB
Notebook: Macbook Pro 14" M1 Pro

Permalänk
Medlem

Jag har bilden framför mig, hahah.

Permalänk
Administrativ avgift

Skrivet av careau:

Jag har bilden framför mig, hahah.

Torsdag kl 18 säger vi då kan jag stå där och gråta

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 OLED | Quest Pro | Noctua fans | Custom loop