App Sökes: Bra media/musikspelare för android

Permalänk
Medlem

App Sökes: Bra media/musikspelare för android

Tröttnade på mobilens standardmusikspelare. Den sög helt enkelt. Vill därför ha en ny och bra.
Gärna en i mörk tema alternativt att man kan byta teman. Enkel och snygg, och helt enkelt bra.

Gratis går alltid först. Så helst gratis med. De viktigaste är funktionaliteten men även utseendet har en viss vikt.

Visa signatur

CaseLabs STH10 | Asus ROG Maximus XI Formula | Intel Core i9 9900K | RTX 2080Ti x2 SLI | 32GB (4x8 GB) G.Skill TridentZ Royal Gold | Samsung EVO PLUS 970 1TB | Samsung EVO 970 2TB | 4x1 TB Samsung 860 EVO | 2x4 TB WD HDD | Corsair AXi1600 Modulär

Permalänk
Medlem

Jag kör med poweramp. Finns en trial version att testa men jag tyckte om den så mycket att jag faktiskt betalade de ynka 30-40:- som den annars kostar. O har du fler Androidenheter kan du installera det på samtliga.

Jag provade tidigare flera olika musikspelare och det finns ingen som är såhär bra, kanske därför de är gratis

Permalänk
Skrivet av CSM101:

Jag kör med poweramp. Finns en trial version att testa men jag tyckte om den så mycket att jag faktiskt betalade de ynka 30-40:- som den annars kostar. O har du fler Androidenheter kan du installera det på samtliga.

Jag provade tidigare flera olika musikspelare och det finns ingen som är såhär bra, kanske därför de är gratis

Håller helt med. Har testat några spelare (Winamp, PlayerPro mfl.) men ingen är lika snygg och funktionell som Poweramp imo.

Permalänk
Medlem

+1 på poweramp...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Detta meddelande skrevs på en porrfylld dator, av en elak skitstövel. Det innehåller ingen praktisk eller användbar information, och skrevs faktiskt enbart för att förvilla och föra dej bakom ljuset.

Permalänk

PowerAmp är värd varenda krona

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andiders:

Tröttnade på mobilens standardmusikspelare. Den sög helt enkelt. Vill därför ha en ny och bra.
Gärna en i mörk tema alternativt att man kan byta teman. Enkel och snygg, och helt enkelt bra.

Gratis går alltid först. Så helst gratis med. De viktigaste är funktionaliteten men även utseendet har en viss vikt.

Det är en androidmobil vad?

PowerAmp hör jag är bra, själv kör jag Cyanogenmod på min Nexus och då följer Apollo med. Det är en mod av standardspelaren i android och jag tycker den funkar hjälpligt.

Angående MEDIAspelare i mobilenrekommenderar jag MX Player för video.

Visa signatur

Moderkort: GIGABYTE B550 AORUS PRO V2 PSU: Corsair RM850X CPU: AMD Ryzen 5 5600X Kylare: NZXT Kraken Z53 GPU: MSI GeForce RTX 3080 GAMING Z TRIO 10G LHR RAM: G.Skill Trident Z 32GB (4x8GB) DDR4 / CL16 / 3200 MHz

Permalänk
Medlem

Själv kör jag med VLC!

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841