Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop

billigaste battlefield 4 29/11/13

Permalänk
Medlem
Skrivet av Belzer:

Jäkligt skumt det här. Säg gärna ifrån på https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10200995109699844&set... så de fattar att de behöver återgälda oss!

Kom precis hem och Battlefield 4 tillsammans med de andra spelen låg i brevlådan.
Fodralet innehöll tre stycken cd-skivor och en kod som innehåller både grundspelet och China Rising

Permalänk
Medlem

spännande väntar själv på bf4 + china rising från cdon, beställde på deras black friday. stog i fredags att det skickades men har ännu inte fått något hem i lådan.

Visa signatur

• ASUS 35" ROG Strix XG35VQ • Lian Li PC-O11 Air Mini • Ryzen 7 5800x3D • NZXT X63 • Asus TUF RTX 3070
• Asus B550-F • G.skill 2x16GB (3600MHz 16-19-19-39) • Corsair RM750x • Corsair Force MP600 1TB • Windows 10 Pro

Permalänk

Är det nån som har koll på vart bara Premium är billigast?

Visa signatur

Chassi: Antec Three Hundred | CPU: Intel i5 2500K @ 4,5GHz | GPU: PowerColor Radeon HD 7970 | Mobo: Asus P8P67 | Skärm: BenQ GL2450 | Nätagg: Corsair TX650

Permalänk
Medlem
Skrivet av batman:

Kom precis hem och Battlefield 4 tillsammans med de andra spelen låg i brevlådan.
Fodralet innehöll tre stycken cd-skivor och en kod som innehåller både grundspelet och China Rising

Köpte du det på Black Friday-rean, till PC, för 249 riksdaler? Ursäkta frågorna, försöker bygga upp hoppet igen ; )

Permalänk
Medlem

Jag öppnade faktiskt mitt spel idag och det är med China Rising. Nåt positivt iaf!

Nu återstår bara att få Cdon att erkänna att de skrivit fel information till mig så man går vinnande ur denna stid

Permalänk
Medlem

Jäklar vad lättade att höra! Nu hoppas jag bara att även mitt exemplar innehåller expansionen med

Permalänk
Medlem
Skrivet av Belzer:

Köpte du det på Black Friday-rean, till PC, för 249 riksdaler? Ursäkta frågorna, försöker bygga upp hoppet igen ; )

Japp, använde dock en 100 kronors rabbatkod eftersom jag köpte massa andra spel så fick det för 150 kronor

Permalänk
Medlem
Skrivet av batman:

Japp, använde dock en 100 kronors rabbatkod eftersom jag köpte massa andra spel så fick det för 150 kronor

Okej, låter fint : ) Hoppas på samma resultat som ni andra!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Belzer:

Jäklar vad lättade att höra! Nu hoppas jag bara att även mitt exemplar innehåller expansionen med

Det borde inte vara några konstigheter tror jag
Man kan ju dock tycka att personalen på cdon borde ha bättre koll än vad de har.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dioda:

Det borde inte vara några konstigheter tror jag
Man kan ju dock tycka att personalen på cdon borde ha bättre koll än vad de har.

Tycker jag verkligen. Oavsett hur det går med min leverans, kommer jag ändå skicka ett argt meddelande till CDON för att försöka få fram ett erkännande från deras sida, att de skött ärendet dåligt.

Permalänk
Medlem

fick min leverans i dag, beställde i fredags.. dålig leverans för ett spel.. men var rätt produkt ink chinia rising

Permalänk
Medlem
Skrivet av Am86:

fick min leverans i dag, beställde i fredags.. dålig leverans för ett spel.. men var rätt produkt ink chinia rising

Håller helt med leveranstiden beställde mitt i fredags också! Fick mitt spel idag och även det har China rising så inga problem där.

Visa signatur

8700k @5.2ghz

Permalänk
Medlem

Samma som ovan! Är dock fortfarande EXTREMT missnöjd med deras kundservice.

Permalänk
Medlem

Jag beställde också i fredags men har fortfarande inte fått mitt spel... Är riktigt missnöjd med CDON! Står det att leveranstiden är mellan 1-3 dagar så tycker jag att spelet borde ha kommit fram hela 7 dagar efter beställning!

Permalänk
Ljusskygg
Skrivet av Joanjii:

Jag beställde också i fredags men har fortfarande inte fått mitt spel... Är riktigt missnöjd med CDON! Står det att leveranstiden är mellan 1-3 dagar så tycker jag att spelet borde ha kommit fram hela 7 dagar efter beställning!

Fredag-Söndag levererar de ej = 3 Dagar
Måndag = Knappast att man får saker då..
Sen så var det onsdag när du skrev detta.. Hur gick det, fick du det? Du kan ej klaga om du beställer den på Fredag FFS..

Visa signatur