Tävla och vinn valfri dator från Komplett.se

Permalänk
Avstängd

mitt första bidrag gjord i paint

Visa signatur

Intel Core i7 2700K CPU @ 3,50 GHz

Permalänk
Avstängd

mitt andra bidrag

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

den här blev jag nöjd med. det är nog mitt bästa bidrag hitills

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

failade dock lite med p:et men det gör nog inte så mycket

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

så då nu har jag bidargit med mina bilder

Visa signatur

Permalänk

Mitt första förslag, med några olika varianter. Kunde inte bestämma mig för vilken texturering jag gillade bäst, så här kommer alla 5:

Binärkoden är så klart: KOMPLETT (förutsatt att översättaren fungerade rätt)

Ska försöka hinna knåpa ihop några fler tills på söndag, det är ju så många snygga bidrag här!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Simpelt ska det va!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av AdamSWE:

Tänkte jag skulle göra något lite roligare, intressantare att titta på. Lite trött på alla Gradient+Logga bilder ärligt talat Lycka till allihop!

http://i.imgur.com/eW7DLcJ.jpg

Edit, Ni kan omöjligt varit på komplett lagret, här ser ni klart och tydligt hur det EGENTLIGEN ser ut

Synd att klaga då du själv inte följer reglerna med att ha en inte alltför modifierad logga med i bilden

Permalänk
Medlem

Bidrag 02

Permalänk
Permalänk
Permalänk

Mina bidrag

Två varianter på samma grundbild

Permalänk
Medlem

Gjorde en till:

Fullstor version:
http://i.imgur.com/P7X8jNl.jpg

Permalänk
Medlem

Mitt bidrag

http://imgur.com/8ZTO5Zo,IiLs9hy,oe2Pw0k,Crq8ffF,iMKJyk4,h3Zr...

Permalänk
Medlem

Hade inte så mycket tid över till att skapa detaljer osv, så det fick bli en snabb bakgrundsbild i "ritnings-anda" hoppas den gillas. Ser fram emot de sista bidragen nu, tror att de kommer se grymt bra ut!

Permalänk

Mitt bidrag :)

i blått

i kompletts klassiska färg, gul

brorsan gjorde också några bilder på min dator ( med några av mina templates )

Permalänk

Tjena! Här e mitt bidrag till tävlingen

Enjoy!

Visa signatur

Intel Core I5 4690k, MSI GTX 1060 6GB, Gigabyte GTX 970 (PhysX/rendering/ai), Asus z97 PRO WiFi, 32GB Kingston HyperX 4x8, Corsair Obsidian 750D, Corsair RM750

Permalänk
Medlem

Här kommer lite fler varianter. Jag samlar också alla mina bidrag i en och samma post nu.

Högupplöst Version

Högupplöst Version

Högupplöst Version

Högupplöst Version

Högupplöst Version

Visa signatur

AMD Ryzen 9 3950X | Asus Crosshair VIII Hero | 128 GB DDR4 3200MHz | MSI GeForce RTX 3090 Suprim X 24GB

Permalänk
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Gjorde två till och gjorde ett andra alternativ på en jag redan gjort
Alla grunge effekter är gjorda av mig

Permalänk
Skrivet av rasmu:

http://i.imgur.com/CtvdW21.jpg

Hade inte så mycket tid över till att skapa detaljer osv, så det fick bli en snabb bakgrundsbild i "ritnings-anda" hoppas den gillas. Ser fram emot de sista bidragen nu, tror att de kommer se grymt bra ut!

Den här gillade jag! Misstänker att det kanske är för lite varumärkesigenkänning eftersom den saknar den orange färg men rent grafiskt var den väldigt snygg!

Permalänk

Håller med ovanstående talare. Det är överlägset en av mina favoriter! Bra jobbat.

Permalänk
Medlem

Roligt att se så många bidrag och här är mitt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fillishave:

Den här gillade jag! Misstänker att det kanske är för lite varumärkesigenkänning eftersom den saknar den orange färg men rent grafiskt var den väldigt snygg!

Skrivet av Hanna Olsson:

Håller med ovanstående talare. Det är överlägset en av mina favoriter! Bra jobbat.

Tack så mycket, trodde inte jag skulle få sån respons på den!

Fixade till lite färger, som du sa. Lite off vad det gäller igenkänning. Vet inte hurvida jag lyckades med rätt färg dock, ville inte få för mycket färg i den. Men men, här är den uppdaterade versionen.

Permalänk
Medlem

Hög nivå på många bilder! här kmr några enkla från mig

Permalänk
Medlem

Mina bidrag till tävlingen. I princip samma. Bara en liten modifikation på bakgrunden.

Permalänk

Mina bidrag. Personlig favorit är nog nr 5.

Bidrag 1

Bidrag 2

Bidrag 3

Bidrag 4

Bidrag 5

Bidrag 6

Bidrag 7

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kvist1:

Synd att klaga då du själv inte följer reglerna med att ha en inte alltför modifierad logga med i bilden

Hur menar du? Skit bra att du påpekar att det kan vara något fel men vet inte vart du menar :/

Permalänk

Komplett Bild