Permalänk
Avstängd

Jeg forstår ikke dette. Det er 21 medlemmer i gruppa på steam, og så er jeg den éneste på teamspeak denne lørdagen nå kl 1630.

Virker som at folk i gruppa ikke vil spille i det hele tatt.

Formodentlig er det ikke slik at det er direkte upopulært med en norrbagge på svensk teamspeak kanal.

Permalänk
Skrivet av Coltrasten:

Jag kommer inte åt Teamspeak-servern, är den nere?

85.236.107.36:11387 Är adressen till Teamspeak, Brodan har bara inte uppdaterat sitt inlägg om nya adressen..

Visa signatur

Chassi: NZXT Source 210 Vit
Modekort: MSI Z87-G45 GAMING ATX
Processor: Intel Core i5 4670K 3.4 GHz (Haswell)
Grafik: MSI GeForce GTX770 2GB TF
Minne: A-Data 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz XPG INET EDITION, Röda

Permalänk
Medlem

Tjenare!

Jag är rätt grön, inte kört någotma 2 och loggat lite arma 3 timmar innan jag köpte dayz. Har kört knappt 50 timmar nu, och en del av dem var ju att komma igång.

Jag är rätt casual, lirar lite då och då, några kvällar i veckan. Kör ofta med en polare eller med tjejen, men det hade vart kul att testa att köra i större grupp! Har ni någon/några platser över möjligtvis?

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Hej!

Är man lite för ung om man är 14 år? Skulle gärna vara med i gruppen om det finns plats. I skrivande stund har jag kört 45 timmar och är aningen mer åt nybörjarhållet än den vana surivivern. Har inte kört i stor grupp, 5 pers som mest, men följer order och förstår mig på taktik.

MVH Hugo

Permalänk
Medlem

Jag sitter och kollar en stream på DayZ och börjar blir duktigt sugen på att testa det, hur kul anser ni det vara på en skala 1-10?

Visa signatur

Samsung 32" Curved gamingskärm Odyssey C32G54TQ
Phanteks Eclipse P400A RGB White,MSI GeForce RTX3070Ti VENTUS 3X OC
AMD Ryzen 7 5800X Processor,Cooler Master Hyper 212 RGB Black Edt
Kingston FURY Beast RGB DDR4 16GB 3200 MHz,WD Blue SN550 1TB NVMe M.2 SSD ,ASUS ROG Strix B550-E GAMING moderkort,Cooler Master V750 Gold - V2 PSU

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lagun:

Jag sitter och kollar en stream på DayZ och börjar blir duktigt sugen på att testa det, hur kul anser ni det vara på en skala 1-10?

8:a, det blir lätt en 10:a när det blir ett färdigt spel!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hudo:

8:a, det blir lätt en 10:a när det blir ett färdigt spel!

Spelar du ensam då eller du spelar alltid med vänner? Jag köpte spelet, men tycker det var lite smått jobbigt att styra karaktären.

Visa signatur

Kingston FURY Beast RGB DDR4 16GB 3200 MHz,WD Blue SN550 1TB NVMe M.2 SSD ,ASUS ROG Strix B550-E GAMING moderkort,Cooler Master V750 Gold - V2 PSU

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lagun:

Spelar du ensam då eller du spelar alltid med vänner? Jag köpte spelet, men tycker det var lite smått jobbigt att styra karaktären.

Spelar både och. Man måste spela lite för att lära sig kontrollera karaktären maximalt. Man vänjer sig dessutom! Jag spelar ett par andra spel och tyckte inte det tog lång tid att lära sig hur allt fungerar.

Permalänk
Medlem

Hur gör jag för att bli invitad?

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

@ Hudo
Du skal vite at utviklerne har gitt uttrykk for at det vil da dem over tyve år å jobbe videre med spillet, hvis de skal fikse på ting og implementere det som finnes av ideer. Det ble også gitt uttrykk for at de ønsker å ha et litet team, noe som ikke egentlig lover godt med tanke på alt som kan forbedres.

Permalänk
Medlem

22 år spelar en del dayz men tyvärr oftast ensam... kanske kan joina er?:D

Visa signatur

SHIT vilken strömförbrukning det va på 590 SLI, ska man behöva ha ett kärnkraftverk för 2 sånna kort eller? Lär ju bli fler Fukushima katastrofer i världen i så fall!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Decoman:

@ Hudo
Du skal vite at utviklerne har gitt uttrykk for at det vil da dem over tyve år å jobbe videre med spillet, hvis de skal fikse på ting og implementere det som finnes av ideer. Det ble også gitt uttrykk for at de ønsker å ha et litet team, noe som ikke egentlig lover godt med tanke på alt som kan forbedres.

Jag vill egentligen bara spela DayZ. Hur roligt hade det inte varit om man var 20 pers som samarbetar och har roligt i DayZ? Jag ser inte heller hur en som är tjugo år kan bidra till spelet mer än jag kan. Visdom sitter inte i ålder. Men, ha en bra dag iallafall! Om jag har missuppfattat något så ursäktar jag, jag är inte jättebra på norska. Och, varför skulle jag vilja gå med i en grupp om jag inte vill spela i grupp?

Permalänk

Enklast för er som vill spela med oss eller bara prata med oss, joina våran teamspeak eller det bästa, våran irc kanal..

85.236.107.36:11387 @ Teamspeak
irc://irc.what-network.net:6667/DayZRangers @ IRC

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

@ Hudo
Min kommentar var egentlig et svar på hva du skrev over "8:a, det blir lätt en 10:a när det blir ett färdigt spel!".

Skulle ha satt dette som quote, beklager.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Decoman:

@ Hudo
Min kommentar var egentlig et svar på hva du skrev over "8:a, det blir lätt en 10:a när det blir ett färdigt spel!".

Skulle ha satt dette som quote, beklager.

Jaha , det här blev ju pinsamt!

Permalänk

Finns det någon plats över? Tänkte om man får gå med är 15år men fyller 16 i april så men ni kanske tycker att det är för lite för att vara med er men spelar rätt ofta.

Visa signatur

Ipad 4 16gb|Stationär: Asus P55, MSI GTX560ti, I5 760 2,8GHz, Crosair 4Gb 1600MHz, 1Tb Hdd|Laptop, gammal compac.

Permalänk
Medlem

Spelas det hardcore eller normal? Blivit mycket hardcore för mig.

Permalänk
Medlem

jag joinar också ifall plats finnes, är 27

Visa signatur

Permalänk

Tjenare! såg just din post här om spela DayZ tillsammans, låter jävligt roligt har ett par kompisar som jag spelar med som säkert också vill vara med.

Jobbar i restaurangbranschen så här hemma vid 2230-2300 tiden. Men hoppas iaf att man kan få chansen att lira med er.
Är 23år
Har även gjort militärtjänst om det nu räknas som något
Något sätt man kan komma i kontakt? Kunde ej komma in på eran TS. Finns annars på Steam - Bohnsack90

Tack på förhand

Bohnsack

Permalänk

Åter igen!

Lättast för er att kontakta oss antingen på våran IRC kanal eller på våran teamspeak.

IRC: #DayZRangers @ irc.what-network.net
Teamspeak: 85.236.107.36:11387

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Söker ni fortfarande folk?

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 9800X3D | Arctic Liquid Freezer III 360 | ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi |
| MSI MPG A850G 850W | Corsair Vengeance DDR5 32GB CL30 @6000Mhz |
| NZXT H7 Flow 2024 RGB | ASUS Prime GeForce RTX 5080 OC | Kingston KC3000 M.2 2TB |

Permalänk
Skrivet av hznn:

Söker ni fortfarande folk?

Aboslut, kom in på teamspeak eller irc.

Visa signatur

Permalänk

Spel vi spelar just nu!

DayZ
Battlefield 3
Battlefield 4
CS: GO
Dota

Spel vi funderar på att börja med:

Arma III / mods
TitanFall

EDIT: Givetvis menar jag inte att detta är spel vi enbart kommer spela i klanen!
Kommer där någon medlem som tex vill spela Call of duty så går det ju bra.
Alla spel är tillåtna, medlemmarna som bestämmer vilka spel som skall spelas, dock betyder inte det att alla medlemmar kommer spela alla spel!

Jag själv håller mig till Det som jag skrev ovan.

Visa signatur

Permalänk

Tråden är nu upplåst igen, tackar vi Sweclockers staff för!

Vi har ändrat om lite i communityn, Vi har helt tagit bort medlemsavgiften, så förhoppningsvis kommer detta fungera bättre!

Nu är välkommna in till oss på våran Teamspeak (Respawngaming.se) Eller våran Hemsida (www.respawngaming.se)

Ha i åtanke att hemsidan fortfarande är under uppbyggnad!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hemsidan är klar och i bruk, www.respawngaming.se
Egen Overpoch server uppe med lite jobb kvar att göra, dayz.respawngaming.se:2602 eller 178.33.218.121:2602
Teamspeak 3 server, ts.respawngaming.se

Visa signatur

Chassi: CORSAIR CARBIDE 330R
Modekort: GIGABYTE GA-Z87-D3
Processor: INTEL CORE i7 4770K 3,5GHz
Grafik: GEFORCE GTX 780 WINDFORCE (3GB)
Minne: CORSAIR VENGANCE (3x4GB)