Permalänk

Passar delarna?

Japp, nu var det min tur att få hjälp av er!

Har satt i hop ett litet paket, men tycker att det blev lite dyrt. Att det ska se snyggt ut är något som är viktigt.

http://www.prisjakt.nu/list.php?l=2500993&view=m

Visa signatur

4690K, GTX 1080, 16GB RAM, 750W, 250GB SSD x2, iPhone 7, Macbook Pro 2012

Permalänk
Medlem

usch vad det är jobbigt att läsa på prisjakts listor. vet inte varför jag stör mig så mycket på det men men.

dominator platinum är extremt onödigt men om man vill kan man givetvis köpa dem ändå. du får köpa på dig 2 fläktar till din h100i, originalfläktarna ska vara högljudda.

Permalänk
Medlem

i7 är rätt så onödigt. Du kan snåla in och ta en i5. RAM är onödigt dyrt som versions skrev. Man behöver bara 8 RAM också

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Bästa trådstarten någonsin.

Asus Zenbook UX430: 8550U, MX150, 16 GiB, 1 TB

Permalänk
Medlem

engelsk layout på tangentbordet med.

Visa signatur

4790K - Asus Gene Z97 - Gigabyte G1 980 - 16GB Vengeance PRO 1866MHz - Crucial MX100 512GB - EVGA G2 850W
Sony Vaio Pro 13 - i5 - 8GB - 256GB

Permalänk
Skrivet av versions:

usch vad det är jobbigt att läsa på prisjakts listor. vet inte varför jag stör mig så mycket på det men men.

dominator platinum är extremt onödigt men om man vill kan man givetvis köpa dem ändå. du får köpa på dig 2 fläktar till din h100i, originalfläktarna ska vara högljudda.

Tack för svaret.

Har du några andra rekommendationer som är prisvärda, men också är snygga? Håller mig gärna till färgschemat: grönt, svart, vitt, silver. Har du några tips på fläktar? Svart o vit ska dem vara isf.

Skrivet av MakeCoke:

i7 är rätt så onödigt. Du kan snåla in och ta en i5. RAM är onödigt dyrt som versions skrev. Man behöver bara 8 RAM också
i5, vilken modell? Vill gärna överklocka. Ska mest spela World of Warcraft och Battlefield 3, 4.
Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Sweede:

engelsk layout på tangentbordet med.

Tack, såg ej det.

Visa signatur

4690K, GTX 1080, 16GB RAM, 750W, 250GB SSD x2, iPhone 7, Macbook Pro 2012

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

fungerar dock inte alls med utseendet som verkade vara viktigt för ts

Permalänk
Medlem
Skrivet av versions:

fungerar dock inte alls med utseendet som verkade vara viktigt för ts

Sant

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Bästa trådstarten någonsin.

Asus Zenbook UX430: 8550U, MX150, 16 GiB, 1 TB

Permalänk

Tack för svaret.
Enligt många som har fått chans att känna och få veta mer om det kommande chassit ska det tydligen vara bäst att använda vattenkylning. Har inte använt vattenkylning förut så tänkte köra på ett slutet system. Kolla in Linus review på youtube.

Funkar inte med färgerna

Visa signatur

4690K, GTX 1080, 16GB RAM, 750W, 250GB SSD x2, iPhone 7, Macbook Pro 2012