Permalänk
Medlem

wow nice tack för det grymma jobbet

Visa signatur

8700k @5.2ghz

Permalänk
Skrivet av morxy49:

Haha! Gillar detta Bra jobbat Webhallen!

http://i.imgur.com/XDCrPn1.png

Alla deras kalenderprodukter har samma pris/ordinarie pris.

Permalänk
Skrivet av bio2tech:

Ser ut som de missat att ge rabatt på alla saker som fanns i dagens lucka...

Ja, en riktig soppa.
Förstasidan visar X-wing 499:- o på julkalender- samt produktsidan 299:-
Klockan 249:- men kostar 399:-
Surfplattan 499:- men kostar 699:-

För att inte nämna procentsatserna...

*Huvudvärk*

Permalänk

Tidningen allehanda har på deras webb tävlingar i en julkalender. http://www.allehanda.se/mer/adventskalender

Visa signatur

Blegh <3 ^^

Permalänk
Medlem

Fan vad grym tråd! Förhoppningsvis lyckas man vinna något i år!

Permalänk
Medlem

http://www.maxfps.se

Erbjudanden på förstasidan, idag ett Astro A40 för tusenlappen!

Permalänk
Medlem

Jag och några vänner har gjort en problemlösningsjulkalender för datasektionen på kth: http://djul.datasektionen.se/
Problemen är primärt inriktade mot folk med en del datorkunskaper, men alla är välkommna att försöka sig på dem

Permalänk
Medlem
Skrivet av Torandi:

Jag och några vänner har gjort en problemlösningsjulkalender för datasektionen på kth: http://djul.datasektionen.se/
Problemen är primärt inriktade mot folk med en del datorkunskaper, men alla är välkommna att försöka sig på dem

nemen vad trevligt är själv en kth-student, så det passade ju bra
vilken kth går du på? program?

frågan är om man vågar logga in med sitt kth-konto... kan man lita på att det inte hamnar uppgifter på villovägar?

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Vill rekomendera cdon idag.. Siberia v2 399:- fraktfritt.

cdon jul rabbat på 50 kr: XMAS2013

Plötsligt blev det ett par seberia för 349:- !

vilken magi?

Visa signatur

CPU: i7-7700K 4,0ghz GPU: Asus strix 1080 gaming 8gb
Mobo: Asus Z270H socket1151
RAM: 16GB Corsair Vengeance LPX 3200mhz HDD: st2 1TB 7200 rpm,
SSD: 1st 525GB Crucial mx300, 1 st 240GB Corsair Force LE PSU: EVGA supernova G2 850w
Skärm: Asus Swift ROG och AOC 32"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dragone:

Vill rekomendera cdon idag.. Siberia v2 399:- fraktfritt.

cdon jul rabbat på 50 kr: XMAS2013

Plötsligt blev det ett par seberia för 349:- !

vilken magi?

Betala 225 med kod förra julen köpte 2 par då

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Medlem
Skrivet av pompa_kumla:

Betala 225 med kod förra julen köpte 2 par då

hehe jo, men förra julen var priserna mycket bättre på massa saker.. Tyvärr verkar priserna stigit i år

Visa signatur

CPU: i7-7700K 4,0ghz GPU: Asus strix 1080 gaming 8gb
Mobo: Asus Z270H socket1151
RAM: 16GB Corsair Vengeance LPX 3200mhz HDD: st2 1TB 7200 rpm,
SSD: 1st 525GB Crucial mx300, 1 st 240GB Corsair Force LE PSU: EVGA supernova G2 850w
Skärm: Asus Swift ROG och AOC 32"

Permalänk

Bra initiativ! Tack!

Permalänk
Medlem

Ush, dagens lucka,. inte det lättaste o rimma på be quiet tyckte jag

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Weikav Stars75 // Mouse: Redragon M686 // Display 1: Philips 34M2C6500 // // Display 2: Dell S3422DWG // Cam: Nikon D7500 //

Permalänk
Medlem

Jag har kikat på ett sennheiser headset runt 1000kr men är det Siberia bra och värt pengarna?

Permalänk
Medlem
Skrivet av mattemaz:

Jag har kikat på ett sennheiser headset runt 1000kr men är det Siberia bra och värt pengarna?

Har själv ett par och de är absolut värda pengar. De kan knappast mäta sig mot det du kollat på, men 390 kronor är ett väldigt bra pris.

Permalänk

Nu väntar jag på dunderpris på Ipad Air eller Ipad 4th gen (16gb). Familjen "måste" tydligen ha en. Vägrar köpa till normal pris

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Speldata: Lian Li/Dan Case A3 | Ryzen 7 9800X3D | 7800 XT Hellhound | Dell S3422DWG
NAS: OMV 6 + 9TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av mattemaz:

399kr för ett siberia v2 är väl helt ok. Jag köpte ett par förra julen för 299 och det tycker jag att de är värda egentligen. Jag skulle ha köpt sennheiser istället då jag tror du kommer bli missnöjd med ett par siberia.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av morxy49:

399kr för ett siberia v2 är väl helt ok. Jag köpte ett par förra julen för 299 och det tycker jag att de är värda egentligen. Jag skulle ha köpt sennheiser istället då jag tror du kommer bli missnöjd med ett par siberia.

Jag slog till på ett Siberia iaf, 349kr med 50kr rabattkod. Jag tror att det kan vara svårt att hitta något bättre i den prisklassen, man måste nog upp i minst tredubbla det för att få något som är märkbart bättre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kiane:

Jag slog till på ett Siberia iaf, 349kr med 50kr rabattkod. Jag tror att det kan vara svårt att hitta något bättre i den prisklassen, man måste nog upp i minst tredubbla det för att få något som är märkbart bättre.

nej det tycker jag inte alls. visst är siberia v2 för 349:- ett helt ok pris, men du behöver inte gå alls långt upp i pris för att hitta ett par bättre lurar.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av morxy49:

nej det tycker jag inte alls. visst är siberia v2 för 349:- ett helt ok pris, men du behöver inte gå alls långt upp i pris för att hitta ett par bättre lurar.

Har du något konkret exempel? Det är inte för sent för mig att avboka ännu..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kiane:

beror på vilken ljudbild du vill ha? mycket bas? naturligt? färgat? flat?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ursäkta den sega uppdateringen. har haft fullt upp senaste dagarna. nu är det iaf uppdaterat fram till denna post - tror jag (säg till om jag missat någon länk)

Visa signatur

Permalänk

Hoppas på att en Windows RT platta kommer upp i jul. Surface 2 hade inte varit fel!

Permalänk
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Kiane:

Har väl funnits ett par Qpad QH-85 för runt 600kr nu i veckan. Bra mycket bättre ljud. (Siberia V2 ägare).

Själv beställde jag ett par AKG lurar men det är ju utan mick. AKG 619 för 718kr.

Visa signatur

| PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Finns säkert några fler med barn här som älskar leo's lekland
http://www.leoslekland.se/julkalender.html
daglig tävling

Permalänk
Medlem
Skrivet av morxy49:

beror på vilken ljudbild du vill ha? mycket bas? naturligt? färgat? flat?

Jag har ingen aning, men det blir mest till spelande.. Och då vill jag att rösterna ska höras bra från de jag pratar med.
Musik föredrar jag att lyssna på genom högtalare och det har jag en separat anläggning i vardagsrummet för, men visst.. det händer att jag lyssnar på Spotify i datorn när jag surfar. Film ser jag aldrig på datorn. Jag har inga förväntningar på att jag ska få det bästa ljudet, kör bara med integrerat ljudkort i vilket fall. Så länge det är dugligt..

Permalänk
Medlem

Lite roligt att CDON körde Siberia 2-lurarna för 249:- i julkalendern för 2 år sedan. Mer än så är dom inte värda heller. Kvaliteten på bygget är under all kritik, och ljudet är inte mycket att hurra för heller, men helt okay för det priset.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kiane:

Jag har ingen aning, men det blir mest till spelande.. Och då vill jag att rösterna ska höras bra från de jag pratar med.
Musik föredrar jag att lyssna på genom högtalare och det har jag en separat anläggning i vardagsrummet för, men visst.. det händer att jag lyssnar på Spotify i datorn när jag surfar. Film ser jag aldrig på datorn. Jag har inga förväntningar på att jag ska få det bästa ljudet, kör bara med integrerat ljudkort i vilket fall. Så länge det är dugligt..

så som du säger det nu förstår jag det som att du i stort sett endast kommer använda lurarna till spel och voip, och då måste jag väl erkänna att dom inte är så dåliga ändå

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kastroullen:

Hoppas på att en Windows RT platta kommer upp i jul. Surface 2 hade inte varit fel!

Är du student så finns surface 2 på rea idag