Permalänk

Alla hjärtans dag problem.

Nu är det så att jag har en flickvän och nu på fredag är det alla hjärtans dag. Och det är även våran årsdag och vi har precis varit tillsammans i ett år. Vad kan man införskaffa för presenter till henne? Är riktigt dålig på detta, vi har redan planerat att gå ut och äta och jag tänkte även köpa lite blommor och så. Men vad mer?! Vill att det ska vara lite speciellt!

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem

Smycken är ju en klassiker. Annars så försök tänk ut något som betyder väldigt mycket för er (Någonting från er favoritfilm,låt eller w/e). Och pussla ihop något av det. Garanterad hit

Permalänk
Medlem

Något som visar att du har lagt ned tid/omtanke.
Hur gamla är du/ni?
Om ni t.ex. ska hem till dig efter middagen så kan du ha bakat en kladdkaka, kylt en flaska vin (om ni har åldern inne) och gjort det allmänt mysigt med lite ljus och grejjer, sånt kommer man långt på.

Skickades från m.sweclockers.com

Edit; vet att det egentligen handlade om presenter, men då jag också är sämst på att köpa presenter och så så har jag "alltid" gjort typ som ovan, och då behövs inga fina dyra presenter.

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk
Skrivet av phantom:

Smycken är ju en klassiker. Annars så försök tänk ut något som betyder väldigt mycket för er (Någonting från er favoritfilm,låt eller w/e). Och pussla ihop något av det. Garanterad hit

Skrivet av Rydisen:

Något som visar att du har lagt ned tid/omtanke.
Hur gamla är du/ni?
Om ni t.ex. ska hem till dig efter middagen så kan du ha bakat en kladdkaka, kylt en flaska vin (om ni har åldern inne) och gjort det allmänt mysigt med lite ljus och grejjer, sånt kommer man långt på.

Skickades från m.sweclockers.com

Edit; vet att det egentligen handlade om presenter, men då jag också är sämst på att köpa presenter och så så har jag "alltid" gjort typ som ovan, och då behövs inga fina dyra presenter.

Tack så mycket hörrni Är 17 år gammal så vin blir lite svårt! Får väl slänga ihop en kombo av smycke och lite annat roligt. Bra idé att göra någonting efter man varit ute också riktigt bra idé

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem

Baka bröd åt henne. Tjejer diggar hembakat bröd.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

Baka bröd åt henne. Tjejer diggar hembakat bröd.

Håller med ovan Förra året bakade jag en tårta och det var uppskattat.

Om ni ska hem till endera parten efteråt rekommenderar jag något mysigt att göra tillsammans. Beror ju på vad ni har för intressen men typ vad som helst från baka cupcakes som ni dekorerar själva till titta på skräckfilmer.

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |