Permalänk

Någon som vet vilken tid imorgon reward halveringen kommer inträffa?

Visa signatur

Dator: Mobo: MSI Z390 MPG Cpu: Intel Core i7 9700K --- CoolerMaster Hyper 212 EVO GFX-card: Asus Geforce RTX 2070 8GB Dual PSU: Corsair CV 650W RAM: 32 Gb(8GbX4) @ 2666Mhz.
Telefon: Oneplus 7T

Permalänk
Medlem
Skrivet av metalkiller78:

när block 100.000 är minat, nu är vi på 99.200~så troligtvis inatt

Visa signatur

Citera mig för svar :D
- Årets Citat: Vattenulf -
"Pumpen snurrar inte den står stilla i botten på chassit. Om den hade snurrat skulle slangarna blivit vridna så det vill man ju inte."

Permalänk

Countdown timer: http://blockrewards.com/

Permalänk
Skrivet av lord_moggo:

Tack! Då är det väll bara att hoppas på det bästa

Visa signatur

Dator: Mobo: MSI Z390 MPG Cpu: Intel Core i7 9700K --- CoolerMaster Hyper 212 EVO GFX-card: Asus Geforce RTX 2070 8GB Dual PSU: Corsair CV 650W RAM: 32 Gb(8GbX4) @ 2666Mhz.

Permalänk
Medlem

Vad har ni för plan nu vid halveringen? Själv har jag bunkrat upp Dogecoin de senaste dagarna (~0.5 btc) som jag tänkte sitta på tills 4-5 dagar efter halveringen och hoppas på att växelkursen mot bitcoin sticker iväg lite.

Permalänk
Medlem

köpte en större bunt när priset var kring 140-160, kommer nog behålla dom och sälja en liten del om priset stiger en stund efter halveringen. Men kommer i så fall köpa amazon gift cards eller något, sen skicka doge till random folk på FB när appen kommer i full rullning

Visa signatur

i5 750 2.66 @ 4.0ghz /Corsair H50/ XFX HD5870 / Cooler master Storm scout/ Cooler master silent pro 1000w/ 2x1tb Raid0 +1tb Wd green

Permalänk
Medlem

Tips till alla är att lägga ett par riktigt höga säljordrar (de kan studsa upp riktigt högt)
Likaså lägg ett par riktiga botten köpordrar. Marknaden kommer troligtvis hoppa omkring som fan inatt.

Har 1.000.000 doges just nu på marknaden.. får se om man kan tjäna några tusenlappar inatt.

Visa signatur

"Pumpen snurrar inte den står stilla i botten på chassit. Om den hade snurrat skulle slangarna blivit vridna så det vill man ju inte."

Permalänk
Medlem
Skrivet av OskarW90:

Tips till alla är att lägga ett par riktigt höga säljordrar (de kan studsa upp riktigt högt)
Likaså lägg ett par riktiga botten köpordrar. Marknaden kommer troligtvis hoppa omkring som fan inatt.

Har 1.000.000 doges just nu på marknaden.. får se om man kan tjäna några tusenlappar inatt.

Är 500 satoshi lagom eller tror du man ska lägga sig högre? Har egentligen inget säljbehov.

Visa signatur

“Om du vill veta vem som bestämmer över dig, fråga dig själv
vem du inte får kritisera.”

Permalänk
Medlem
Skrivet av OskarW90:

Vilka nivåer har du lagt dig på? Jag tänkte själv avvakta med några ordrar alls tills jag vaknar imorgon och då se vad som har hänt, oväntat lugnt just nu tycker jag ändå. Kanske är många som inte har koll på att det kommer en halvering?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kakann:

Vilka nivåer har du lagt dig på? Jag tänkte själv avvakta med några ordrar alls tills jag vaknar imorgon och då se vad som har hänt, oväntat lugnt just nu tycker jag ändå. Kanske är många som inte har koll på att det kommer en halvering?

Skrivet av johanth:

Är 500 satoshi lagom eller tror du man ska lägga sig högre? Har egentligen inget säljbehov.

Jag har lagt mig på 2500 satoshis, bara för att kunna fånga de där super topparna ifall de kommer upp medan jag ligger och sover.. (Missade den första toppen när Doge kom in på cryptsy.. hade tjänat några 100 tusen om jag varit vaken 5 min längre..

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av OskarW90:

Jag har lagt mig på 2500 satoshis, bara för att kunna fånga de där super topparna ifall de kommer upp medan jag ligger och sover.. (Missade den första toppen när Doge kom in på cryptsy.. hade tjänat några 100 tusen om jag varit vaken 5 min längre..

För hur många? Vad borde man lägga priset per Doge på?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

För hur många? Vad borde man lägga priset per Doge på?

Kan man tänka sig att priset dubblas? Eller ännu mera?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

D6XvX4TJiQvnGKQGY9rTvnrJaGsYBAgpZb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacke123:

Kan man tänka sig att priset dubblas? Eller ännu mera?

Jag tror not det slutgiltiga priset dubblas, men jag försöker fånga "topparna" som inte bara kan vara dubbla utan 10 dubbla.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

jag sitter och funderar på ifall Dippen på BTC och LTC är pga av denna halvering som kommer.... alla plockar ut sina Btcs för att börja förbereda för doges.

Visa signatur

Permalänk

Priset kommer antingen stiga sakta men säkert eller så kommer den snabbt öka sen kollapsa. ifall priset åker upp en hel del kommer en stor mängd vilja sälja vilken i sin tur kommer göra att priset kollapsar...

Visa signatur

GPU: RTX 2070 Super CPU: Ryzen R5 5600x Kylning: Corsair H90 PSU: Corsair RM850x RAM: 16GB@3000MHz MOBO: PRIME X370 PRO Chassi: Fractal Design R4 HDD: 2x WD Caviar Green 1TB SSD: Samsung 850 evo 500GB & 250GB M.2
Mus:G Pro Wireless Tangentbord: Model M / VA88M Headset: Fidelio X2 / HD6XX Skärm: Asus MX299Q 21:9 + BenQ xl2730z

Permalänk
Medlem
Skrivet av OskarW90:

Jag tror not det slutgiltiga priset dubblas, men jag försöker fånga "topparna" som inte bara kan vara dubbla utan 10 dubbla.

Mm kan ju hända jag satte några tusen doges på X5 och X10. Har inte så mycket (20k) men hoppas på att det kan stiga lite.

Visa signatur

D6XvX4TJiQvnGKQGY9rTvnrJaGsYBAgpZb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacke123:

Mm kan ju hända jag satte några tusen doges på X5 och X10. Har inte så mycket (20k) men hoppas på att det kan stiga lite.

Ja, om du ändå ligger och sover kan du ju lika bra hoppas på att priset sticker upp! lägg det på en nivå så du inte blir missnöjd ifall du inte lyckas bli av med det under natten. Om man går för högt finns ju risken att du inte säljer, medan för lågt innebär att du säljer billigare.

Visa signatur

Permalänk

La 20% på 3x, 50% på 10x, och 30% på 15x. Totalt 110 000 Doge. Vi får hoppas på det bästa nu!

Visa signatur

Permalänk

Tack! Då är det väll bara att hoppas på det bästa

Det verkar ioförsig som att den sajten bröt ihop nu. Googla så hittar du ett par andra liknande sajter.

To the moon!

Permalänk
Medlem

Jaha, vad ska man mina nu då...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

har ju varit rätt så stor ökning änsålänge :)...

Permalänk
Medlem

Hur exakt gör jag för att sälja mina doges? Har ca 42K stackade i min wallet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av OskarW90:

Jag skulle slängt ett öga på NobleCoin, otroligt seriöst coin med en lovande framtid.

https://bitcointalk.org/index.php?topic=402667.0

https://www.noblemovement.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av OskarW90:

Kör på typ Middlecoin så har du ju någon annan som bestämmer vilket coin som är mest lönsamt just nu, sköter all växling och sen skickar dig btc en gång om dagen. Väldigt smidigt och definitivt värt 3% fee.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kakann:

Kör på typ Middlecoin så har du ju någon annan som bestämmer vilket coin som är mest lönsamt just nu, sköter all växling och sen skickar dig btc en gång om dagen. Väldigt smidigt och definitivt värt 3% fee.

Problemet är ju att de verkar ju inte mina de bästa coinsen ändå... såg flera multipooler som satt kvar på Doge...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Kan nog vara en bra idé att stanna kvar på DOGE några dagar i alla fall.. för att se vad som händer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av envision:

Kan nog vara en bra idé att stanna kvar på DOGE några dagar i alla fall.. för att se vad som händer.

ja, säljer ju inte av.. man ingen ide att mina när det är samma difficulty och halva rewarden.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av envision:

Varför då? Det finns andra coins som betalar typ 70% mer.

Permalänk

Ca 14 block kvar så sjunker diffen..

Visa signatur

P190 * Gigabyte X58-UD5 * i7 920 * Corsair 6Gb 1333Mhz CL-9 * GTX 560 Ti SLI * Velociraptor 150GB * Seagate 500GB 7200.11 * Plextor PX-810SA * Vista 64 * T220 *

Permalänk
Medlem
Skrivet av Meller127:

Ca 14 block kvar så sjunker diffen..

Whoaw, net hash halverades! mina mina mina mina!

Farligt nära att Dogehouse har 50% av beräkningskraften av doges nu dock!

Visa signatur