Ang. organisationsnummer så har det enbart efterfrågats i detta forum, och ej via mail.
Om det var fallet så skulle jag ha ett antal mail om det vilket jag inte har.
Det finns 2 st mail som efterfrågat det i samband med order, och de har fått informationen.
Jag bedriver inte mitt företag i detta forum och kommer inte att lämna någon form av infor-
mation här. Det anses av mig som värdelöst av 3 anledningar.
1. Ingen i detta forum har inkommit med uppgifter som styrker vad ni talar om i faktiska bevis.
2. Skulle någon köpa och sedan talar om att han skulle lägga upp information om det. Då blir
han beskylld för att vara min utsände/medarbetare/kompanjon. Helt obskyrt.
3. Skulle någon gå in och säga något positivt i detta läge, så kommer ni naturligtvis att kontrollera
om personen just registrerat sig. Enligt er stil då alltså inte trovärdig. Mina kunder är inte av den
karaktären att de förbrukar sitt liv i ett forum.
För övrigt så kommer jag atthelt avsluta denna diskussion i detta forum. De som vill kontakta mig
kan göra det via de kanaler som jag finns anträffbar på. Då finns det även möjlighter att få den
information man söker. Dagens tid har dock gått ut då vi bara har support alla dagar mellan 08oo-13oo.
(Nu kommer någon att påpeka att det står till 14oo i butiken. Jag har ändrat det på engen hand och
kommer att ändra informationen så fort jag kommer det steget)
I övrigt så kommer vår annonsering att avslutas i Sverige, då detta enbart leder till att min butik flyttar
till ett forum vilket inte var tanken med den idén.
Nu är du där igen.. Du slingrar dig och vägrar svara på frågorna. Vilket får flaggor att vaja. Även om det inte efterfrågats på mailen så borde du iaf vid det här laget insett att det har efterfrågats ganska rejält i denna tråd både före och efter dina svar. Sedan ligger bevisbördan på din sida.. Inte hos oss på Sweclockers. Sedan vadå inte trovärdig?! Kan du sluta försöka slingra dig och ge lite bevis istället? För just nu ser du bara ut som en av mängden lurendrejare som finns i tonvis på internet. Du har inte framför NÅGOT som stärker dina påståenden utan raka motsatsen så har dina svar gjort att man börjat ifrågasätta din erfarenhet inom branschen. För några 25 år har du då inte varit aktiv.. Inte baserad på de svaren du ger som får en att tro att du just startat. Sedan att företaget ska ha varit från 2011 är även det antagligen rent skitsnack från din sida. Finns inte ens några spår av det någonstans förrän tidigast i Mars detta år då din första annons dök upp. Hur vore det om du faktiskt visade upp lite bevis som du påstår dig sitta inne med?
Kan ju tillägga att företaget som enligt Leif har 25år i branchen inte är registerat i Bangkok eller någon annanstans i Thailand där de påstår sig ha sitt huvudkontor (inte vad jag kan se efter att gått igenom alla med ordet computer i namnet).
http://www.dbd.go.th/corpsearch_test/main.phtml
Det existerar inte heller något liknade företag i England där de ska ha sin UK avdelning
http://wck2.companieshouse.gov.uk//companysearch?disp=1&frfsh...
Vidare existerar det ingen bolag i Sverige i V-ås med rätt namn eller ens något som arbetar inom rätt område och adressen är en postbox på en hamn/industri-adress från vad jag kan se.
http://allabolag.se
Vill man vara mer noga kan man alltid maila Thai och UK myndigheter och få det helt bekräftat men jag kan som sagt inte hitta ett enda tecken på att företaget ens existerar vilket är lite udda efter att de varit på marknaden under 25år?
EDIT:
En polisanmäla för bedrägeri mot sidan skulle ju ganska snabbt visa om den är seriös eller inte.
EDIT2:
Enligt thai gulasidorna är även Thai numret ett mobilnummer? Ett DTAC nummer, deras näst största leverantör av mobiltele som tillhör Telenor, borde ju gå att ringa Telenor och genom lite avvägar få reda på vem som äger numret?
http://www.searchyellowdirectory.com/reverse-phone/6685777002...
För att det ska vara en landlina i bangkok ska det vara +66 2 XXXXXXXXX
+66 8X/9X XXXXXXXXX är mobiler.
EDIT3:
Det brittiska numret har varit oförändrat sedan 2006 och är även det ett mobilnummer hemmahörande i Jersey inte i London
Jersey är ett paradis för lurendrejare. Inte ovanligt att nummer och konton går till Jersey, Bahamas, Thailand etc. pga. att dessa oftast har väldigt bristande lagar på uppföljning av folk som faktiskt skapar dessa nummer och man kan garanterat köpa ett nummer för ett par pund. Sedan så finns det inte en chans i helsefyr att han varit aktiv i 25 år. Ta bara en titt på hans kommentarer.. De är amatörmässiga som bäst. Sedan tar man i beräkningen att hemsidan bryter mot svensk lag om bolag, hans företag har på pappret inte existerat i mer än ett par dagar, Hans ovilja för att ge ut information som kan bekräfta vad han uttalar sig om och hotar om stämning och på så sätt även visar att han saknar insikt i det svenska lagsystemet gör ju att man börjar ana ugglor i mossen och rent utav se dessa ugglor. Denna kille är en bedragare och det är ganska uppenbart. Att han ens försöker påstå något annat är ju patetiskt.
Inte för att detta kanske verkar så seriöst, MEN jag vet att det kan vara brutalt mycket billigare i Asien då jag för drygt 2 år sedan och köpte en sprillans ny Galaxy S2 för 3000kr i Kuala Lumpur (Malaysia) när den i Sverige vid lansering kostade runt 6000kr. Ska tillägga att telefonen fungerar ypperligt och numera tillhör min morsa.
Köpte även då jag var där vid den tiden 3 st helt nya GTX 580 för halva priset, likaså 2 st 6970 för halva priset. Slog även till på 8 gig ram till min lilla laptop för 150kr som kostade närmare 500 i Sverige.
Med detta menar jag att jag med egna ögon sett dessa enorma prisskillnader. Ska tillägga att kameror också var billiga där, likaså objektiv och andra tillbehör (dock inte iPhones som tillverkas i Kina).
Om det dessutom är konkursbon i Asien så är det INTE OMÖJLIGT att det kan vara 80% av Svenska priser. Det låter ganska otroligt, men eftersom jag sett att elektronik i exempelvis Malaysia med egna ögon (där den många gånger tillverkas), så är jag inte super skeptisk som jag förstår att andra som kanske inte varit i Malaysia/Kina är.
Nu handlar det inte om halva priset utan OM 1/5 av priset! PÅ SPRILLANS NYA VAROR. Det är omöjligt. Billigt i Asien? Absolut.. Få kan förneka detta. Halva priset? Visst om du hittar rätt affär (risk för stulna eller fejkade varor är stora) MEN INGENSTANS KAN DU HITTA varor för 1/5 av priset. Och sedan att killen vägrar lägga fram fakta för att bevisa att han är seriös bevisar bara motsatsen till vad han säger. Hans bolag existerar inte ens på de adresser han ger ut. Han vägrar ge ut sitt organisationsnummer vilket det är lag på i Sverige.
||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds