Wildstar - Hur du får en beta nyckel!

Permalänk
Inaktiv

Wildstar - Hur du får en beta nyckel!

Tjenare,

jag vet att det är jag och väldigt många fler som är hypade på att få en key och få ta del av betan. Kanske redan finns en post som denna, om inte så har ni fått en nu.
Tänkte dela med mig av dom länkar och tips som jag vet av för att kunna få en CBT key.

Steg 1
Registrera dig på NC SOFT. Det är deras officiella sida.

Steg 2
Logga in och skriv upp dig på betan.

Använda sig av Reddit för att få en key.

Steg 1
Registrera dig på Reddit, det gör du här.

Steg 2
Kolla på den härbilden och klicka på det som är undermarkerat med rött.
Då ökar dina chanser för att få en nyckel, det är viktigt att du använder samma email adress som du gjorde när du registrerade dig på NCSoft.

Steg 3
Det finns även en sida på reddit där folk delar med sig utav nycklar som blivit över, dvs väldigt godhjärtade människor.
Den sidan heter ShareWildStar.

Det bör även nämnas att på Wildstar's reddit sida brukar användarna annonsera när nya waves börjat skickats ut, och då ska man verkligen hänga på länken i Steg 3 om du vill ha en nyckel.
Och medans du väntar på att du ska få din nyckel kan du hänga i det här forumet och läsa lite om Wildstar, på svenska. Riktigt rolig läsning och ett kul initiativ från användaren Britney här på SC.

Permalänk
Medlem

Jag fick faktiskt en nyckel igår och tankar spelet just nu
Det finns folk som säljer beta nycklar men jag vet inte vad Sweclockers tycker om sånt och vet inte om jag får posta säljaren här.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Ninami:

Jag fick faktiskt en nyckel igår och tankar spelet just nu
Det finns folk som säljer beta nycklar men jag vet inte vad Sweclockers tycker om sånt och vet inte om jag får posta säljaren här.

Vad kul, grattis!
Jag är iallafall inte intresserad av att veta, att köpa Keys är emot deras eula och jag tänker inte sumpa ett demo till det troligen schysstaste spelet ever istället för att ha lite tålamod och vänta, och det är jag nog inte ensam om.

Vilken path ska du välja?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon128682:

Edit: En användare på forumet som gjort en sammanfattning av WildStar på svenska för er som är nyfikna, väldigt intressant läsning. Sammanfattningen

Kul att det uppskattades
Ska försöka uppdatera den allt eftersom, utöka crafting biten framför allt (kan avslöja att det kommer att komma en stor craftingnyhet snart på vår sida ).

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Britney:

Kul att det uppskattades
Ska försöka uppdatera den allt eftersom, utöka crafting biten framför allt (kan avslöja att det kommer att komma en stor craftingnyhet snart på vår sida ).

Jag skall hålla mina ögon öppna, kommer få en del tid framför datorn då jag skadade ryggen på gymmet förra veckan så det blir nog en del läsning.

Sen så har det precis gått ut en till våg av CBT friendkeys så det regnar ner giveaways på Reddit, kan tipsa er alla om att kolla där, vissa giveaways är riktigt roliga.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Inaktiv

Attans, kollade serier och missade det. /: Satans RSS App i telefonen till att inte vilja fungera, den ska plinga till om det kommer en ny tråd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon128682:

Attans, kollade serier och missade det. /: Satans RSS App i telefonen till att inte vilja fungera, den ska plinga till om det kommer en ny tråd.

Min RSS feed funkar inte alls verkar det som :S Har du android eller iOS ? Försökte med min Galaxy S3 men fick ladda ner en app för RSS och den uppdaterar ju aldrig.. =( Vill ju ha en beta-key =((

Visa signatur

Acer Predator G6-710-70013 - tower - Core i7 6700K 4 GHz - 16 GB - SSD 256 GB, HDD 2 TB

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Hjulstad:

Min RSS feed funkar inte alls verkar det som :S Har du android eller iOS ? Försökte med min Galaxy S3 men fick ladda ner en app för RSS och den uppdaterar ju aldrig.. =( Vill ju ha en beta-key =((

Jag har Android och jag har samma problem som dig.. ingen app uppdaterar sig sådär riktigt bra.
Den jag har nu heter Simple RSS Widget och funkar väl sådär, krånglig att få igång och sen så uppdaterar den bara en gång per minut. :/

Permalänk
Medlem

Aw yeah, detta verkar helt klart vara ett spel av rätt kaliber. Vill helt klart försöka få tag på en nyckel och testa!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

* Intellektuell och filosofisk

Permalänk
Medlem

Varit med o stress testat men jag har ingen beta invite

Permalänk
Medlem

Någon som har koll på vilken tid nycklarna brukar skickas ut ungefär?

Visa signatur

Acer Predator G6-710-70013 - tower - Core i7 6700K 4 GHz - 16 GB - SSD 256 GB, HDD 2 TB

Permalänk
Avstängd

Se det som så att om ni inte får en beta key kommer spelet vara desto roligare när det väl släpps.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

///M4

Permalänk
Medlem

Måndagar runt 2000 - 2100 på kvällen brukar det komma nycklar!

Visa signatur

CPU: Intel 2600K@ 4.5ghz, ASUS P8P67 Deluxe, 8 gb Corsair Vengeance 1600mhz, AMD 7970 3gb, Asus Full hd LED, 2 x OCZ Vertex2 60gb raid-0, 4TB HDD. Logitech G500, W7 Enterprise