Texturer är helt konstiga på CSGO?

Permalänk
Avstängd

Texturer är helt konstiga på CSGO?

Hej! Spelar CSGO på min ganska nya dator. Men när jag rör mig omkring så typ väggarna, där blir texturerna helt konstigt, precis som att "dom åker ur plats", om ni förstår. Texturerna flyttar sig lite hur dom vill på väggen. Om du spelar ett annat spel och du har blicken på en vägg och rör dig omkring, då kommer inte texturerna på väggen till att flyttas, men i cs gör de det för mig.
Jag kör på Low settings, provat 2x i både texture & och multisampling, har provat olika sorters upplösningar, har kört på olika upplösningar, provat två olika skärmar.
Har ni någon lösning? Eller är det så här för alla? För om jag kollar på en stream så är det inte alls så här, för dom ser det hur smooth ut som helst.

Kan det bero på någon dator komponent?
Isåfall har ni specs här :
i7 4790k
GTX 780
16GB Ram
Resten står under denna statusen i min information så att säga.

Visa signatur

Beasten : Intel Core i7 4790k [<->] MSI Geforce GTX 780 [<->] ASUS Z97-A ATX [<->] 16GB Corsair Vengeance Gold Pro 1600Mhz [<->] be quiet! Straight Power E9 680W 80+ Gold Modulär [<->] Samsung Evo Basic 250GB SSD [<->] 1TB WD Blue HDD [<->] Cooler Master Hyper 212 Evo Processorkylare [<->] Fractal Design Define R4 [<->]

Permalänk
Medlem

Screenshots kanske?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Crewsom:

Screenshots kanske?

Syns ju bara när jag rör på gubben ingame.
Gjorde dock en uppladdning på youtube när jag recordat med Fraps, dock ser det sjukt mycket värre ut på min skärm då det flimrar i texturfelen och skit.
https://www.youtube.com/watch?v=8QHBZURxFbk&feature=youtu.be

Visa signatur

Beasten : Intel Core i7 4790k [<->] MSI Geforce GTX 780 [<->] ASUS Z97-A ATX [<->] 16GB Corsair Vengeance Gold Pro 1600Mhz [<->] be quiet! Straight Power E9 680W 80+ Gold Modulär [<->] Samsung Evo Basic 250GB SSD [<->] 1TB WD Blue HDD [<->] Cooler Master Hyper 212 Evo Processorkylare [<->] Fractal Design Define R4 [<->]

Permalänk
Medlem

Dum fråga kanske men har du kopplat in skärmen i ditt 780?

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Skrivet av dinneman2:

Syns ju bara när jag rör på gubben ingame.
Gjorde dock en uppladdning på youtube när jag recordat med Fraps, dock ser det sjukt mycket värre ut på min skärm då det flimrar i texturfelen och skit.
https://www.youtube.com/watch?v=8QHBZURxFbk&feature=youtu.be

Printa gärna dina video-options samt advanced. Även i grafikkortet.

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | XFX SPEEDSTER SWFT RX 6800 | MSI B650 Gaming Plus WIFI | G. SKILL Flare x5 6000mhz 32GB (CL30) | Phanteks Glacier One 240 | Seasonic Focus GX750 | Crucial P3 Plus 1 TB

Play hard, go pro

Permalänk

Tjena,

Jag känner igen det du skriver. Detta är något som bara sker i Offline mode med bots. På en riktigt server så händer det inte. Är det så för dig också? Isf inget större problem Men fortfarande lite konstigt

Visa signatur

wazzoo