Bannad från instagram fast jag inte har det

Permalänk
Avstängd

Bannad från instagram fast jag inte har det

Hej såg att jag fått ett mejl där det står att jag blivit bannad från instagram. Men jag har det inte ens. Provde att göra ett konto med en annan email och tydligen så får man inget mejl om att ens mejl är kopplat till ett konto. Antar att någon tagit min email och gjort detta. Instagram borde kolla mera och skicka ett mejl om man valt att göra ett konto så ingen tar folks email och trollar

Visa signatur

Intel Core i7 2700K CPU @ 3,50 GHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slimdex:

Hej såg att jag fått ett mejl där det står att jag blivit bannad från instagram. Men jag har det inte ens. Provde att göra ett konto med en annan email och tydligen så får man inget mejl om att ens mejl är kopplat till ett konto. Antar att någon tagit min email och gjort detta. Instagram borde kolla mera och skicka ett mejl om man valt att göra ett konto så ingen tar folks email och trollar

Flyger runt 1000 tals fake mail ifrån olika sidor varje dag så det är nog antagligen det som du har råkat ut för.
Det är samma för alla som spelat WoW eller liknande kommer alltid en massa skit mail om free play time eller "Your account is being investigated".

Så inget att oroa sig för skulle jag säga!

Visa signatur

NZXT H7 Flow | Ryzen 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | 32GB G.Skill Trident Z5 Neo | ASUS 4070 Ti TUF Gaming OC | Corsair RM750e | Samsung 990 PRO | Arctic Liquid Freezer II 360

Permalänk
Avstängd
Skrivet av z0rks:

Flyger runt 1000 tals fake mail ifrån olika sidor varje dag så det är nog antagligen det som du har råkat ut för.
Det är samma för alla som spelat WoW eller liknande kommer alltid en massa skit mail om free play time eller "Your account is being investigated".

Så inget att oroa sig för skulle jag säga!

ja men man vet ju inte om det är någon beknat som trollar mig eftersom man inte får ett bekrfätelse mejl som man får utav sweclockers och facebook med en länk för att bekräfta kontot

Visa signatur

Intel Core i7 2700K CPU @ 3,50 GHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slimdex:

Hej såg att jag fått ett mejl där det står att jag blivit bannad från instagram. Men jag har det inte ens. Provde att göra ett konto med en annan email och tydligen så får man inget mejl om att ens mejl är kopplat till ett konto. Antar att någon tagit min email och gjort detta. Instagram borde kolla mera och skicka ett mejl om man valt att göra ett konto så ingen tar folks email och trollar

Vad är syftet med detta inlägg?

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dr.Mabuse:

Vad är syftet med detta inlägg?

att någon som har makt ändrar på detta så att man får ett bekräftelse mejl innan.

Visa signatur

Intel Core i7 2700K CPU @ 3,50 GHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slimdex:

att någon som har makt ändrar på detta så att man får ett bekräftelse mejl innan.

Då har du nog kommit lite fel...

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Hedersmedlem

*** tråd låst ***

Eftersom detta inte är rätt forum för att uppfylla TS önskan väljer jag att låsa tråden. Tråden innehåller inte heller något diskussionsunderlag, se forumregel § 3.4.

/KimTjik