Hejsan!
Jag är ute efter ett ekonomisystem till ett lite mindre arbete. Men jag har bara hittat några ekonomisystem som ska köras genom molnet. Är det någon som vet något ekonomisystem som inte är bundet till molnet. Ekonomisystemet ska vara gratis, lätt använt och simpelt. Då jag hälare inte vill ha ett ekonomisystem som är i molnet.
Öh, du vill inte ha ett molnbaserat för att du är en hälare? Då kanske du borde ha något system med kodade lappar eller så, mer klassisk kriminell. Datasystem lämnar ju alltid spår...
Öh, du vill inte ha ett molnbaserat för att du är en hälare? Då kanske du borde ha något system med kodade lappar eller så, mer klassisk kriminell. Datasystem lämnar ju alltid spår...
Jag har nu jämfört några ekonomisystem, det blev en molntjänst ändå. För mig var det ekonomisystemet i molnet som tänkte mina behov bäst. När jag jämförde de olika ekonomisystemen som var gratis.
Jag har nu jämfört några ekonomisystem, det blev en molntjänst ändå. För mig var det ekonomisystemet i molnet som tänkte mina behov bäst. När jag jämförde de olika ekonomisystemen som var gratis.
Vad tror du kommer att hända egentligen? Att NSA ska knäcka världens starkaste(?) krypterings-system som de själva använder(?), bara för att se vad du har för inkomster och utgifter? Döljer du något rent ekonomiskt? Alla filer som är knutet till ditt konto på antingen Dropbox eller Google Drive (SkyDrive kanske också har kryptering på ens filer?) krypteras direkt när de hamnar i molnet.