Permalänk
Medlem

Esl, face it.. osv

Permalänk

Ok låter bra. Skickar in en ansökan senare idag.

Permalänk
Medlem

God fortsättning önskar Alpha !

Permalänk
Medlem

Hostar nu en Rust server !

Permalänk
Medlem

Håller just nu på att bygga upp två Battlefield 4 lag
Storlek på lagen kommer att vara 5 & 8.

Permalänk

Nu har vi en Rust server [/\] Alphas.se sleep/PVP/Air
85.236.105.38:28415
Med trevliga admins och ingen admin abuse
och förhoppningsvis inga cheaters
Får ni några problem kontakta en admin via TS elr Hemsidan.
admins på serven är [/\] Evulzkull och [/\] XcaZtioN
ts.alphas.se
www.alphas.se

Permalänk
Medlem

Elder Scrolls Online Recruit

Tjänare

Snart är tiden inne 14.4.4 och vad innebär det ?
JO Elder Scrolls Online

Det jag vill få fram är att vi hade tänkt att lägga upp en guild på Ebonheart pact.

Vilka är sugna på att joina oss?

Vi har en ts3 server som kommer få en egen kanal för vår guild där vi Pvpa , Pvea , Questa , Farma , levla ex.

Jag ser fram emot att träffa er på http://www.alphas.se Där kan ni redan nu regga er och börja göra er hemmastadda

// Alpha eSport

Visa signatur

Ny dator på G

Permalänk
Medlem

Planetside 2 NC Woodman Svensk Outift

Hejsan alles.

Ville bara meddela om att vi i Alpha ska försöka oss på en liten nystart utav Planetside 2, där vi är ett gäng som börjat lira ihop. Vi har en egen TS-kanal till detta, och ni är välkomna att söka in till klanen alternativt hoppa in och prata eller fråga lite på vår TS: ts.alphas.se

Vid intresse om ansökan till klanen så gör ni det på följande sida: http://www.alphas.se/

Hoppas att vi kommer att höras av.

Mvh Lefty138

Permalänk
Medlem

Just nu söker vi mer specifikt just nu spelare till Battlefield 4, där ett 5-manna lag ska tas ut, Diablo 3 för de som vill (Nytaggning i och med ny patch) samt lir utav Elder Scrolls Online betan nu i helgen. Hoppas vi hör på TS: ts.alphas.se eller ansökan till klanen (20 års åldersgräns för ansökningar): alphas.se

Permalänk
Medlem

En liten utökad lista på vad som faktiskt spelas i klanen:

Battlefield 4
Arma 2 - Wasteland
Arma 3
CS:GO
StarMade
Minecraft
Starbound
DayZ Standalone
Planetside 2
Elder Scrolls Online(Betan, kommer att finnas spelare ifrån start när det släpps)
Diablo 3
Dota 2

Hoppas att vi syns i vår trevliga community!

Lefty138

Permalänk

Vet inte om jag skulle ta det här eller på er hemsida, vad har ni för planer för Titanfall? Skulle vara väldigt intressant om ni har ett gäng som planerar att börja lira det, förövrigt så är jag väldigt intresserad över att ansöka till ert CS:GO lag men är dock osäker på om jag har tid för det, plugg på heltid samt ett extrajobb gör så att jag bara kommer kunna lira fredag-söndag, vet inte om det är tillräckligt.

Verkar vara en väldigt trevlig klan och jag kommer troligen ansöka i helgen =), är förövrigt 20 år vilket jag såg var ett av kraven ^^.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Feebleminded:

Vet inte om jag skulle ta det här eller på er hemsida, vad har ni för planer för Titanfall? Skulle vara väldigt intressant om ni har ett gäng som planerar att börja lira det, förövrigt så är jag väldigt intresserad över att ansöka till ert CS:GO lag men är dock osäker på om jag har tid för det, plugg på heltid samt ett extrajobb gör så att jag bara kommer kunna lira fredag-söndag, vet inte om det är tillräckligt.

Verkar vara en väldigt trevlig klan och jag kommer troligen ansöka i helgen =), är förövrigt 20 år vilket jag såg var ett av kraven ^^.

Vi har för tillfälligt inga planer för Titanfall, men har dock ett flertal spelare som är intresserade utav det så kommer nog inte vara några problem att få ihop ett gäng.

Angående CSGO laget så har vi 3 st, ett public, ett för killar och ett för tjejer.
Killarna tränar ca 5 gånger per vecka och tävlar också ovan på det.
Tjejerna tränar ca 3 gånger per vecka och tävlar också.
Public laget har inga tränings dagar utan det är bara att sätta sig i någon TS3 kanal och fråga om du får vara med på några rundor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Feebleminded:

Hej där.

Kul att du visar intresse för klanen. Hoppas att det trillar in en ansökan till oss. Det bästa du kan göra om du är intresserad av ett specifikt spel är att skriva en tråd om det på hemsidan, och höra runt med folk om dom spelar eller är sugna på att testa.

Mvh Lefty138

Permalänk
Medlem

Lite goda nyheter till alla Minecraftspelare, givetvis både medlemmar och blivande sådana. Vi kommer inom de närmsta dagarna få en Minecraftserver där förhoppningarna är att starta upp någon av de lite massivare moddarna, exempelvis (Och troligtvis) Feed The Beast Unleashed. Välkomna in med ansökningar och kolla även in tråden efter våra andra spel som vi fördriver tiden med.

Mvh Lefty138

Permalänk
Medlem

Elder Scrolls Online betan nu i helgen. Hoppas vi hör på TS: ts.alphas.se eller ansökan till klanen (20 års åldersgräns för ansökningar)

alphas.se

Mvh Lefty138

Permalänk
Medlem

Hej hur många är ni i er gaming community?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Undesired_hero:

Hej hur många är ni i er gaming community?

Vi är snart 200 medlemmar.

Permalänk
Medlem

Hur ser ni på casual gamers? Jag har inte all världens tid att spela varje dag eller på helger, men om jag skulle spela så hade jag gärna vart online å umgås, eller spela med någon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Undesired_hero:

Hur ser ni på casual gamers? Jag har inte all världens tid att spela varje dag eller på helger, men om jag skulle spela så hade jag gärna vart online å umgås, eller spela med någon.

I grund och botten är vi casual men har flera olika sektioner i Alpha som satsar stenhårt på eSports.

Så du kommer nog passa in perfekt, du spelar när du har tid och lust !

Permalänk
Medlem

OKej de låter bra, då ses vi kanske på ts någon gång då

Får skicka in ansökan via er sida också

Permalänk
Medlem

Kan vi som klan nå 200 medlemmar i helgen? Och kommer det bli du som är medlem nr 200? Ansök här: alphas.se

Mvh Lefty138

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Lefty138:

Kan vi som klan nå 200 medlemmar i helgen? Och kommer det bli du som är medlem nr 200? Ansök här: alphas.se

Mvh Lefty138

Sista tillsägelsen för klanen, bumpning är inte tillåtet.

Visa signatur

Meow

Permalänk
Medlem

Uppstartad server:

Minecraft FTB - Monster

Permalänk
Medlem

Efter lite problem med några buggiga mods till MC FTB - Monster så har vi nu bytt över till MC FTB Direwolf20 istället.

Stabil och bra server !

Hårdvara:
CPU: Intel 3770k
Minne: 16GB
Hårddisk: SSD 60GB & SSD 120GB

Permalänk
Medlem

Vi har numera en uppstartad svensk guild i Elder Scrolls Online där vi kör Ebonheart. Ansökan sker precis som tidigare, se tidigare inlägg för info.

Mvh Lefty138

Permalänk
Medlem

Tja är det okej hoppa in säga hej på ts ?

Visa signatur

Intel Core 2 Quad Q6600 NIVIDIA GeForce GTX470 Cooler Master Real Power M1000 MSI P35 Neo-F SyncMaster T220

Permalänk
Medlem

Absolut !

ts.alphas.se

Permalänk
Medlem

Jag har den stora glädjen att få berätta att vi numera söker LoL-spelare till vår nystartade LoL-sektion. Vi söker såväl casualgamers som mer tävlingsinriktade personer då tanken är att ett officiellt lag ska upp Välkomna in på vår TS och hör er för angående detta och kontakta Silver för mer info.

Permalänk
Medlem

Tom Clancy's Ghost Recon Phantoms är nu släppt och det börjar bli fler och fler som spelar det aktivt inom Alpha.

Det är bara att ladda ner det genom steam gratis och ansök till oss för att bygga upp några Fireteam !

Permalänk
Medlem

Vi i Alpha har haft glädjen och förmånen att hitta en fantastisk kul Altis Life server (SaW) till Arma 3, och givetvis vill vi såväl som servern ha mer rollspelande människor att hantera vardagen på Altis med. Gå in på vår hemsida eller ts, vars adresser ni hittar tidigare i tråden för mer info. Hoppas vi hörs